Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
En moet je het daarover hebben in een ander programma? Dat verwondert me meer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Moet je serieus hierover een programma maken
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Pedroso het volgende:
Edgar is zijn kansen aan het afwegen tov Geraldine.
Geraldine werd helemaal hitsig van die Bonjasky.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Pedroso het volgende:
Edgar in Volendam, dat wordt lachen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef Pedroso het volgende:
Hij heeft wel een leuk kapsel vind ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Helaas Mani, hij valt niet op jongens. Sterkte ermee
Heeft wel een prins aan tafel hequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
Een benefietvoetbalwedstrijdje en een programmaatje over triks en remps. Is dit alles Jinek?
En Tros Radar zit er ook tegenover. Veel succes, NPO3.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:45 schreef Rickertman96 het volgende:
Iedere maandag om 20:30 kijk ik VI, gelukkig
Haten op het grootste muzikaal genie van de afgelopen 10 jaarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:46 schreef Pedroso het volgende:
StromaeDaar hoor je over 5 jaar ook niets meer van (hoop ik althans).
Nou, niet echt. Maar ieder z'n smaak.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Haten op het grootste muzikaal genie van de afgelopen 10 jaar
En Kanye dan?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Beetje overdreven, maar vind hem ook wel goed jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh ja sorry, Beyoncé inderdaad.quote:
quote:Staatssecretaris SANDER DEKKER over de Publieke Omroep | ERIC VAN SAUERS Ontroert | MONIC HENDRICKX & SIGRID TER NAPEL spelen in Penoza seizoen IV | NICO DIJKSHOORN & KEES JANSMA over 50 jaar Voetbal International
Er hoort gewoon simpelweg een laag onder te zitten van enig cultureel, maatschappelijk of educatief belangquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dekker heeft gelijk. Zooi als "Ranking the Stars" en "Muziekfeest op het Plein" hoeft niet bij de NPO.
Kees stuurt ook brieven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees Jansma kijkt dus graag naar Boer Zoekt Vrouw.
Onzin! Dekker heeft ongelijk!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Dekker heeft gelijk. Zooi als "Ranking the Stars" en "Muziekfeest op het Plein" hoeft niet bij de NPO.
Klopt, dat lijkt me wel een goede definitie waaraan een NPO-programma moet voldoen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:11 schreef Sked het volgende:
[..]
Er hoort gewoon simpelweg een laag onder te zitten van enig cultureel, maatschappelijk of educatief belang
Maar dat zou ten koste van Astro TV gaan. Dat is pas kwaliteitstelevisie.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
RTL 4 en het liefst na 2 uur s,nachts
Zet Jinek dan bij Astro TVquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zou ten koste van Astro TV gaan. Dat is pas kwaliteitstelevisie.
Ik bedoel wat anders Hansquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar dat zou ten koste van Astro TV gaan. Dat is pas kwaliteitstelevisie.
Dat jij je belastinggeld wil afstaan aan de sukkels van de NPOquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:17 schreef Be-Smart het volgende:
Het is ook niet eerlijk -> Jinek met een vorm van IQ tegen deze halve zool -> geen eerlijke televisie!
Rob Geus is van alle niveaus voor 1000 euroquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mr Visser, Rob Geus en Alberto Stegeman zijn toch wel een niveautje hoger dan Jinek.
Dat jij denkt dat je niet hoeft te betalen voor de genieën bij SBSquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat jij je belastinggeld wil afstaan aan de sukkels van de NPO.
Ok.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:19 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Dat jij denkt dat je niet hoeft te betalen voor de genieën bij SBS.
Dat zegt Geert Wilders ook.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder asielzoekers hadden wij niet hoeven te besparen op de publieke omroep.
Das Reich wil Afrika hier droppenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
Zonder asielzoekers hadden wij niet hoeven te besparen op de publieke omroep.
Familie van?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:22 schreef Be-Smart het volgende:
Zit Sigrid ten Napel aan tafel en zitten we 10 minuten naar die gesjeesde Dekker te kijken. Dat was zonder van de tijd!
Watquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Even tussendoor. Nu gaan we over televisie over televisie over televisie praten in dit topic.
Verhaal is alleen een beetje afgerond. Dat is jammer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:27 schreef tralalala het volgende:
Ik vind Overspel beter dan Penoza.
Lekker dat kutblaadje de hemel in lullenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
kom maar op met itempje over kees en nic0
Afgerond? Begint ook in september weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef Martinello het volgende:
[..]
Verhaal is alleen een beetje afgerond. Dat is jammer.
Oke, wist ik niet. Goed nieuws.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef tralalala het volgende:
[..]
Afgerond? Begint ook in september weer.
Baantjerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Baantjer -> Penoza.
Bij Lowietje de oplossing krijgen.
Dat hebben ze pas zes keer gezegdquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:30 schreef Martinello het volgende:
[..]
Oke, wist ik niet. Goed nieuws.
De Cock, niet Baantjer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die onderonsjes tussen Baantjer en Vledder
had het al aangepastquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Cock, niet Baantjer.
#feiten
Baantjer die niet gewoon gelijk naar Lowietje gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:29 schreef Zipportal het volgende:
Baantjer -> Penoza.
Bij Lowietje de oplossing krijgen.
Kijk je voor het eerst deze week?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is echt een pijnlijk slechte uitzending.
Ik kijk wanneer het lot me langs NPO1 laat zappen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:39 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kijk je voor het eerst deze week?
Het lot haat jouquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk wanneer het lot me langs NPO1 laat zappen.
Niet mijn type. Te grote neusgaten. Sowieso een beetje een te groot iemand, zweet ook veel volgens mij.quote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat jullie zo hatelijk over de beste serie ooit doen.
Baantjer.
Derrick > Baantjerquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Baantjer.
Baantjer de beste serie ooit vindenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Baantjer.
Soms neem je posts iets te serieus. Ik vind Baantjer zeker niet de beste serie ooit, maar het is prima tijdsverdrijf, ultiem genot.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:44 schreef Sked het volgende:
[..]
Baantjer de beste serie ooit vinden
Misschien top 3 in Nederland
Hebben ook nog samen gezongenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Kees en Johan waren vroeger een onafscheidelijk duo.
Ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie wil er nou een aflevering van Jinekaids bijwonen.
Sked en ik.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Flopshowquote:KATJA SCHUURMAN presenteert ‘Alles voor je kind’ | JAIME DE BOURBON DE PARME is de Ambassadeur bij de Heilige Stoel in Vaticaanstad | MINISTER PLASTERK dreigt met nullijn voor ambtenaren | RICK NIEMAN krijgt talkshow bij WNL | DRÉ HAZES zingt ‘Leef' |
iemand die Eva wil hosselen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Nog steeds niet begonnen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 22:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
topshow over 8 minuten jongens. topshow.
Nou nu dan. Ze wilden ons even in spanning houden denk ikquote:
Een haatbaardquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:08 schreef Zipportal het volgende:
KRO-NCRV heeft een nieuw logo zie ik net.
Klopt, ze schijnen te vergeten dat Thompson 2/10 seconde sneller was.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:11 schreef marcodej het volgende:
Het kan zomaar dat ze ook niet wint.
Nog twee dagenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Eerst Het Nieuws van Vandaag en gelijk een op een autocuewaardige manier over naar het eerste onderwerp.
Totaal geen afsluiting en een slechte overgang. Alweer.
Dommer dan de meeste blondjesquote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Heeft Katja haar tieten al laten zien?
Nog even.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:46 schreef Specularium het volgende:
Heeft Katja haar tieten al laten zien?
Dat je die geen TV programma's moet laten makenquote:
Bodyscan was gaaf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:52 schreef Klopkoek het volgende:
Dat je die geen TV programma's moet laten maken
Ach vakantie.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik dacht dat kinderen na 10 uur niet meer live op TV mogen...
In heel Nederland?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Scholen zijn toch al weer begonnen?
Hopelijk is daar geen tijd meer voor.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik dacht dat we Dré te horen zouden krijgen.
Dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 23:59 schreef showtimer het volgende:
[..]
Derksen was in VI Oranje toch positief over Dreetje?
Mwah hij kan het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:00 schreef tralalala het volgende:
Hij kan gewoon echt totaal niet zingen, alleen maar omdat hij zoon van is...
Knakworsten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 00:00 schreef svann het volgende:
Hij moet nog wat jaartjes drank, peuken en snackbar doen.
quote:
quote:PAUL JANSEN is de hoofdredacteur van de Telegraaf | MATTHIJS VAN NIEUWKERK gaat weer van start met DWDD | ANOUCHKA VAN MILTENBURG over het nieuwe Parlementaire jaar | GREGORY SEDOC analyseert Dafne Schippers | KASPER VAN KOOTEN treedt op met DE FONK |
http://www.mediacourant.n(...)kraken-eva-jinek-af/quote:NRC, Trouw en Volkskrant kraken Eva Jinek af
Eva Jinek sluit vanavond het korte zomerseizoen van haar talkshow Jinek af. Ze zwaait af met een hoop negatieve recensies aan haar broek. Zowel het NRC, Trouw als Volkskrant pakken uit met zeer matige kritieken. Zo ergerde tv-recensent Hans Beerekamp van NRC zich vooral aan haar ‘vaste gimmick’. “Eva Jinek vraagt aan een willekeurige aanwezige of die een oplossing weet voor het vluchtelingenprobleem. Als die ontkennend antwoordt, zegt Eva: ik ook niet.”
De hele formule van Jinek is een herhaling van zetten, meent hij. “Die halfbakken imitatie van de succesnummers De Wereld Draait Door en RTL Late Night doet geen recht aan de unieke mogelijkheden van Eva Jinek.”
Verder vond Beerekamp haar gastenlijst steeds voorspelbaarder worden: “Gewoon de bekende gezichten, met een sterke nadruk op televisiecollega’s.”
Trouw-recensent Willem Pekelder ergert zich ook aan het hoge gehalte gasten dat een tv-programma te promoten heeft. “Een slap seizoen. Waarom verlaagt een publiek programma dat het gesprek van de dag wil bepalen zich tot een commercieel uithangbord? Jinek kan beter.”
Het gaat nergens over, vindt hij. “Hilversum praat over Hilversum. En hoe? Gesprekjes in de trant van: ‘Waarom is er zo weinig freestyle op tv?’ Antwoord: ‘Weet ik niet.’”
De Volkskrant noemt het gesprek van Eva Jinek met staatssecretaris Sander Dekker (Media) de mediaflop van de week. Volgens de krant deed Jinek alsof Dekker heeft voorgesteld de onderwerpkeuze van het NOS Journaal voortaan te laten bepalen door Den Haag.
Volgens de Volkskrant is er geen speld tussen het betoog van Dekker te krijgen, “maar zijn ‘minder minder’-roep kwam hem woensdag bij Jinek duur te staan. Fel werd Dekker door Jinek ondervraagd.”
Ik vond het ook bar slecht dit keer. Vanaf maandag Pauw weer gelukkig.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.mediacourant.n(...)kraken-eva-jinek-af/
Moet daar wel een aanleiding voor zijn. Misschien dat ze haar kerstshow mag promoten half december.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jinek schuift vast straks bij DWDD nog wel aan.
Die gaan natuurlijk terugblikken, op haar ebola show.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet daar wel een aanleiding voor zijn. Misschien dat ze haar kerstshow mag promoten half december.
Je hebt gelijk...bij de mediashow is ze van de partijquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gaan natuurlijk terugblikken, op haar ebola show.
Vies kliekjequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...bij de mediashow is ze van de partij
Eerste onderwerpen zijn bekend:quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Je hebt gelijk...bij de mediashow is ze van de partij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |