Wel gek want die is best wel vrolijk en lekker zacht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:48 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Ik weet het nog.
Het ging mis bij die tijgerkamerjas.
Ja. Dit is eigenlijk best ironisch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel gek want die is best wel vrolijk en lekker zacht.
En nu draag ik hem niet want dat is te warm en nog steeds ben ik geen zonnetje. Dus je zou denken dat dat er toch niets mee te maken heeftquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:50 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja. Dit is eigenlijk best ironisch.
Ik ook ik moet bijtijds op.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:53 schreef anonymoussie het volgende:
Ik ga ook zo met een half uurtje.
Mwa.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu draag ik hem niet want dat is te warm en nog steeds ben ik geen zonnetje. Dus je zou denken dat dat er toch niets mee te maken heeft
Is bepaald niet de eerste keer dat hij dat doet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:53 schreef d4v1d het volgende:
Zanger vliegt zelf tijdens tour Iron Maiden
Of het ligt gewoon aan deze SC kan ook natuurlijk he.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mwa.
Je moet de impact niet onderschatten.
Ook al draag je het niet meer, je hebt het ooit gedragen.
Neuh bloed laten prikken, al is dat voor mij wel spannendquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je wat spannends doen morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |