Een keer ontevreden zijn over een foto is net zomin doorslaan als een keer iets lekkers eten. Die dagen zijn er gewoon. Volgende keer weer een leukere foto.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef Sjeen het volgende:
Kijk.. En dat is nou precies wat me bang maaktBang om door te slaan...
Met die foto is dus echt helemaal niets mis hoor. Ik zie gewoon een leuke aantrekkelijke vrouwquote:
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Ik heb mezelf een fitbit upgrade cadeau gedaan![]()
Ik heb straks dus een fitbit flex over voor de liefhebber (en voor 45,-incl verzenden)
Ja, draag dat ding braaf iedere dag, wel handig als er dan ook een klokje in zit dacht ik zoquote:
dat is mijn trots, waar ik tegen praat. Alleen al voor haar wil ik een gezonde relatie met eten hebbenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:58 schreef Vanyel het volgende:
En je praat tegen iemand die stukken kleiner is. Zou pas lullig zijn als je compleet over haar hoofd staarde door je perfecte houding.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Ik heb mezelf een fitbit upgrade cadeau gedaan![]()
Ik heb straks dus een fitbit flex over voor de liefhebber (en voor 45,-incl verzenden)
Ik heb dat met mijn Garmin VivoActivequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:07 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, draag dat ding braaf iedere dag, wel handig als er dan ook een klokje in zit dacht ik zoDus de Charge besteld net..
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat is mijn trots, waar ik tegen praat. Alleen al voor haar wil ik een gezonde relatie met eten hebben
Nou.. ik heb er wel een voor jequote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik was ook toevallig aan het kijken naar een nieuwe fitbit. Ik vind het een crime om er constant aan te moeten denken dat ik dat ding ergens aan vast moet maken.
1.70, lekker gemiddeldquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Hoe lang ben je Sjeen? Even voor een beter beeld
Ah net zo iets als ik dusquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
1.70, lekker gemiddeld
Ik ga binnenkort ook voor een upgrade, met een beetje geluk de Charge HR.
Dat zag ik wel hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat is mijn trots, waar ik tegen praat. Alleen al voor haar wil ik een gezonde relatie met eten hebben
lijkt ze een beetje?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:14 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zag ik wel hoor
Daarom juist ook belangrijk.dat je niet spastisch gaat doen om er altijd perfect gegroomd en in de houding uit te zien.
*smelt*quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef Sjeen het volgende:
Hey, die zag ik ook! En dan hoef je er ook niet tiptop perfect uit te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:25 schreef miss_dynastie het volgende:
een vrouw met een tof jurkje in vakantiemodus, dus hakken, los haar en make-up thuisgelaten
Even de tv aan zettenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:34 schreef Sjeen het volgende:
Even iets heel anders, ik kijk Secret Eaters. Wat een geweldig programma blijft dat!
Tuurlijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
(Overigens Isa, is míjn prachtkind de echte reden dat ik mijn telefoon ging halen - ik wil bereikbaar zijn voor als er iets zou gebeurenzonder appjes kan ik natuurlijk wel
)
ooooooh, maar dát snap ik wel!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:51 schreef Stormqueen het volgende:
(Overigens Isa, is míjn prachtkind de echte reden dat ik mijn telefoon ging halen - ik wil bereikbaar zijn voor als er iets zou gebeuren zonder appjes kan ik natuurlijk wel )
Ja, dat je meer antwoord krijgt dan NEEEE MAMAAAAA WIL IK NIEEEEET AAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
![]()
Kanniewachtennie tot mijn meiske zo groot is en we echte gesprekken kunnen voeren
Tuurlijkquote:
Ja, dat zijn de leukste gesprekken, een tijdje geleden een bekende: 'hier heb je de baby even.' Vervolgens heb ik zelf de kat maar even aan de telefoon gegeven, toen snapte ze het. Hormonenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat je meer antwoord krijgt dan NEEEE MAMAAAAA WIL IK NIEEEEET AAAAAAAAAA
Of, in mijn geval, mumumumuMUUUUHHHH IIIIEEEEEHHHHH
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat zijn de leukste gesprekken, een tijdje geleden een bekende: 'hier heb je de baby even.' Vervolgens heb ik zelf de kat maar even aan de telefoon gegeven, toen snapte ze het. Hormonen![]()
[..]
Ja, dat zijn de leukste gesprekken, een tijdje geleden een bekende: 'hier heb je de baby even.' Vervolgens heb ik zelf de kat maar even aan de telefoon gegeven, toen snapte ze het. Hormonen![]()
Je mist er ook niet veel aan hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. daar kom ik nooit. Kwam me al totaal niet bekend voor
dat is een meer dan prima reden (en motivatie zou ik denken)quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Maar als je lekker bruin wordt, is er veeeeeel minder van te zienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dat is een meer dan prima reden (en motivatie zou ik denken)
En ik ga gewoon herhalen (en uit de grond van mijn hart menen) dat je er prachtig uitziet op die foto. Houding (of misschien wel het gebrek daaraan) doet een hoop.
Mijn voornaamste reden (ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic) om af te willen vallen is mijn dochter. Ik wil lekker met haar over het strand kunnen rennen zonder a) mijn longen eruit te hijgen en b) dat alles wobbelt en drilt.
het drillen van mijn buik is nu overigens wel heftiger dan 13 kilo geleden. De huid zit veel losser dan eerst. Hierdoor zijn ook mijn striae (en damn, wat blijken dat er eigenlijk veel te zijn) een stuk beter te zien.
komende vakantie (volgende week) toch nog maar niet in bikini denk ik
Die echte gesprekken zijn hier al een jaar volop aanwezig. Dochter is nu 3 ("nee mamma, ik ben niet meer drie. Ik ben al drie-en-half!. Nee wacht, ik ben ook niet meer 3,5. Ik ben al bijna vier!" *kijkt me berispend en quasi gekwetst aan) en op elke dinsdag zitten we zowel 's morgens als 's avinds een uur samen in de auto. Zo fijn om dat die steeds serieuzere gesprekken te voeren met haar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 10:54 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Tuurlijk!![]()
![]()
Kanniewachtennie tot mijn meiske zo groot is en we echte gesprekken kunnen voeren
[..]
Ik ben bang dat er in zuid frankrijk straks niet zo heel veel bruin-word-zon meer isquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als je lekker bruin wordt, is er veeeeeel minder van te zien
Samen met 24kitchen zo'n beetje de enige zender die hier aan staatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ok.. daar kom ik nooit. Kwam me al totaal niet bekend voor
Vind ik 24kitchen toch een stuk interessanterquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Samen met 24kitchen zo'n beetje de enige zender die hier aan staat
De laatste tijd 'wint' die ook steeds vakerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vind ik 24kitchen toch een stuk interessanter
Heerlijk he?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:29 schreef SummerBreeze het volgende:
Die echte gesprekken zijn hier al een jaar volop aanwezig. Dochter is nu 3 ("nee mamma, ik ben niet meer drie. Ik ben al drie-en-half!. Nee wacht, ik ben ook niet meer 3,5. Ik ben al bijna vier!" *kijkt me berispend en quasi gekwetst aan) en op elke dinsdag zitten we zowel 's morgens als 's avinds een uur samen in de auto. Zo fijn om dat die steeds serieuzere gesprekken te voeren met haar.
die klopt niet hequote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:28 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Heerlijk he?Met m'n zoontje van 5 gaat dat inderdaad ook al een tijdje. Maar m'n dochter is net 2, ze begint nét een beetje te praten. Mijn kleine papegaaitje
(Papaaie!)
Ik heb me net - tijdens de lunchwandeling - een cadeautje bedacht voor het halen van m'n eerste streefgewicht/tussendoel: een paar nieuwe (wandel/sport-)schoenen!
Wilde eerst voor een jurkje gaan kijken, maar aangezien dit toch een tussendoel is, en ik eigenlijk naar de 80 wil, leek het me zo zonde om dan bij 80 dat jurkje niet meer te passen. Schoenmaat zal wel enigszins gelijk blijvenPlus dat het weer helpt om die 80 te gaan halen, want lekkerder lopen = meer lopen = goed voor m'n dikke reet!
Iemand tips voor fijne wandelschoenen? (En dan niet meteen van die grote logge bergwandelschoenen pls)
Dat is inderdaad ook een hele mooie motivatie! Kinderen doen ook toffe dingen met mensenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 12:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
dat is een meer dan prima reden (en motivatie zou ik denken)
En ik ga gewoon herhalen (en uit de grond van mijn hart menen) dat je er prachtig uitziet op die foto. Houding (of misschien wel het gebrek daaraan) doet een hoop.
Mijn voornaamste reden (ik weet niet meer wie het vroeg in het vorige topic) om af te willen vallen is mijn dochter. Ik wil lekker met haar over het strand kunnen rennen zonder a) mijn longen eruit te hijgen en b) dat alles wobbelt en drilt.
het drillen van mijn buik is nu overigens wel heftiger dan 13 kilo geleden. De huid zit veel losser dan eerst. Hierdoor zijn ook mijn striae (en damn, wat blijken dat er eigenlijk veel te zijn) een stuk beter te zien.
komende vakantie (volgende week) toch nog maar niet in bikini denk ik
same here dus. Bij mij was het niet alleen maar prikken op diabetes, ik hàd zwangerschapsdiabetes. Dus inderdaad gedwongen ziekenhuisbevalling, inleiden en alle narigheid van dien. ik zal jullie de nare details besparen, maar echt, dat wil ik niet nog eens!!!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een hele mooie motivatie! Kinderen doen ook toffe dingen met mensen
Ik wil ook graag dat ze mij ziet als gelukkig, evenwichtig mens. En dat ik niet, als rolmodel, altijd met mijn gewicht bezig ben. Niet altijd "aan de lijn" zijn. In mijn ideale wereld kent ze dat soort dingen niet eens. En dat is natuurlijk een illusie, maar ik kan wel trachten iets te scheppen wat er bij in de buurt komt.
Daarbij, wat ook nog belangrijk is voor me, is dat ik nooit meer met obesitas een zwangerschap in wil gaan. Man man, wat een gezeik. Meerdere malen prikken op diabetes, groeiecho's, doemscenario's voorgeschoteld krijgen, niet thuis mogen bevallen, preventief aan het infuus enzo, younameit. Allemaal enkel en alleen vanwege mijn BMI. Dus voordat ik weer zwanger mag worden van mezelf moet ik onder de 70 kilo wegen. Eitje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |