Dan zit Rik er toch mooi naastquote:Op donderdag 27 augustus 2015 17:30 schreef Scarface88 het volgende:
Rik zit al klaar.twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-08-2015 om 17:18:33Nou, over een uurtje zijn de Champions League-tegenstanders van PSV bekend. #ballenbak #loting reageer retweet
Rik zit er wel vaker naast. Story of his life.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:14 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan zit Rik er toch mooi naastWant we zijn pas begonnen.
Zou ik dikke prima vinden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:20 schreef BeamofLight het volgende:
Je weet gewoon dat je manutd Lyon en maccabi krijgt
Ja, dat zou wat zijnquote:
Klopt, PSV zal wel eerste worden in de poule ja.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
Alle groepen toch zwaar. Behalve B.
nee lul. Voor al die Andere kijkers en ploegen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:32 schreef tja77 het volgende:
[..]
Klopt, PSV zal wel eerste worden in de poule ja.
Hou je bek autistische piskleuter.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee lul. Voor al die Andere kijkers en ploegen.
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 27-08-2015 om 18:38:22Definitief: PSV loot Wolfsburg, Manchester United en CSKA Moskou. Zwaar. reageer retweet
Vind ik op zich wel meevallen.quote:
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vind ik op zich wel meevallen.
Alle poules zijn zwaar, en je ontkomt niet aan een oost-europese ploeg.
Samen met Dinamo de minst vervelende lijkt me. Wit-Rusland, Oekraïne en Kazachstan wil je niet naar toe.quote:
Mooi, kun je je concentreren op de comp.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.
Niet kansloos hoor.quote:
Wolfsburg en CSKA zijn gewoon gelijkwaardig hoor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef BadderHaring het volgende:
Godver wat een loting. Fijn zeg, groepshoofd zijn. Zelfs een 3e plek wordt vrijwel onmogelijk.
hahahaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Moskou en Wolfsburg kan je best nog wat beginnen, minimaal derde lijkt me realistisch
Gladbach is denk ik nog sterker.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
De zwaarste tegenstander uit pot 4 geloot, anders had je nog Europees kunnen overwinteren.
Misschien als wij ook kunnen winnen met 2-1 van ManU dat we misschien nog wat met de 3e plek kunnen anders gewoon kansloos afdruipen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Tegen Moskou en Wolfsburg kan je best nog wat beginnen, minimaal derde lijkt me realistisch
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:48 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien als wij ook kunnen winnen met 2-1 van ManU dat we misschien nog wat met de 3e plek kunnen anders gewoon kansloos afdruipen.
Wat is dat voor gedoe hier?quote:
Dit is satirequote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor gedoe hier?
Waarom doet iedereen alsof Wolfsburg en CSKA gigantisch veel beter zijn dan PSV.....
Die ploegen zijn gewoon gelijkwaardig.
Maar zijn er ook wat kansjes om te overwinteren in de CL.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:50 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Met deze loting mogen we blij zijn als we EL halen
Voordeel is ook dat die ploegen gelijkwaardig zijn, en ManU is ook niet superieur. Kan vrij dicht bij elkaar eindigen zodat je met 7 punten gewoon tweede kunt worden.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:45 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat je tegen United moet vrezen voor een vernedering maar 7 punten lijkt me niet onhaalbaarquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voordeel is ook dat die ploegen gelijkwaardig zijn, en ManU is ook niet superieur. Kan vrij dicht bij elkaar eindigen zodat je met 7 punten gewoon tweede kunt worden.
Dit vat het wel samen. Wat een domper.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuke tegenstanders maar wel compleet kansloos. 4e in de poule is wel redelijk zeker.
Ik schat Ajax en PSV redelijk gelijkwaardig in. En als je dan ziet hoe die bezig zijn met FC jabbienekquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Misschien straks net als Ajax niet meer in Europa.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:51 schreef bianconeri het volgende:
[..]
[..]
Wat is dat voor gedoe hier?
Waarom doet iedereen alsof Wolfsburg en CSKA gigantisch veel beter zijn dan PSV.....
Die ploegen zijn gewoon gelijkwaardig.
In vrijwel elke poule is de kans dat je 4e wordt meer dan pak em beet 70%quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:05 schreef TweeGrolsch het volgende:
Leuke tegenstanders maar wel compleet kansloos. 4e in de poule is wel redelijk zeker.
Neuh, Wolfsburg is verreweg de beste ploeg uit pot 4. Als je daar Astana of Borisov ofzo had geloot was 3e goed te doen geweest.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
In vrijwel elke poule is de kans dat je 4e wordt meer dan pak em beet 70%
Dat Daley meedoet tegen PSV zou wel mooi zijn inderdaad. Dan is er toch nog een kans voor PSV.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:21 schreef Ciscus het volgende:
Man Utd is ook niet alles joh. Als De Bruyne bij Wolfsburg weg is, scheelt dat ook enorm. Dat team was echt afhankelijk van hem.
CSKA ken ik verder niet goed genoeg op dit moment.
Luuk vs Daley
Jeffrey vs Bas
Leuk man.
Met -20 tegen een oostblokker spelen, ja dat winnen we wel ff.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:21 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Neuh, Wolfsburg is verreweg de beste ploeg uit pot 4. Als je daar Astana of Borisov ofzo had geloot was 3e goed te doen geweest.
Tis geen geklaag het is realisme. En 3e worden is gewoon belangrijk zodat je nog punten kunt halen zodat de kampioen in de CL mag blijven spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:30 schreef tja77 het volgende:
Ik snap ook niet dat mensen zitten te zeuren over het feit dat de poule te zwaar zou zijn. Ga dan gvd in de EL voetballen.
Ajax heeft de afgelopen jaren laten zien dat er tegen een betere tegenstander, best een goed resultaat neergezet kan worden.
Real madrid speelt gelijk afgelopen weekend tegen fucking Sporting Gijon. Is de promovendus uit Spanje beter dan de kampioen van het hoogste niveau uit Nederland?
Geen enkele Europese topclub wint gedurende het seizoen AL zijn wedstrijden, je hebt nu een paar mooie affiches, waar je 7 jaar op hebt moeten wachten. En dan klaag je over teveel tegenstand?
Oehhh de lastigste tegenstander uit pot 4 oehhh wat erg. Wat een gejank. Beter Wolfsburg dan een oost europese kutclub waar het -20 is, en je omver wordt gespeeld door andreij Apoeletjenikovski en Pjotr vergeetmijnnaamski.
Overwinteren in de CL gaat je toch niet lukken, ongeacht welke loting.
Wil je graag knock out EL spelen, word dan gewoon 2e in de competitie, en ga met z'n allen Ajax uitlachen.
Echt joh, wat een gemauw weer.
Kippenvel onthaalquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:56 schreef Seam het volgende:
Succes mannen voor de CL alvast!
Heel erg leuk voor Memphis dat hij tegen z'n oude club mag spelen, hopelijk krijgt hij een mooi onthaal
Had ik toch de helft goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:35 schreef satecl het volgende:
PSV Eindhoven (Nederland)
Manchester United (Engeland)
Olympique Lyon (Frankrijk)
BATE Borisov (Wit-Rusland)
Dan weten jullie dat alvast.
Wat? Nee joh PSV is met afstand de zwakste ploeg hier. Alleen tegen CSKA heb je een kansje.quote:
Is het complete speelschema ergens te vinden al?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:03 schreef tompsv18 het volgende:
Eerste wedstrijd op 15 september thuis tegen United
Je had 1 van de 3 tegenstanders van PSV goed, dat is 33,3%quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:03 schreef satecl het volgende:
[..]
Had ik toch de helft goedSateclgod
15 september: PSV - Unitedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:04 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Is het complete speelschema ergens te vinden al?
Thanks. Zet 'm even in de OP.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
15 september: PSV - United
30 september: CSKA Moskou - PSV
21 oktober: Wolfsburg - PSV
5 november: PSV - Wolfsburg
25 november: United - PSV
8 december: PSV - CSKA Moskou
Ik deed gokken op poule B. 50% goedquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je had 1 van de 3 tegenstanders van PSV goed, dat is 33,3%
hopen dat ajax dan effe aktobe uit heeft op die donderdagquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
30 september: Moskou-uit
4 oktober: Ajax-uit
Leuk
Het is 3 november ipv 5 tegen Wolfsburg, excuusquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Thanks. Zet 'm even in de OP.
Gefixt.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Het is 3 november ipv 5 tegen Wolfsburg, excuus
MD6:quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef tompsv18 het volgende:
30 september: Moskou-uit
4 oktober: Ajax-uit
Leuk
Knock out fase EL kan ook zomaar meteen exit zijn, er zitten ook daar veel ploegen tussen die gewoon beter zijn dan PSV.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:41 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Tis geen geklaag het is realisme. En 3e worden is gewoon belangrijk zodat je nog punten kunt halen zodat de kampioen in de CL mag blijven spelen.
2 Goede ploegen loten is leuk. Dat die uit pot 4 verdomme wolfsburg is ipv FC astra dat is gewoon kut.
Je had nergens poule B gezetquote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik deed gokken op poule B. 50% goedSateclgod >> tja77nerd
Precies. Meteen drie punten pakken.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
Openen tegen Manchester United thuis is top.
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
Openen tegen Manchester United thuis is top.
Zo ontzettend kut dat Willems er thuis nog niet bij is tegen Man. Utd. Als Brenet in de basis staat, ga ik naar het kapelletje hier in het dorp om een kaarsje aan te steken. Want dat gaat gvd pijn doen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 20:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dinsdag 15 september: PSV-Manchester United
Woensdag 30 september: CSKA Moskou-PSV
Woensdag 21 oktober: VfL Wolfsburg-PSV
Dinsdag 3 november: PSV-VfL Wolfsburg
Woensdag 25 november: Manchester United-PSV
Dinsdag 8 december: PSV-CSKA Moskou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |