quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De monsterworp van Yego vanaf 6:15.
Ik dacht dat ie hem in Peking in de kwalificatie had gegooid, kon hem al niet vindenquote:
Uwe Hohn lacht hieromquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat de WR van Zelezny ooit verbroken worden... 98m...
Die bewaart ie voor de finalequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht dat ie hem in Peking in de kwalificatie had gegooid, kon hem al niet vinden
Waren ook andere speren toen, maar wel baas dat ze die speren dankzij hem moesten aanpassen. Hij werpt hem net niet in de discus kooi aan de overkant van het veldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volledig onbesproken lijkt me ja
Dronken Pool verkwanselt gouden plakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:08 schreef Felagund het volgende:
"Weltmeister zahlt mit Goldmedaille - und vergisst es"
http://www.sueddeutsche.d(...)ergisst-es-1.2621907
(Weet niet of het artikel ook ergens in het Nederlands is).
Ah, had natuurlijk eerst op Fok! sport moeten kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken Pool verkwanselt gouden plak
Nog beter dan de wereldrecords van Flo-Jo bijna ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef Arcee het volgende:
Meest onbreekbare wereldrecord uit de atletiek. Krankzinnig hoe snel ze vertrekt en wat voor tijd ze loopt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken Pool verkwanselt gouden plak
Hoe kan dat nou weer, heb ik gisteren toch echt tot 2 keer toe aan zitten passen al.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
'Hamerwerpen', noem het gewoon kogelslingeren joh.
Heb het nu ook aangepast.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
'Hamerwerpen', noem het gewoon kogelslingeren joh.
Nummer drie komt op 50.43 binnen, ongeveer een tijd die nu goed zou kunnen zijn voor brons. Dat verschilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef Arcee het volgende:
Meest onbreekbare wereldrecord uit de atletiek. Krankzinnig hoe snel ze vertrekt en wat voor tijd ze loopt.
Hammer throw --> Hamerwerpenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heet het eigenlijk hamerwerpen? Het is toch duidelijk een kogel met ketting?
Vroeger werd dat echt met een hamer gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heet het eigenlijk hamerwerpen? Het is toch duidelijk een kogel met ketting?
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vroeger werd dat echt met een hamer gedaan.
Soort golfen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpen
James 43.71quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe hard gaat het straks op die 400?
zijn daar nog beelden van? Ben wel nieuwsgierig hoe dat gingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpen
Alleen dit, maar dat ziet er toch niet tweehandig uit of ligt dat nou aan mij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
zijn daar nog beelden van? Ben wel nieuwsgierig hoe dat ging
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen dit, maar dat ziet er toch niet tweehandig uit of ligt dat nou aan mij?
quote:Two Hands Javelin
This event is not as unusual as it sounds. The competitors were not required to throw the implement with two hands, but throw it with each hand, and the combined score of each hand was used to determine the winner. In 1912, the only time this event was held, there were a couple of other two handed events too: 2 hands discus and 2 hands shot put.
Ohquote:
Ah, ik zat eerst dat filmpje te bekijken en las daarna pas de uitleg.quote:
quote:
En ze zullen nog een pak ouder worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Die records van de 200m vrouwen zijn oud
Dit gaat echt traag, beter lopen ze een beetje doorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En ze zullen nog een pak ouder worden.
Nu is heat 3, ze moet in heat 6quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe laat komt Schippers in actie?
Heat 6.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe laat komt Schippers in actie?
Denk dat ze een beetje a la Bolt gaat uitlopen en niet te gek doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Schippers zal dadelijk wel lachend naar 22:50 lopen of zo
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Schippers zal dadelijk wel lachend naar 22:50 lopen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Lol.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:37 schreef heywoodu het volgende:
FrustiDuitser op Totallympics:
[ afbeelding ]
Gewoon even de 3e worp aller tijden werpen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef heywoodu het volgende:
WTF Yego, laat alsjeblieft die worp NU zien, zal hem nog niet spoileren
Dat niet, commentatoren snappen geen kut van eeuwige ranglijstenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Gewoon even de 3e worp aller tijden werpen!
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk (ik zat op Wiki trouwens)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat niet, commentatoren snappen geen kut van eeuwige ranglijsten
[ afbeelding ]
(zullen van Zelezny ook nog wel wat worpen over de 92 zijn die niet de beste van de serie waren, dus niet winnend en dus niet hier in de lijst staan)
"Derde worp aller tijden" klopt gewoon niet, hoe je het ook bekijkt. De beste vijf worpen (of mogelijk meer) zijn sowieso van Zeleznyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk (ik zat op Wiki trouwens)
Ok okquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Derde worp aller tijden" klopt gewoon niet, hoe je het ook bekijkt. De beste vijf worpen (of mogelijk meer) zijn sowieso van Zelezny
Tsja je hoeft nu ook alleen maar top 3 te lopen, beetje goed om je heen kijken en je kan al rustig aan doetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje a la Bolt gaat uitlopen en niet te gek doet.
Scherp ja, stapte heel duidelijk over de lijnquote:
En dus precies alles behalve Schippers en Martina missenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
Rot nou eens op met dat heen en weer schakelen tussen stadion en studio. Om niks.
Ja maar de jaren hiervoor was 85m wel de maxquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:47 schreef b2py het volgende:
[..]
Hij heeft 7 juni al 91.39 geworpen in Birmingham, dus het past wel in het plaatje
Tsja, paar jaar terug waren er niet eens speren in Kenia en zat hij in een internetcafe YouTube filmpjes op 240p te kijken van Zelesny om aan z'n techniek te schaven.quote:
Zeker, alleen in Sheffield al twee keer boven de 95m. 95,34 en 95,66. Alleen die 95,66 staat op de ranglijsten. Was toen het WR.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat niet, commentatoren snappen geen kut van eeuwige ranglijsten
[ afbeelding ]
(zullen van Zelezny ook nog wel wat worpen over de 92 zijn die niet de beste van de serie waren, dus niet winnend en dus niet hier in de lijst staan)
De NOS vertelt liever een 'verhaal', ze weten heus wat goed is voor de kijker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
Rot nou eens op met dat heen en weer schakelen tussen stadion en studio. Om niks.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De NOS vertelt liever een 'verhaal', ze weten heus wat goed is voor de kijker.![]()
Daar gaat Canada nog wel wat tegen doenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
DSQ voor Campbell of niet? Stata op IAAF nog wel als qualified
Ik denk niet dat ze die Engelse echt hinderde, dan kan er soms nog wel eens een mouw aan gepast worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:49 schreef franklop het volgende:
DSQ voor Campbell of niet? Stata op IAAF nog wel als qualified
Het zal er uiteindelijk van af hangen of er protest aangetekend wordt..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:51 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die Engelse echt hinderde, dan kan er soms nog wel eens een mouw aan gepast worden.
Martina werd op OS 2008 DSQ omdat hij de lijn al raakte, zonder te hinderen. Neem aan dat dit dan gewoon DSQ isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:51 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die Engelse echt hinderde, dan kan er soms nog wel eens een mouw aan gepast worden.
En Spearmon deed hetzelfde maar mocht zijn medaille wel houden (wat hij dus niet deed)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Martina werd op OS 2008 DSQ omdat hij de lijn al raakte, zonder te hinderen. Neem aan dat dit dan gewoon DSQ is
Als je dit laat gaan dan kun je de hele regel wel opheffen, voetjes op lijnen en dergelijke worden ook bestraftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef b2py het volgende:
[..]
Het zal er uiteindelijk van af hangen of er protest aangetekend wordt..
Carl Lewis liep ook met 1 been in Linford Christie's (dacht ik) baan in de finale van '88, die vond het allemaal wel best.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Martina werd op OS 2008 DSQ omdat hij de lijn al raakte, zonder te hinderen. Neem aan dat dit dan gewoon DSQ is
twitter:hendriksmj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:52:44@heywoodu Voor types zoals jij hebben we NPO Sport (alle atletiek live) en dedicated streams. Service he? reageer retweet
"Types zoals jij"quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa, hij doet het weertwitter:hendriksmj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:52:44@heywoodu Voor types zoals jij hebben we NPO Sport (alle atletiek live) en dedicated streams. Service he? reageer retweet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Jaaaa, hij doet het weertwitter:hendriksmj twitterde op woensdag 26-08-2015 om 13:52:44@heywoodu Voor types zoals jij hebben we NPO Sport (alle atletiek live) en dedicated streams. Service he? reageer retweet
Het wordt dus vooral gemaakt voor het domme kijkvee.quote:
Weer een bewijs hoe fucking heerlijk het is dat de NOS alle rechten op sportevenementen langzaam kwijt raakt... de arrogantiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:54 schreef heywoodu het volgende:
Lekker wat reclame erbij, een verhaal vertellen, een stukje beleving, wat gestotter in huiskamer sfeer. #sportbijdenosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het wordt dus vooral gemaakt voor het domme kijkvee.
Dat is nog het ergste, dat je meer achtergronden wil laten zien soit, maar dat je dat laat uitvoeren door presentatoren die daar niet geschikt voor zijn isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:57 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Lekker wat reclame erbij, een verhaal vertellen, een stukje beleving, wat gestotter in huiskamer sfeer. #sportbijdenos
En dat je dingen als het speerwerpen nu mistquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, dat je meer achtergronden wil laten zien soit, maar dat je dat laat uitvoeren door presentatoren die daar niet geschikt voor zijn is
Eurosport.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En dus precies alles behalve Schippers en Martina missen
Kan me niet herinneren dat het op vorige atletiektoernooien zó bizar slecht was bij de NOS.
Zal wel gebeurenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef Max23 het volgende:
Die Canadese ligt er kwa tijd uit trouwens, dus als die protest aantekent en VCB wordt gediskwalificeerd, gaat ze door. Is haar enige mogelijkheid.
Veel reclame wel. BBC dan maar.quote:
Liever om de minuut reclame dan luisteren naar Joris.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar NPO Sport met Joris, geen reclames en alles live
Ook op 502 ziggo npo sport (politiek)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar kijk ik jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:04 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ook op 502 ziggo npo sport (politiek)
Tour de France vlucht ik naar Sporzaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:03 schreef Mani89 het volgende:
NOS behandelt haar kijkers alsof het RTL 5 kijkers zijn.
Zappen tussen NPO Sport en BBC die ook regelmatig uitgebreid gaan zitten praten want Michael Johnson zit er niet voor niks.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:02 schreef DeLuna het volgende:
Ik kijk gewoon lekker Eurosport, niks mis mee
Wie deed dat dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef DeeBee het volgende:
Vier tiende van je PR af in de heats is ook wel loller, even van 22.6 naar 22.2.
Alweer?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef ulghh het volgende:
'Dafne Schippers plaatst zich voor de finale op de 200 meter vrij'
Stagaire bij Npo Sport weer lekker bezig
Is hij goedgekeurd?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:48 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Tsja, paar jaar terug waren er niet eens speren in Kenia en zat hij in een internetcafe YouTube filmpjes op 240p te kijken van Zelesny om aan z'n techniek te schaven.
Dus dat hij stappen maakt nu hij prof is en begeleid traint vind ik niet zo gek.Al kan hij ook volop juiced zijn alsnog, tuurlijk...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Lijn aan de buitenkant (of op een recht stuk) overschrijden ≠ binnenkant lijn pakken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je dit laat gaan dan kun je de hele regel wel opheffen, voetjes op lijnen en dergelijke worden ook bestraft
Ja, zie het nu op All Athletics. Op IAAF site stond nog 22.6 als PR.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wie deed dat dan?
Asher-Smith haalde er maar 0,08 af
Het is een zware taak, lid zijn van deze ballotagecommissie.quote:
Felix had zich al maanden geleden afgemeld.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
DAS die gewoon even wandelt naar een PB in de series![]()
Prandini was trouwens wel teleurstellend, daar verwacht ik niets van.
Wist trouwens niet eens dat Felix niet zou meedoen (op de oorspronkelijke Amerikaanse lijst met atleten stond ze er wel op, neem aan dat ik dit nieuws de afgelopen dagen gemist heb).
Medaillekandidaten zijn nu dus: DAS. McGrone, Thompson, Schippers en Tarmoh. Zou me niets verbazen wanneer de Amerikanen weer gaan falen
Was al lang bekend dat Felix enkel 400 m. zou lopen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wist trouwens niet eens dat Felix niet zou meedoen (op de oorspronkelijke Amerikaanse lijst met atleten stond ze er wel op, neem aan dat ik dit nieuws de afgelopen dagen gemist heb).
Medaillekandidaten zijn nu dus: DAS. McGrone, Thompson, Schippers en Tarmoh. Zou me niets verbazen wanneer de Amerikanen weer gaan falen
Felix heeft zich al meer dan een maand geleden afgemeldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:09 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ook, gelukkig hebben we aardig wat keus.quote:
Joris kan ook allesquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze bang zijn dat als Dione ons er niet nog even op wijst dat Schippers bijna in actie komt dat we dan afhaken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:46 schreef IbanMayo het volgende:
Waarschijnlijk steeds na de worp ongeldig gemaakt als het niet verder was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef b2py het volgende:
[..]
Idd. Die Egyptenaar werpt trouwens nog even 4 keer ongeldig
Toch kwam die nummer 2 nog aardig in de buurtquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:12 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog beter dan de wereldrecords van Flo-Jo bijna ja.Zelfs met een staatsdopingprogramma is dit knap.
Splits: 11.3, 22.4, 34.1![]()
![]()
Nee, voluit, kan niet veel harder meerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zie dat Dafne geplaatst is, tijd valt wel mee. Neem aan dat ze op reserves gelopen heeft?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TR valsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef Nober het volgende:
BREAKING: Schippers plaatst zich voor de finale op de 200m vrij
Om de wedstrijd sneller door te laten gaan of zijn daar nog andere redenen voor?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk steeds na de worp ongeldig gemaakt als het niet verder was.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gioquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:14 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Joris kan ook allesDoet hij hierna ook nog even de Vuelta?
quote:
Het is de toets ´ALT 171´.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:07 schreef ulghh het volgende:
'Dafne Schippers plaatst zich voor de finale op de 200 meter vrij'
Stagaire bij Npo Sport weer lekker bezig
Ik vraag me wel altijd af waarom ze dat doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Om de wedstrijd sneller door te laten gaan of zijn daar nog andere redenen voor?
Die laatste worp van die egyptenaar was volgens mij tussen de 60 en 70 meter. Kan me wel voorstellen dat 'ie dat die niet tussen zijn resultaten hoeft te hebben.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vraag me wel altijd af waarom ze dat doen.
Alsof een worp van pakweg 79 meter slecht zou staan naast die 92 ofzo
Daar had ook niemand op gerekendquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt geen medaille in de finale
Jawel hoor, 3 stuks meestal.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit wordt geen medaille in de finale
Is het wel eens gebeurd dat het per ongeluk wel verder was?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij interviewt ook alsof Martina een jaar of 12 isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Churandy heeft een hekel aan Jeroen. Terecht.
Inderdaad. Walgelijk slechte interviewer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
Churandy herkent dit soort prutsers van mijlenver!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Slobeend het volgende:
#werkenbijdenosquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:35 schreef Spies het volgende:
[..]
Inderdaad. Walgelijk slechte interviewer.
Kan me zo geen voorbeeld voor de geest halen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het wel eens gebeurd dat het per ongeluk wel verder was?
Vast wel, maar geen tastbaar bewijs omdat ze niet gemeten zijnquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is het wel eens gebeurd dat het per ongeluk wel verder was?
Ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Max23 het volgende:
Die Turk trouwens die zo aan de start komt![]()
Kende iemand hem al voor de series van de 200m?
jammer, want Morrisquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morris breekt haar PB niet, ligt eruit
Die hordenTurcubaan nietquote:
Kloptquote:
Ik zie nu dat het eigenlijk een Azeri isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die hordenTurcubaan niet
Maar ik kan me herinneren dat Guliyev op een groot toernooi ooit al eens een finale haalde, weet zo uit mn hoofd even niet meer waar en wanneer
De ironiequote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:44 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het eigenlijk een Azeri is
Ja hoor. Heeft bij de junioren al wat prijzen gewonnen, vorig jaar op het EK al redelijk erbij en dit jaar al redelijk gepresteerd in een aantal grotere meetings.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:40 schreef Max23 het volgende:
Die Turk trouwens die zo aan de start komt![]()
Kende iemand hem al voor de series van de 200m?
Ben ik nooit geweest.quote:
Je hebt Silva per ongeluk geschreven als Suhrquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Suhr, de vrouw met beste PB bij polsstokhoogspringen eruit
5.02 is de pb van Suhr, weliswaar indoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hebt Silva per ongeluk geschreven als Suhr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |