Inso is that you?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het voornamelijk vervelend beffen
Is een modeverschijnsel.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, puur aangeleerd natuurlijk dat wij haar daar vies vinden
Pak je eerst de schaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind het voornamelijk vervelend beffen
True. Ik vind het niet echt chill mja.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kost minder energie dan seks he.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Zo weet ik ook dat Fokkie een hekel heeft aan orale seks om te geven
Omdat niet chill te vinden?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik vind het niet echt chill mja.Schijnt als man onaanvaardbaar te zijn
Uhuquote:
Ik vind het best goed te doen, een van de weinige dingenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Ik vind het niet echt chill mja.Schijnt als man onaanvaardbaar te zijn
Ja geen idee. Ik werd er vaak een beetje misselijk vanquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:14 schreef Amarantha het volgende:
Mag ik vragen waarom niet eigenlijk fok-it?
Dat is elke vorm van seksquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
En een van de weinige dingen die puur op liefde te doen zijn m.i.
misschien had ze soaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik werd er vaak een beetje misselijk vanVooral als ze erg nat was
Maar misschien verschilt het ook heel erg per dame hoor
Sorry moest wel beetje lachenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja geen idee. Ik werd er vaak een beetje misselijk vanVooral als ze erg nat was
Maar misschien verschilt het ook heel erg per dame hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |