quote:Tonny Vilhena stapt morgen niet in een vliegtuig richting Italië, waar een vierjarig contract voor hem klaarligt bij Sampdoria. Feyenoord en de Italiaanse club zijn volgens De Telegraaf op het verkeerde been gezet door het management van Vilhena. Beide clubs kwamen tot een akkoord, maar de speler wil helemaal niet vertrekken.
''Tonny wil helemaal niet naar Italië. Hij is hier bij ons gezin en zit voetbal te kijken. Hij is niet met zijn hoofd in de Serie A, hij blijft gewoon trainen en voetballen voor Feyenoord. Mensen hoeven niet te denken dat ze hem onder druk kunnen zetten. Dan sta ik keihard voor mijn zoon'', aldus vader Vilhena tegenover de ochtendkrant.
Vilhena senior spreekt verder over een vertrouwensbreuk met de zaakwaarnemers. Het is bijna uitgesloten dat de middenvelder nog verder gaat met de Engelse Stellar Group.
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:07 schreef ace_eleven het volgende:
Ik snap Vilhena's probleem ook niet zo goed. Zoals Irritatie100 zegt is de kans vrij behoorlijk dat zijn moeder volgend jaar nog niet genezen is, en dan kan Vilhena gewoon zijn carriere bij Feyenoord voort zetten, precies zoals Feyenoord en hij dat beiden het liefste zien.
Is zijn moeder wel genezen/overleden (hope not) en hij is wel toe aan een andere omgeving, dan zal Feyenoord in dat geval ook heus niet zo moeilijk doen, net als met Clasie. Vilhena kan echter toch ook wel snappen dat Feyenoord wel wilt verdienen, hij weet toch ook uit welke financiele malaise we komen en dat er genoeg clubs zijn die wel een transfersom(metje) voor hem neer willen leggen?
Het zou ook voor Vilhena zelf veel rust in het hoofd geven, weg druk van supporters/zaakwaarnemers/TDs whatever. Duidelijk signaal, en nog alleen maar richten op voetbal en zijn familie...
Dus dat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.
Gast. Denk eens na. Vilhena speelt vanaf zijn 6e levensjaar voor Feyenoord. Denk je nou echt dat hij zoveel met zijn toekomst bezig is momenteel? Zijn moeder is doodziek. Ben jij volop met je carrière bezig als je moeder doodziek is?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:15 schreef Jorwol het volgende:
Kind van de club... Wat een geneuzel. Als hij echt zo'n kind van de club is tekent hij bij met een vrij lage afkoopsom (2-3 milj), want dan gunt hij de club ook geld voor hem.
Kijk naar zo'n Konoplyanka, die alleen transfervrij vertrok naar Sevilla als Dnipro een flink doorverkooppercentage kreeg.
Nee, sorry, dan is de toon van mij bericht anders dan hoe ik het bedoelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je er zo luchtig over kunt denken, op het asociale af bijna. Toon van je bericht is: "Wie denkt Vilhena wel niet dat hij is". Het is zijn moeder, dan valt de rest gewoon op het tweede plan, voetbal ook.
Ik zeg toch ook helemaal niet dat hij nu moet vertrekken?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast. Denk eens na. Vilhena speelt vanaf zijn 6e levensjaar voor Feyenoord. Denk je nou echt dat hij zoveel met zijn toekomst bezig is momenteel? Zijn moeder is doodziek. Ben jij volop met je carrière bezig als je moeder doodziek is?
Is dus schijnbaar niet zo goed bevallen...quote:'Feyenoord hakt knoop door en trekt stekker uit bijzonder samenwerkingsverband'
[i]dinsdag 25 augustus 2015 om 20:26[/i]
De samenwerking tussen Feyenoord en Delhi Dynamo's uit India komt na één jaar ten einde. Dat meldt Voetbal International dinsdag. De Rotterdammers blijven wél 'op informele basis' betrokken bij de club.
Delhi Dynamo's maakte twaalf maanden lang gebruik van de kennis die Feyenoord in huis heeft. De eredivisionist gaf de Indiase formatie diverse adviezen. Zo liet Feyenoord onder meer de naam van trainer Harm van Veldhoven vallen. De Belg stond enkele maanden aan het roer in Delhi.
Komend seizoen heeft Delhi Dynamo's gekozen voor een grote naam als nieuwe trainer. Roberto Carlos - voormalig wereldster van Brazilië en onder meer Real Madrid - krijgt de leiding. John Arne Riise en Florent Malouda gaan op hun oude dag als spelers aan de slag bij de ploeg. Beide clubs zijn volgens VI nog in overleg over de voortzetting van de samenwerking, maar dan op een andere wijze.
Feyenoord blijft ook nu nog verschillende klusjes uitvoeren voor Delhi Dynamo's. Zo werd door de Rotterdamse formatie de medische keuring van Nederlander Hans Mulder (28) verricht. De oud-speler van onder meer Willem II een RKC Waalwijk is ook komend seizoen actief in de Indiase competitie.
Zou er wel mee te maken kunnen hebben ja, alle stress en frustratie eruit sporten...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:24 schreef H.FR het volgende:
Hij laat dit seizoen opeens wel een bepaalde drive zien die ik misschien nog wel niet eerder heb gezien, zou dat ook van de situatie mer zijn moeder afkomen?
Aan de andere kant, zaken zijn zaken en business en prive moet je scheiden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een speler altijd zelf nog de laatste stemquote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zaken zijn zaken en business en prive moet je scheiden.
Feijenoord wil 'm verkopen omdat ze er nu nog geld aan overhouden. Over een jaar loopt die gratis de deur uit. Je kan er als club niet op gokken dat 'm alsnog in de winterstop verkoopt voor wat je er nu voor kan krijgen, even oneerbiedig gezegd.
Zeker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een speler altijd zelf nog de laatste stem
Klein verschil: Clasie was basisspeler, Vilhena voelt geen vertrouwen dat hij op den duur ook basisspeler wordt, hoe hard die ook werkt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:50 schreef Vasion het volgende:
Gewoon een jaar bijtekenen. Je bent nog jong en Clasie heeft al het goede voorbeeld gegeven: pas weggaan als je boven de rest uitstijgt (no pun intended)
Vorig seizoen heeft hij tot eind september (5v/d5x Europees, 5v/d7x competitie, 1v/d1 beker) bijna alles 90 minuten gespeeld 9 keer basis gestaan en de wedstrijd uit mogen voetballen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 08:53 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Klein verschil: Clasie was basisspeler, Vilhena voelt geen vertrouwen dat hij op den duur ook basisspeler wordt, hoe hard die ook werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord en Vilhena is gewoon geen goed huwelijk meer. Jammer, van beide kanten. Feyenoord/Rutten is niet geod met hem omgegaan, en Vilhena heeft misschien wel een té lange dip gehad. En dan ook nog het drama met zijn moeder erbij... ik heb eigenlijk momenteel wel medelijden met hem.
Sterkte Tonny, en heel succes bij je volgende club. Hopelijk ben je dit seizoen nog belangrijk voor Feyenoord. Maar ik reken nergens op.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:14 schreef satecl het volgende:
Haha hoe zou je je voelen als je in de boeken stond als grootste talent van de beste opleiding van Nederland.... en je wordt nu gepasseerd door:Heel erg zonde wel, ik ben altijd fan geweest van Vilhena. Meer dan van de overige van zijn generatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord en Vilhena is gewoon geen goed huwelijk meer. Jammer, van beide kanten. Feyenoord/Rutten is niet geod met hem omgegaan, en Vilhena heeft misschien wel een té lange dip gehad. En dan ook nog het drama met zijn moeder erbij... ik heb eigenlijk momenteel wel medelijden met hem.
Sterkte Tonny, en heel succes bij je volgende club. Hopelijk ben je dit seizoen nog belangrijk voor Feyenoord. Maar ik reken nergens op.
Al is Tonny ook wel gewoon een ideale speler om er bij te hebben als trainer, hij kan voor alle drie de middenvelders invallen in principe.
Ja maar het blijft, voor mij in ieder geval, dat fucking Lex Immers de voorkeur krijgt boven Tonnyquote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heel erg zonde wel, ik ben altijd fan geweest van Vilhena. Meer dan van de overige van zijn generatie.
Al is Tonny ook wel gewoon een ideale speler om er bij te hebben als trainer, hij kan voor alle drie de middenvelders invallen in principe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |