Nee hoor.quote:
Ja nou ja. Niet dat ik kokhalsneigingen kreeg ofzoquote:
Mwah. Weet ik niet. Dat kan je dan van oraal ook wel zeggen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Echte gemeenschap moet enige vorm van lust bij zitten
Zonder lust krijg je hem simpelweg niet omhoog.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. Weet ik niet. Dat kan je dan van oraal ook wel zeggen.
Bijna alles van gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:18 schreef badschaap het volgende:
of drug inc, is ook wel interessant
Je moet er handig je handen bij gebruiken.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee nee, gewoon schoon verder. en geen haar. Maar weet niet. Hield dat nooit zo heel lang vol
Dat is waar. Dus je vind pijpen dan ook niet iets wat puur op liefde gedaan kan worden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder lust krijg je hem simpelweg niet omhoog.
Gedaan wel, ontvangen niet.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is waar. Dus je vind pijpen dan ook niet iets wat puur op liefde gedaan kan worden?
Ik ben geen 12 wat is dit. Maar bedankt Pietquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet er handig je handen bij gebruiken.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je moet er handig je handen bij gebruiken.
Alles van gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:19 schreef badschaap het volgende:
Louis Theroux maakt ook wel altijd interessante docu's
Neutraal geïnterviewd altijd, dat is er zo goed aan
Dat heb ik nooitquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
Van die momenten dat je zulke goede seks hebt gehad dat je gewoon licht bent in je hoofd en je gewoon soort van sterretjes in de lucht ziet
Die vond ik idd ook wel heftig, net als die over dementerende mensen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:20 schreef badschaap het volgende:
[..]
die over autisme is soms wel heftig
Wat dat betreft bij m`n eerste vriendin nog wel de beste seks gehad denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
Van die momenten dat je zulke goede seks hebt gehad dat je gewoon licht bent in je hoofd en je gewoon soort van sterretjes in de lucht ziet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer genoten van Grand Canyon en Yosemite of Erawann waterfalls dan ooit van seks
Ben je een stille genieter of hebben de buren overlast dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
ja idd, die ben ik nu aan t kijken, vind ik nog interessanter dan drug incquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook wel heftig, net als die over dementerende mensen.
Weet je vriendin dat ook?quote:
Vind zij dat dan niet jamemr?quote:
wat ben jij voor figuur johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Grand Canyon is wel mooi. een soort kut in het groot.
Hoezo.quote:
Ik vang vaak het geluid op in mijn kussen, of ik doe mijn hand in mond zodat ik niet kan gaan gillen ofzo hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een stille genieter of hebben de buren overlast dan?
Nou ja. Kan me voorstellen dat je vriendin het jammer vind als je nooit echt geniet van seksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo.
Ik geniet extreem van natuurschoon.
En seks vind ik op z'n best redelijk lekker.
Ik geniet er best van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat je vriendin het jammer vind als je nooit echt geniet van seks
Dan overdrijf je het dus wel een beetje op fokquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet er best van.
Net zoals van lekker eten of een goede tv serie.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan overdrijf je het dus wel een beetje op fok
Ik ookquote:
Ik zet altijd harde muziek op dan of op de wasmachine tijdens centrifugeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed laatste paar keer ging het bed zo hard mee tegen de muur aan dat ze het wel moeten hebben gehoord![]()
Gammel klote bedje heb ik als het om seks gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |