Omdat ik dat niet vertrouw....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Waarom neem je geen werkster Chuf, je hebt nu toch geld over
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"quote:
Ik ben de 7e luisteraar nuquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Martina vind ik elke keer weer lachen, hoe lukt het toch steeds weer? "jah man doe mijn best en dan zo hard mogelijk lopen"
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....quote:
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen danquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:19 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben wel blij dat de mensen waar ik werk me wel vertrouwen....
2 druppels water, mijn dochter kan d'r borst alvast nat maken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:22 schreef FANN het volgende:
[..]
als jij dat bent dan lijk je wel op je kleinzoon
maakt niet uitsquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:21 schreef FANN het volgende:
[..]
wat voor werk doe je dan just me? heb je vast verteld, maar is niet blijven hangen dan
Dat is ook een groot complimentquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:24 schreef just me het volgende:
[..]
maakt niet uitsIk heb een part-time baan op school, zit geen uitbreiding in, bezuinigingen e.d. Nu ik alleen voor mijn (Eigen huis) moet opdraaien red ik het niet met dat salaris en werk ik er bij. Heb lang in de zorg gezeten met schoonmaakwerk maar dat contract werd na 3x niet meer verlengd. Nu maak ik bij wat mensen schoon en dat vind ik leuk
Gisteren gevraagd om bij iemand te komen schoonmaken omdat ik zo goed met zijn autistische zoon kan om gaan en ik vind dat een groot compliment
Niet overdrijven he, van alles een beetjequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
Wanneer komen ze?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet overdrijven he, van alles een beetje
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is ook een groot complimentmaar die mensen kende je dus al... da's anders...
Zonder huishoudster moet ie het zelf doen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat ging je doen?
Boenen en schrobben
nou ja, je bent dan geen wildvreemde meer bedoel ik...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
ben daar ook als als hulp via helpling geweest dus kennen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |