ow is dat het?!?!quote:
serieus? ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE K3 zoekt K3!!
waarom wist ik niet dat dat kwam?
pho ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow is dat het?!?!
Maar nu weet ik nog niet wat die Vietnamese poo soep was...
wasda?quote:
ja! Ik wilde ook mee doen.quote:
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
Heb ik toch nog iemand op google laten zoeken vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
soort soep achtig iets ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wasda?
[..]
ja! Ik wilde ook mee doen.
Nou en een puck is harder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
jah... heb hem tegen mn tandvlees/lip aan gehad.... auwquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
Heb ik minpunten bij jou?quote:
oke dan google ik zelluf wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
soort soep achtig iets ;p
ah jammer ;p
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby ideequote:
Lol ijshockeyers mietjes noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby idee
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.quote:
sorry meer weet ik er ook niet echt van ;pquote:[b]Op dinsdag 25 augustus 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:[/b
[..]
oke dan google ik zelluf wel.
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Daarom zitten ze ook ingepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
hmmm nou ja ik kan toch niet meer inschrijven dus dan zeg ik wel dat ik het ook stom vind.....quote:Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Als ze niet waren ingepakt dan ging er minstens 1 dood per wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |