Dat weet je morgen pas, misschien komt er vannacht wel weer iets uit de hoge hoed in azie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ben benieuwd hoeveel de AEX morgen in de min duikt.
Het heeft er alle schijn van: 1,879.17 -14.04 (-0.74%)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:32 schreef fedsingularity het volgende:
Zal de S&P500 nog rood sluiten??
Het vliegt er in het laatste uur af zeg, van een winst van 2,5% naar een dikke min.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het heeft er alle schijn van: 1,879.17 -14.04 (-0.74%)
Gaat hard idd. Zal morgen de AEX wel weer +15% staanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:49 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het heeft er alle schijn van: 1,879.17 -14.04 (-0.74%)
och het gaat nu alweer lekker -3.12%quote:
-1,97%, lekker volatiel weer.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 09:14 schreef ender_xenocide het volgende:
och het gaat nu alweer lekker -3.12%
quote:
quote:
Ik lees zo af en toe mee in dit topic, maar lijkt wel alsof iedereen hier unaniem denkt dat het nog een stuk naar beneden gaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:46 schreef 123dudeguys het volgende:
als je nu niet long bent ben je gek![]()
BTFD gratis geld
![]()
![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee waar het heengaat. Sowieso lijkt het momenteel wel een achtbaan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef The_Temp het volgende:
Ik lees zo af en toe mee in dit topic, maar lijkt wel alsof iedereen hier unaniem denkt dat het nog een stuk naar beneden gaat.
Klopt dat beeld? Vind het best opmerkelijk, aangezien er toch genoeg mensen zijn die nu instappen..
alleen de dumb money is shortquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef The_Temp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik lees zo af en toe mee in dit topic, maar lijkt wel alsof iedereen hier unaniem denkt dat het nog een stuk naar beneden gaat.
Klopt dat beeld? Vind het best opmerkelijk, aangezien er toch genoeg mensen zijn die nu instappen..
Oh, dacht dat je sarcastisch was door al die smileysquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:25 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
alleen de dumb money is shortIk ben de smart money en ben long
uiteraard zal het later weer tijd zijn om short te gaan,
maar als je nu short gaat wordt je gewoon gesqueezed
Het kan alle kanten op.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:07 schreef The_Temp het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee ik ben niet sarcastisch wat de markt betreftquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:27 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Oh, dacht dat je sarcastisch was door al die smileys
mega squeeze comingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:44 schreef Arcee het volgende:
Dow Jones 16,271.61 +605.17 (3.86%)
S&P 500 1,940.85 +73.24 (3.92%)
Nasdaq 4,695.91 +189.42 (4.20%)
Wall Street door het dak.
TINA is nog steeds van toepassingquote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:27 schreef BasEnAad het volgende:
Ik denk dat er wel een hele dikke bodem ligt voordat de boel instort, vanwege de idioot lage rente en het gebrek aan alternatieven voor aandelen. Op een bepaald punt zullen mensen toch weer gaan kopen en ik denk dat dat punt niet zo laag is momenteel.
Een paar dagen neergang zou ik geen trend noemen. Ik vind de waarderingen op dit moment realistischer dan twee weken geleden. Ik denk dat we dit jaar tussen de 400 en de 500 blijven. Daar heb ik mijn positie nu ook op ingericht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat denk jij, zitten we in een neergaande trend of gaan we weer omhoog?
Al die verhalen over wat er allemaal aan de hand is. Men moet gewoon rustig doen.quote:
Jij houd toch wel van een speculatieve positie? Heb je er nog iets aan verdiend?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al die verhalen over wat er allemaal aan de hand is. Men moet gewoon rustig doen.
Ik ben druk bezig inderdaad. Ik vind dit soort volatiele daagjes wel tof.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij houd toch wel van een speculatieve positie? Heb je er nog iets aan verdiend?
Volatiliteit is eigenlijk een illusie. Je kunt het ook zelf creeeren met leverage.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:54 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik ben druk bezig inderdaad. Ik vind dit soort volatiele daagjes wel tof.
uiteraard is dit een dead cat bounce in een neergaande trend,quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat denk jij, zitten we in een neergaande trend of gaan we weer omhoog?
Leuk, daar ben je weer SE hoe is het?quote:
Rustig doen als we flashtrading nog steeds normaal is?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:45 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Al die verhalen over wat er allemaal aan de hand is. Men moet gewoon rustig doen.
Doe eens stoppen met die kut-smiles en die wijsheden achteraf.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:10 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
uiteraard is dit een dead cat bounce in een neergaande trend,maar het is makkelijk geld verdienen.
Dinsdag was zon overduidelijke bear trap als je toen short was gegaan en niet had gecovered aan het einde van de dag ben je gewoon een incompetente trader
En toen woensdag intraday de rally begon wist je dat de squeeze eraan kwam.
Het is nu wel overduidelijk dat de psychologie van de markt is veranderd.
een snp death cross komt er binnenkort aan nog eens.
sowieso ben ik blij met deze squeeze want dan zijn de puts die ik koop vlak voor de slechtste weken van het jaar beginnen, goedkoper
[..]
Leuk, daar ben je weer SE hoe is het?wat ik jammer vind dat ik die limit down van maandag heb gemist
. ik weet nog van 2008 dat zoiets een screaming buy is, maar ik had een sociale verplichting
Gelukkig ga ik dit jaar nog steeds 1500% rendement maken. dit jaar wordt net als vorig jaar zat trading opportunities
als je dit jaar geen rendement maakt...
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk niet eens meer op fok posten toen het forum werd geslotenmaar de smileys zijn te schattig
en de reguliere posters te leuk om te trollen
kon niet wegblijven
Andere forums zijn te saai
zoals iex, vol met losers
pump en dumpers lage kwaliteit en veel te serieus.
![]()
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:10 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
uiteraard is dit een dead cat bounce in een neergaande trend,maar het is makkelijk geld verdienen.
Dinsdag was zon overduidelijke bear trap als je toen short was gegaan en niet had gecovered aan het einde van de dag ben je gewoon een incompetente trader
En toen woensdag intraday de rally begon wist je dat de squeeze eraan kwam.
Het is nu wel overduidelijk dat de psychologie van de markt is veranderd.
een snp death cross komt er binnenkort aan nog eens.
sowieso ben ik blij met deze squeeze want dan zijn de puts die ik koop vlak voor de slechtste weken van het jaar beginnen, goedkoper
[..]
Leuk, daar ben je weer SE hoe is het?wat ik jammer vind dat ik die limit down van maandag heb gemist
. ik weet nog van 2008 dat zoiets een screaming buy is, maar ik had een sociale verplichting
Gelukkig ga ik dit jaar nog steeds 1500% rendement maken. dit jaar wordt net als vorig jaar zat trading opportunities
als je dit jaar geen rendement maakt...
![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk niet eens meer op fok posten toen het forum werd geslotenmaar de smileys zijn te schattig
en de reguliere posters te leuk om te trollen
kon niet wegblijven
Andere forums zijn te saai
zoals iex, vol met losers
pump en dumpers lage kwaliteit en veel te serieus.
![]()
Met dit soort nieuws zullen we wel weer iets verder omhoog kruipen straks: Economie VS groeit harder dan gedachtquote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:42 schreef Arnax het volgende:
Ben benieuwd wat de Dow Jones vandaag gaat doen na de winst van gisteren. Voorlopig lijkt hij iets hoger te openen, maar dat plusje is ondertussen al gehalveerd sinds vanochtend...
Okéquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:42 schreef LXIV het volgende:
[..]
Doe eens stoppen met die kut-smiles en die wijsheden achteraf.
your welcome. ik hoop dat je gratis geld hebt verdiend.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Ik ben wel blij dat dude even tijd maakt om hier te posten.
Nog niet he, ik heb je vorige tips niet gezien want toen liep ik hier niet rond. Alleen je tip om nu long te gaan.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:22 schreef 123dudeguys het volgende:
your welcome. ik hoop dat je gratis geld hebt verdiend.
je moet wel weten dat bodems per definitie volatiel zijn. ik gebruik nooit stops en prefereer opties boven futures vanwege de natural stop. Niet gaan traden op andermans systeem als je dit niet begrijpt. En je moet begrijpen dat dit nog steeds een dead cat bounce is dus bedenk alvast je exit(misschien wil je later zelfs short gaan)quote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog niet he, ik heb je vorige tips niet gezien want toen liep ik hier niet rond. Alleen je tip om nu long te gaan.
Net al mijn long posities van begin deze week van de hand gedaanquote:Op donderdag 27 augustus 2015 15:30 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
je moet wel weten dat bodems per definitie volatiel zijn. ik gebruik nooit stops en prefereer opties boven futures vanwege de natural stop. Niet gaan traden op andermans systeem als je dit niet begrijpt. En je moet begrijpen dat dit nog steeds een dead cat bounce is dus bedenk alvast je exit(misschien wil je later zelfs short gaan)
Ik denk nog verder. Ik heb net extra calls bijgekocht bij de afternoon dip zoals ik eerder zei dat ik zou doen.dipjes zijn koopkansen totdat de squeeze voorbij is.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 16:44 schreef Arnax het volgende:
[..]
Net al mijn long posities van begin deze week van de hand gedaan![]()
![]()
Vraag me wel af hoelang de dead cat bounce nog duurt, voordat ik flink short kan gaan
wat is je belggeingsvisiequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:18 schreef Zocalo het volgende:
Hmm, ik was een paar dagen niet in de gelegenheid te kopen. Nu weer wel, maar twijfel of het nu nog slim is..
LT, dus maakt het niet zoveel uit nee. Maar had graag meegeprofiteerd (achteraf geneuzel dit).quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
wat is je belggeingsvisie
KT of LT
Bij KT ben je idd te laat
Anders maakt het toch allemaal geen zak uit
Je bent net als de rest. Je roept: ik ga voor LT, maar zit nu al te huilen over een gemist ritje. Beter ga je niet beleggen of je echt over deze dingen niet druk maken en lekker slapen s nachts.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 10:22 schreef Zocalo het volgende:
[..]
LT, dus maakt het niet zoveel uit nee. Maar had graag meegeprofiteerd (achteraf geneuzel dit).
jammer...ik ben van gedachten veranderd. Door die rally om 15:30 pm gisteren en na herkalibratie van mijn systemen is de risk/reward nu minder sterk skewed naar de upside, is nu meer 50/50. Ik denk er dus over vandaag mijn posities te sluiten. dit betekent niet dat de squeeze niet doorgaat maar meer dat ik niet te lang long wil zijn in een bearmarkt en liever geen marginale posities aan wil houden over het weekend die lijken op een coin toss. When in doubt, get out.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 21:35 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Ik denk nog verder. Ik heb net extra calls bijgekocht bij de afternoon dip zoals ik eerder zei dat ik zou doen.dipjes zijn koopkansen totdat de squeeze voorbij is.
quote:This is a message from the LORD given to Patricia Green on July 29, 2015.
“September 23rd is the day Obama makes a pact with the devil. It was not by chance that the Pope and Obama are meeting on the Day of Atonement. (September 23, 2015) They will make a pact that will seal the fate of the United States of America. My vengeance will be poured out from this point forward. (September 23rd) There is no turning back.
Ik geloof niet in TA, dus voor mij niet.quote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef SeLang het volgende:
Iedereen die waarde hecht aan TA is nu keihard aan het verkopen. Doorbraak van een steun onder hoog volume, klassieke suckerrally onder dalend volume en nu een soort van evening star omkeer patroon. Maar ja, heeft dat echt voorspellende waarde?
[ afbeelding ]
Als je TA gebruikt en afgelopen 2 weken geen geld hebt verdiend doe je iets verkeerdquote:Op dinsdag 1 september 2015 12:01 schreef SeLang het volgende:
Iedereen die waarde hecht aan TA is nu keihard aan het verkopen. Doorbraak van een steun onder hoog volume, klassieke suckerrally onder dalend volume en nu een soort van evening star omkeer patroon. Maar ja, heeft dat echt voorspellende waarde?
[ afbeelding ]
Weet jij toevallig ook welke goudmijnen als solvabel gelden? Ik vind daar allemaal weinig over terug.quote:Op woensdag 2 september 2015 23:56 schreef monkyyy het volgende:
Goudmijnen produceren inderdaad goud voor onder de goudprijs nu. De kosten per ounce voor Barrick gold was $864 per ounce ter wijl ze het konden verkopen $1265 per ounce in 2014. http://www.barrick.com/fi(...)nual-Report-2014.pdf
Het grote euvel met mijners is, is dat ze jaren terug voor grote sommen geld mijnen hadden gekocht, dachten dat ze het goud erin eruit konden halen en verkopen voor 2k per ounce. Ze hielden niet rekening met lokale overheden die in de weg zouden liggen en dalende goudprijzen. Met als gevolg miljarden afschrijvingen.
http://business.financial(...)amid-monster-q4-loss
http://www.bnn.ca/News/20(...)lashes-dividend.aspx
Onvoorzichtigheid van CEO's was eerder regel dan uitzondering bij goudmijners.
goed plan. de komende deflatie dan gaat goud imploderen. het resultaat van een 40-jarige debt bubbel in reversequote:Op woensdag 2 september 2015 23:03 schreef LXIV het volgende:
Hmm. Als ik zo lees over de kosten van het winnen per goudmijn, dan is dat maar een paar honderd dollar per ounce minder dan de huidige goudprijs. Die gemakkelijk onder de $800 kan zakken. Dan kunnen ze dus niks meer. Laat maar zitten
Ik zit ook te loeren op die goudmijnen index. Heb verder niks met goud, maar heb wel wat met indices die totaal ingestort zijn. Doet me denken aan de solar index, die verdrievoudigde na eerst 90% te zijn gekelderd.quote:Op woensdag 2 september 2015 22:57 schreef LXIV het volgende:
Ik ben absoluut geen goldbug en ik heb zeker een hekel aan het beleggen in goudmijnen (natuur kapot maken om goud uit de grond te halen om het ergens anders weer in de grond te stoppen), maar de koersen van goudmijnen zijn ondertussen wel op een historisch laag niveau gekomen. Natuurlijk geldt dit voor alle commodity aandelen, maar voor goud helemaal (-80% op de index!)
Misschien toch wel leuk voor een ritje.
Ik heb me helemaal niet verdiept in goud, sommigen hier wel. Wat is een solvabel mijnbedrijf, dat nog wel even op de poten blijft als andere mijnen omvallen?
Deze gaat dit jaar nog zeker gebeurenquote:Op vrijdag 4 september 2015 10:41 schreef Homey het volgende:
[..]
Toch denk ik nog aan een spike down, een soort van laatste capitulatiefase.
quote:Op vrijdag 4 september 2015 17:30 schreef LXIV het volgende:
Net (voor de fun) toch maar een plukje GDX gekocht (goudmijn EFT). Baat het niet, dan kost het geld.
Weet ik helaas niets van.quote:Op donderdag 3 september 2015 19:48 schreef LXIV het volgende:
[..]
Weet jij toevallig ook welke goudmijnen als solvabel gelden? Ik vind daar allemaal weinig over terug.
Interessant stuk. Ga ik lezen. Bedankt!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef WebBeestje het volgende:
Over de grote goudmijners is hier nog wat te lezen: http://beursig.nl/2015/07(...)n-dalende-goudprijs/
Leuk stukje inderdaad!quote:Op zaterdag 5 september 2015 23:59 schreef WebBeestje het volgende:
Over de grote goudmijners is hier nog wat te lezen: http://beursig.nl/2015/07(...)n-dalende-goudprijs/
Dit soort idioten compleet met hun achterlijke sentimenten maakt dat bijna niemand dit soort topics meer serieus neemt. Verstandige mensen haken af als ze zoiets hier lezen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 12:57 schreef 123dudeguys het volgende:
Wat grappig is dat biblisch gezien het getal 7 belangrijk is. elke 7 jaar vindt er een reset plaats.1987, 1994, 2001,2008,2015. en 7x7 49 jaar geleden is nog belangrijker, vorige keer won israel een oorlog, 49 jaar daarvoor kreeg israel hun land terug. dus er gaan grote dingen gebeuren, mark my words deze markt crash is voorspeld in de bijbel
quote:Op zondag 6 september 2015 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit soort idioten compleet met hun achterlijke sentimenten maakt dat bijna niemand dit soort topics meer serieus neemt. Verstandige mensen haken af als ze zoiets hier lezen.
M.i. is er ook geen verstandig mens meer te lezen hier. Behalve Selang en LXIV dan.
Verstandige mensen lezen daar gewoon overheen.quote:Op zondag 6 september 2015 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dit soort idioten compleet met hun achterlijke sentimenten maakt dat bijna niemand dit soort topics meer serieus neemt. Verstandige mensen haken af als ze zoiets hier lezen.
M.i. is er ook geen verstandig mens meer te lezen hier. Behalve Selang en LXIV dan.
Ik zal proberen om een verstandig mens te worden dan. Makkelijk zal het niet zijn...quote:Op zondag 6 september 2015 22:15 schreef bascross het volgende:
[..]
Verstandige mensen lezen daar gewoon overheen.
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor. 123dudeguys produceert alleen rommel.quote:Op zondag 6 september 2015 22:39 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zal proberen om een verstandig mens te worden dan. Makkelijk zal het niet zijn...
Het zit zo dat ik in 2003 op Fok ben gekomen. Passief uitsluitend meegelezen op AEX en WGR. En soms iets gepost in SEXquote:Op zondag 6 september 2015 23:01 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik ben het trouwens wel met je eens hoor. 123dudeguys produceert alleen rommel.
En dat forums als eurovisie gewoon openblijven.quote:Op zondag 6 september 2015 23:13 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Het zit zo dat ik in 2003 op Fok ben gekomen. Passief uitsluitend meegelezen op AEX en WGR. En soms iets gepost in SEX. AEX is in die 12 jaar altijd lezenswaardig gebleven wegens de ter zake kundige posters en misschien strenge moderatie.
En zoiets wordt gewoon opgeheven (zonder overtuigende reden) en het niet geheel onverwachte resultaat is dat allerlei stompzinnigen gewoon de macht overnemen in die topics die ik interessant vind. Kansloos en hopeloos. En jammer, dat vooral.
Natuurlijk maakt het monetair beleid het ook niet makkelijk, aangezien fundamenten compleet genegeerd worden (zowel per aandeel als marktbrede indicatoren als Shiller PE en Market Cap to GDP). Handel lijkt nu voornamelijk te varen op sentiment. Wel of geen renteverhoging, backstoppen, ingrijpen van de Chinese overheid. Slecht nieuws is goed nieuws voor de beurs (want stimuleringsmaatregelen) en goed nieuws is goed nieuws (want economie herstelt). China zeer slechte export cijfers, maar toch stijgt de beurs hard (overheid?) en wij gaan er gewoon achteraan. Dan nog al die technische analyses wat niet meer is dan koffiedik kijken. De enige reden dat dit af en toe werkt is omdat anderen hier in geloven en hierop handelen.quote:Lijkt wel of dax naar 10350 wil, sop sop gam gam, en daarna wel mag dalen.
Vreemd, candle opening dax, weerstand, die je aansteekt en Bam zegt, explosie.
Fruts, senp500, nasd. compleet zelfde lijn up, computer sluis open voor longs
Ik ben het met je eens dat LXIV en Selang goede posters zijn, maar integendeel, wat ik post is pure kwaliteitquote:Op zondag 6 september 2015 19:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Dat van de zeven magere en zeven vette jaren geloof ik ook al, maar dan zouden de vette jaren toch net aangebroken moeten zijn?quote:Op dinsdag 8 september 2015 13:11 schreef 123dudeguys het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat LXIV en Selang goede posters zijn, maar integendeel, wat ik post is pure kwaliteiten mensen die mijn advies volgen hebben aantoonbaar geld verdiend of zijn uit de markt geweest tijdens de chop van de laatste paar weken. En de 7-jarige cyclus bestaat echt en is wetenschappelijk bewezen
Ik kan bij wijze van spreken nu short gaan en tot jezus bidden en gratis geld verdienen. Ik vertrouw op God dat ik dit jaar veel geld ga verdienen. Heb berouw voor je zondes of anders.
De enige reden dat ik de beste markt timer van NL ben is door mijn geloof in God, die wil namelijk dat ik schatrijk wordt. Ik heb al jaren visioenen die ik niet snapte, maar nu eindelijk wel.
Dit is een waarschuwing aan alle christenen en eventuele heidenen die dit lezen. aandelen gaan crashen
![]()
Gelukkig niet. Ik heb helemaal geen posities in die branche op dit momentquote:Op woensdag 9 september 2015 17:19 schreef erniee het volgende:
Nog bofkonten die hun Ballast Nedam aandeeltjes door de wc zien gaan?
Op 16 durf ik wel weer in te stappen .quote:Op donderdag 10 september 2015 15:24 schreef arjan1112 het volgende:
Besi. in 2009 koers 1,50 hoogtepunt 30 euro nu 14.. Wat een vreemd aandeel.
RD nu al voor 22,- ? Gaat weer naar 16,- zeker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |