quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef kl1172 het volgende:
[..]
De monsterworp van Yego vanaf 6:15.
Ik dacht dat ie hem in Peking in de kwalificatie had gegooid, kon hem al niet vindenquote:
Uwe Hohn lacht hieromquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat de WR van Zelezny ooit verbroken worden... 98m...
Die bewaart ie voor de finalequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik dacht dat ie hem in Peking in de kwalificatie had gegooid, kon hem al niet vinden
Waren ook andere speren toen, maar wel baas dat ze die speren dankzij hem moesten aanpassen. Hij werpt hem net niet in de discus kooi aan de overkant van het veldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volledig onbesproken lijkt me ja
Dronken Pool verkwanselt gouden plakquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:08 schreef Felagund het volgende:
"Weltmeister zahlt mit Goldmedaille - und vergisst es"
http://www.sueddeutsche.d(...)ergisst-es-1.2621907
(Weet niet of het artikel ook ergens in het Nederlands is).
Ah, had natuurlijk eerst op Fok! sport moeten kijken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken Pool verkwanselt gouden plak
Nog beter dan de wereldrecords van Flo-Jo bijna ja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef Arcee het volgende:
Meest onbreekbare wereldrecord uit de atletiek. Krankzinnig hoe snel ze vertrekt en wat voor tijd ze loopt.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dronken Pool verkwanselt gouden plak
Hoe kan dat nou weer, heb ik gisteren toch echt tot 2 keer toe aan zitten passen al.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
'Hamerwerpen', noem het gewoon kogelslingeren joh.
Heb het nu ook aangepast.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:14 schreef Szura het volgende:
[..]
'Hamerwerpen', noem het gewoon kogelslingeren joh.
Nummer drie komt op 50.43 binnen, ongeveer een tijd die nu goed zou kunnen zijn voor brons. Dat verschilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef Arcee het volgende:
Meest onbreekbare wereldrecord uit de atletiek. Krankzinnig hoe snel ze vertrekt en wat voor tijd ze loopt.
Hammer throw --> Hamerwerpenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heet het eigenlijk hamerwerpen? Het is toch duidelijk een kogel met ketting?
Vroeger werd dat echt met een hamer gedaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom heet het eigenlijk hamerwerpen? Het is toch duidelijk een kogel met ketting?
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:29 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Vroeger werd dat echt met een hamer gedaan.
Soort golfen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpen
James 43.71quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef Columbiafan het volgende:
Hoe hard gaat het straks op die 400?
zijn daar nog beelden van? Ben wel nieuwsgierig hoe dat gingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vroeger had je op de Spelen ook tweehandig speerwerpen
Alleen dit, maar dat ziet er toch niet tweehandig uit of ligt dat nou aan mij?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:40 schreef komrad het volgende:
[..]
zijn daar nog beelden van? Ben wel nieuwsgierig hoe dat ging
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Alleen dit, maar dat ziet er toch niet tweehandig uit of ligt dat nou aan mij?
quote:Two Hands Javelin
This event is not as unusual as it sounds. The competitors were not required to throw the implement with two hands, but throw it with each hand, and the combined score of each hand was used to determine the winner. In 1912, the only time this event was held, there were a couple of other two handed events too: 2 hands discus and 2 hands shot put.
Ohquote:
Ah, ik zat eerst dat filmpje te bekijken en las daarna pas de uitleg.quote:
quote:
En ze zullen nog een pak ouder worden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Die records van de 200m vrouwen zijn oud
Dit gaat echt traag, beter lopen ze een beetje doorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:16 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En ze zullen nog een pak ouder worden.
Nu is heat 3, ze moet in heat 6quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe laat komt Schippers in actie?
Heat 6.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:29 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe laat komt Schippers in actie?
Denk dat ze een beetje a la Bolt gaat uitlopen en niet te gek doet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Schippers zal dadelijk wel lachend naar 22:50 lopen of zo
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:30 schreef Max23 het volgende:
Schippers zal dadelijk wel lachend naar 22:50 lopen of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jack does it in real time...
Lol.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:37 schreef heywoodu het volgende:
FrustiDuitser op Totallympics:
[ afbeelding ]
Gewoon even de 3e worp aller tijden werpen!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:33 schreef heywoodu het volgende:
WTF Yego, laat alsjeblieft die worp NU zien, zal hem nog niet spoileren
Dat niet, commentatoren snappen geen kut van eeuwige ranglijstenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:40 schreef b2py het volgende:
[..]
Gewoon even de 3e worp aller tijden werpen!
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk (ik zat op Wiki trouwens)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat niet, commentatoren snappen geen kut van eeuwige ranglijsten
[ afbeelding ]
(zullen van Zelezny ook nog wel wat worpen over de 92 zijn die niet de beste van de serie waren, dus niet winnend en dus niet hier in de lijst staan)
"Derde worp aller tijden" klopt gewoon niet, hoe je het ook bekijkt. De beste vijf worpen (of mogelijk meer) zijn sowieso van Zeleznyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:42 schreef b2py het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijkt natuurlijk (ik zat op Wiki trouwens)
Ok okquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Derde worp aller tijden" klopt gewoon niet, hoe je het ook bekijkt. De beste vijf worpen (of mogelijk meer) zijn sowieso van Zelezny
Tsja je hoeft nu ook alleen maar top 3 te lopen, beetje goed om je heen kijken en je kan al rustig aan doetquote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Denk dat ze een beetje a la Bolt gaat uitlopen en niet te gek doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |