ow is dat het?!?!quote:
serieus? ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE K3 zoekt K3!!
waarom wist ik niet dat dat kwam?
pho ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow is dat het?!?!
Maar nu weet ik nog niet wat die Vietnamese poo soep was...
wasda?quote:
ja! Ik wilde ook mee doen.quote:
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
Heb ik toch nog iemand op google laten zoeken vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
soort soep achtig iets ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wasda?
[..]
ja! Ik wilde ook mee doen.
Nou en een puck is harder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
jah... heb hem tegen mn tandvlees/lip aan gehad.... auwquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
Heb ik minpunten bij jou?quote:
oke dan google ik zelluf wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
soort soep achtig iets ;p
ah jammer ;p
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby ideequote:
Lol ijshockeyers mietjes noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby idee
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.quote:
sorry meer weet ik er ook niet echt van ;pquote:[b]Op dinsdag 25 augustus 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:[/b
[..]
oke dan google ik zelluf wel.
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Daarom zitten ze ook ingepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
hmmm nou ja ik kan toch niet meer inschrijven dus dan zeg ik wel dat ik het ook stom vind.....quote:Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Als ze niet waren ingepakt dan ging er minstens 1 dood per wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes ja![]()
Ijshockey is wel leuk, maar Australian football is leuker. Kijk dat maar eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze niet waren ingepakt dan ging er minstens 1 dood per wedstrijd hoor
Masker is overigens niet verplicht. Dus met een beetje pech kun je een puck in je gezicht krijgen.
En als iemand met zijn schaats uitschiet ben je ook de lul. Maar ik hoor het al, geen fan van ijshockey
Heb ik weleens gezien vind ik idd ook wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ijshockey is wel leuk, maar Australian football is leuker. Kijk dat maar eens
Fiji is het dichtstbijzijnde eiland naar het noordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik weleens gezien vind ik idd ook wel leuk om te kijken.
Potverdorie zeg naar Fiji
Ja maar voor ons is het de hemel en super ver weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fiji is het dichtstbijzijnde eiland naar het noorden
oh wat gaaf ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Lol het is idd in de vorm van een dolfijn
Maar dat is europa voor hunquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar voor ons is het de hemel en super ver weg natuurlijk.
haha nice!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ow ik bedenk me ineens wat ik hier nog wilde onthullen. Ik heb DE ontdekking gedaan hoe ik echt mooie ronde gehaktballen kan krijgen
In een ronde tuppewarebak rond laten draaien door met de bak rond te draaien enzo..
Met handpalmen lukt het je niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ow ik bedenk me ineens wat ik hier nog wilde onthullen. Ik heb DE ontdekking gedaan hoe ik echt mooie ronde gehaktballen kan krijgen
In een ronde tuppewarebak rond laten draaien door met de bak rond te draaien enzo..
niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met handpalmen lukt het je niet?
dan kan alleen met kleine balletjes dan. Ik bedoel echte gehaktballen voor bij de aardappels en groente.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
Met zo een ijsschep kan het ook volgens mij.
op een laag pitje in de pan, met de hand om blijven draaien tot alle kanten dicht zijn, dan deksel erop en op laag vuur laten sudderen en af en toe ff rammelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Nu alleen nog ontdekken hoe ik ze zo lekker los krijg dat ze rond in de pan zijn en op het bord te leggen en als je er dan een mes in doet dat ze uit elkaar vallen in allemaal lieve kleine brokjes
ja dat deed ik vandaag maar op 1 of andere manier worden ze nooit zo los als die van mam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
op een laag pitje in de pan, met de hand om blijven draaien tot alle kanten dicht zijn, dan deksel erop en op laag vuur laten sudderen en af en toe ff rammelen
meer geduld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat deed ik vandaag maar op 1 of andere manier worden ze nooit zo los als die van mam.
is ook. maar dan was je je handjes na het maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik maak ze nooit eigenlijkVind het gevoel van het gehakt aan mijn handen ook vies.
ze hebben hier vanaf 2 uur gesudderd tot een uur of half 4 en daarna van half 5 tot 5 weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
meer geduld?lukt zo altijd bij mij
belangrijkste is het begin.. open pan, laag vuur, met de hand blijven omdraaienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hier vanaf 2 uur gesudderd tot een uur of half 4 en daarna van half 5 tot 5 weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |