Wat dat betreft bij m`n eerste vriendin nog wel de beste seks gehad denk ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
Van die momenten dat je zulke goede seks hebt gehad dat je gewoon licht bent in je hoofd en je gewoon soort van sterretjes in de lucht ziet
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Meer genoten van Grand Canyon en Yosemite of Erawann waterfalls dan ooit van seks
Ben je een stille genieter of hebben de buren overlast dan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:22 schreef Amarantha het volgende:
Van die momenten dat je zulke goede seks hebt gehad dat je gewoon licht bent in je hoofd en je gewoon soort van sterretjes in de lucht ziet
ja idd, die ben ik nu aan t kijken, vind ik nog interessanter dan drug incquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die vond ik idd ook wel heftig, net als die over dementerende mensen.
Weet je vriendin dat ook?quote:
Vind zij dat dan niet jamemr?quote:
wat ben jij voor figuur johquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Grand Canyon is wel mooi. een soort kut in het groot.
Hoezo.quote:
Ik vang vaak het geluid op in mijn kussen, of ik doe mijn hand in mond zodat ik niet kan gaan gillen ofzo hahaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben een stille genieter of hebben de buren overlast dan?
Nou ja. Kan me voorstellen dat je vriendin het jammer vind als je nooit echt geniet van seksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo.
Ik geniet extreem van natuurschoon.
En seks vind ik op z'n best redelijk lekker.
Ik geniet er best van.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja. Kan me voorstellen dat je vriendin het jammer vind als je nooit echt geniet van seks
Dan overdrijf je het dus wel een beetje op fokquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geniet er best van.
Net zoals van lekker eten of een goede tv serie.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan overdrijf je het dus wel een beetje op fok
Ik ookquote:
Ik zet altijd harde muziek op dan of op de wasmachine tijdens centrifugeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:27 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed laatste paar keer ging het bed zo hard mee tegen de muur aan dat ze het wel moeten hebben gehoord![]()
Gammel klote bedje heb ik als het om seks gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |