ow is dat het?!?!quote:
serieus? ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:13 schreef Nizno het volgende:
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOE K3 zoekt K3!!
waarom wist ik niet dat dat kwam?
pho ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow is dat het?!?!
Maar nu weet ik nog niet wat die Vietnamese poo soep was...
wasda?quote:
ja! Ik wilde ook mee doen.quote:
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rondquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
Heb ik toch nog iemand op google laten zoeken vandaagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:15 schreef Karina het volgende:
Ik moest even googelen wat dat rusland-nederland was. Veldhockey__
soort soep achtig iets ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
wasda?
[..]
ja! Ik wilde ook mee doen.
Nou en een puck is harder.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
jah... heb hem tegen mn tandvlees/lip aan gehad.... auwquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk... Die bal is keihard.. en die vliegt dan met 80-100 km/uur rond
Heb ik minpunten bij jou?quote:
oke dan google ik zelluf wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:16 schreef LPFAN het volgende:
[..]
soort soep achtig iets ;p
ah jammer ;p
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby ideequote:
Lol ijshockeyers mietjes noemenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, maar die mietjes zijn van top tot teen ingepakt... Veldhockey is pas net erover bezig of een bitje verplicht moet zijn... Ongeveer American Football vs Rugby idee
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.quote:
sorry meer weet ik er ook niet echt van ;pquote:[b]Op dinsdag 25 augustus 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:[/b
[..]
oke dan google ik zelluf wel.
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes jaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Daarom zitten ze ook ingepakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol ijshockeyers mietjes noemenJij durft. Heb je die checks weleens gezien
[..]
hmmm nou ja ik kan toch niet meer inschrijven dus dan zeg ik wel dat ik het ook stom vind.....quote:Nu wel ja, K3 is echt stom joh.
Als ze niet waren ingepakt dan ging er minstens 1 dood per wedstrijd hoorquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, gezien. Volledig ingepakt. Heb je de checks bij rugby of Australian Football wel eens gezien? Dan zijn ijshockeyers mietjes ja![]()
Ijshockey is wel leuk, maar Australian football is leuker. Kijk dat maar eensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze niet waren ingepakt dan ging er minstens 1 dood per wedstrijd hoor
Masker is overigens niet verplicht. Dus met een beetje pech kun je een puck in je gezicht krijgen.
En als iemand met zijn schaats uitschiet ben je ook de lul. Maar ik hoor het al, geen fan van ijshockey
Heb ik weleens gezien vind ik idd ook wel leuk om te kijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:22 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ijshockey is wel leuk, maar Australian football is leuker. Kijk dat maar eens
Fiji is het dichtstbijzijnde eiland naar het noordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik weleens gezien vind ik idd ook wel leuk om te kijken.
Potverdorie zeg naar Fiji
Ja maar voor ons is het de hemel en super ver weg natuurlijk.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Fiji is het dichtstbijzijnde eiland naar het noorden
oh wat gaaf ;pquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Lol het is idd in de vorm van een dolfijn
Maar dat is europa voor hunquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar voor ons is het de hemel en super ver weg natuurlijk.
haha nice!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ow ik bedenk me ineens wat ik hier nog wilde onthullen. Ik heb DE ontdekking gedaan hoe ik echt mooie ronde gehaktballen kan krijgen
In een ronde tuppewarebak rond laten draaien door met de bak rond te draaien enzo..
Met handpalmen lukt het je niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ow ik bedenk me ineens wat ik hier nog wilde onthullen. Ik heb DE ontdekking gedaan hoe ik echt mooie ronde gehaktballen kan krijgen
In een ronde tuppewarebak rond laten draaien door met de bak rond te draaien enzo..
niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Met handpalmen lukt het je niet?
dan kan alleen met kleine balletjes dan. Ik bedoel echte gehaktballen voor bij de aardappels en groente.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Karina het volgende:
Met zo een ijsschep kan het ook volgens mij.
op een laag pitje in de pan, met de hand om blijven draaien tot alle kanten dicht zijn, dan deksel erop en op laag vuur laten sudderen en af en toe ff rammelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:29 schreef Nizno het volgende:
Nu alleen nog ontdekken hoe ik ze zo lekker los krijg dat ze rond in de pan zijn en op het bord te leggen en als je er dan een mes in doet dat ze uit elkaar vallen in allemaal lieve kleine brokjes
ja dat deed ik vandaag maar op 1 of andere manier worden ze nooit zo los als die van mam.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
op een laag pitje in de pan, met de hand om blijven draaien tot alle kanten dicht zijn, dan deksel erop en op laag vuur laten sudderen en af en toe ff rammelen
meer geduld?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat deed ik vandaag maar op 1 of andere manier worden ze nooit zo los als die van mam.
is ook. maar dan was je je handjes na het maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:31 schreef Karina het volgende:
Ik maak ze nooit eigenlijkVind het gevoel van het gehakt aan mijn handen ook vies.
ze hebben hier vanaf 2 uur gesudderd tot een uur of half 4 en daarna van half 5 tot 5 weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
meer geduld?lukt zo altijd bij mij
belangrijkste is het begin.. open pan, laag vuur, met de hand blijven omdraaienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze hebben hier vanaf 2 uur gesudderd tot een uur of half 4 en daarna van half 5 tot 5 weer.
dat helpt niet tegen het gevoel natuurlijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook. maar dan was je je handjes na het maken.
hmm volgende keer proberen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
belangrijkste is het begin.. open pan, laag vuur, met de hand blijven omdraaien
ik geloof niet dat ik dat wil zien. Hebben morgen ook nog balletjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen het gevoel natuurlijk![]()
Oh wacht als je iets vies wil zien mbt gehaktballen, moet je dit even kijken
gewoon half om gehaktquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
hmm volgende keer proberen.
gebruik jij puur rundergehakt of half om half of meng je rund met half om half (laatste doet mam)
paneer er door heen of omheen? (als ik er om geen doen plakken ze vaak zo snel aan de pan vast.)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
gewoon half om gehaktpaneermeel, paar eieren (en meestal ui).
ik kijk morgen na het etenquote:
er doorheenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
paneer er door heen of omheen? (als ik er om geen doen plakken ze vaak zo snel aan de pan vast.)
ei en ui doe ik zelf ook al..
oke houd ik daar ook rekening mee volgende keerquote:
eurokok martinquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
dat helpt niet tegen het gevoel natuurlijk![]()
Oh wacht als je iets vies wil zien mbt gehaktballen, moet je dit even kijken
die chefkok van net he mij ookquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:30 schreef Burner82 het volgende:
Ow, deze aflevering komt me ineens wel bekend voor
wat is dat?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb ook superstream me opstaanOndanks dat er niets te beleven is, blijft het ontzettend fascinerend
lol okequote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
http://www.vpro.nl/superstreamme
RLS / Super Stream Me
2 kerels gaan zichzelf 18 dagen lang, 24/uur per dag streamen. Als experiment
Dan doen we net alsof we je niet echt zienquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:45 schreef Nizno het volgende:
Ben er niet echt hoor, iets te veel tegelijk aan het doen.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan doen we net alsof we je niet echt zien
Ow, daar ben jequote:
Ja, is die NL-er die er laatst ook al bij was, maar dan bij dat andere resortquote:
wel lullig dat hij nu weer als eerste mag.... Kunnen ze van de jury wel denken dat het een nadeel is maar idd de anderen kunnen erger stressen tijdens het wachtenquote:
hoe heet die gast? Heb ik ff gemist....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, is die NL-er die er laatst ook al bij was, maar dan bij dat andere resort
Maar hij heeft geen tijd gehad om wat te bedenken, dat is weer een nadeel... Maar bij Aaron maakt dat niet uit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
wel lullig dat hij nu weer als eerste mag.... Kunnen ze van de jury wel denken dat het een nadeel is maar idd de anderen kunnen erger stressen tijdens het wachten
Euh.. kom ik op terugquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe heet die gast? Heb ik ff gemist....
Ja, unicorn-chefquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:53 schreef Postbus100 het volgende:
Heeft die kok in de keuken nou een kuifje op zijn voorhoofd?
quote:De Zeeuwse sterrenkok Michel Louws is volgend jaar te zien in een aflevering van de televisieserie Masterchef New Zealand. Het concept Masterchef is een talentenjacht voor koks en heeft series in diverse landen, waaronder ook Nederland.
Ow jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:54 schreef Nizno het volgende:
http://www.omroepzeeland.(...)erchef-nieuw-zeeland
[..]
Ik had gisteren ook zo een kuifje... Mijn haar is veel te langquote:
nee.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat die jury-kerel op Freek Vonk lijkt?
nope ;pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:58 schreef Burner82 het volgende:
Ben ik de enige die vind dat die jury-kerel op Freek Vonk lijkt?
ja maar ik zei ook al tegen lief, het is een open prullenbak dus of het nou echt helpt om het weg te gooien..quote:
true ;pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar ik zei ook al tegen lief, het is een open prullenbak dus of het nou echt helpt om het weg te gooien..
ja dat is wel erg gaaf dat je weet dat als je er uit vliegt je baangarantie hebt,quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:04 schreef LPFAN het volgende:
wow gaaf, hij krijgt gewoon een baan aangeboden ;p
dat denk ik niet eerlijk gezegd. Toch nog wat verder komen is wel een uitdaging.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
Ik denk dat Sushi hoopt er zo snel mogelijk uit te vliegen
wauwquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
ff opgezocht en hij heeft die baan wel afgewezen ;p hij werkt nu in 1 van Simon zijn restaurants
Tsja, de keukens van Michel liggen ook wel allemaal ver weg....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:06 schreef LPFAN het volgende:
ff opgezocht en hij heeft die baan wel afgewezen ;p hij werkt nu in 1 van Simon zijn restaurants
ja iddquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, de keukens van Michel liggen ook wel allemaal ver weg....
nou ik wil best voor Michel op dolfijneiland werken hoorquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, de keukens van Michel liggen ook wel allemaal ver weg....
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou ik wil best voor Michel op dolfijneiland werken hoor
Ligt een beetje aan of je familie/kids hebt etc...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen toedeloe met je wedstrijd ik ga lekker op fiji wonen mensen!
dabedoellik... op zn Beau van ErvenDoorns Toeteloe!quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
Ik zou zeggen toedeloe met je wedstrijd ik ga lekker op fiji wonen mensen!
die vinden het vast niet erg mee te verhuizenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ligt een beetje aan of je familie/kids hebt etc...
uhu, hij heeft het ook niet gedaan om hunquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ligt een beetje aan of je familie/kids hebt etc...
die krijgt in elk geval geen aanbod zoals Sushilquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:14 schreef Burner82 het volgende:
Zo, die meid is het lekker aan het verprutsen
Misschien ergens in een gaarkeuken of zoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
die krijgt in elk geval geen aanbod zoals Sushil
dar is ze nog te koppig voor.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien ergens in een gaarkeuken of zo
en nog een half rauwe ook.....quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:21 schreef Burner82 het volgende:
Fijn, krijg je zo een hele vis op je bord
maar ze zijn inmiddels ook al savonds aan het eten geweest, Heeft sowieso 8 uur geduurd dus dit is nu de volgende dag dat ze laten weten hoe het gelopen is.quote:
aan 1 kant wel maar dat was in dit geval wel de onderkant. Als ze het veilig had gedaan had ze hem gefileerd toen het in de oven geweest was. Maar tijdgebrek.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:23 schreef Postbus100 het volgende:
Rauw? Volgens de principes van Masterchef moet ze eruit
zit jij hier toevallig naast mij??quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef LPFAN het volgende:
dit is best gemeen ;p eerst dikke complimenten geven ;p
Dan had ze alsnog te weinig tijd en dus niet goed gepland. Oftewel: eruit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
aan 1 kant wel maar dat was in dit geval wel de onderkant. Als ze het veilig had gedaan had ze hem gefileerd toen het in de oven geweest was. Maar tijdgebrek.
true..quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dan had ze alsnog te weinig tijd en dus niet goed gepland. Oftewel: eruit.
hahaha ;pquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
zit jij hier toevallig naast mij??
Je zegt al een paar keer hetzelfde als degene naast mij
Van de bovenkant is het lastig zien of de onderkant gaar is. Maar hij zei al dat hij twijfelde of het gaar zou zijn. Hij beoordeelde ook alleen het koken en zo... Niet het resultaatquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
wauw een 9 uit de keuken dus rauwe vis heeft hij in de keuken echt niet door gehad.
Want, over smaak valt niet te twisten?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:28 schreef Postbus100 het volgende:
Jo, hebben ze een notaris bij dit programma? Ik verdenk ze namelijk van doorgestoken kaart.
ja maar als het duidelijk was geweest dan had hij in de keuken echt geen 9 voor het koken gegeven.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Van de bovenkant is het lastig zien of de onderkant gaar is. Maar hij zei al dat hij twijfelde of het gaar zou zijn. Hij beoordeelde ook alleen het koken en zo... Niet het resultaat
Tuurlijk heeft hij dat wel door gehad. Hij wist dat die vis er te kort in heeft gezeten. En anders kan je de vraag stellen hoe snugger hij is.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
wauw een 9 uit de keuken dus rauwe vis heeft hij in de keuken echt niet door gehad.
ook weer waar.... maar blijkbaar deed ze het koken en alles wel erg goed dan.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:30 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat wel door gehad. Hij wist dat die vis er te kort in heeft gezeten. En anders kan je de vraag stellen hoe snugger hij is.
Jawel, maar rauwe vis is een 1, want oneetbaar. Maar nee, wat een toeval dat ze nog net drie punten krijgt, één punt meer dan van degene die weg moest.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Want, over smaak valt niet te twisten?
misschien zagen ze ook andere potenties en dergelijke en was het bij de andere minder lekker.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jawel, maar rauwe vis is een 1, want oneetbaar. Maar nee, wat een toeval dat ze nog net drie punten krijgt, één punt meer dan van degene die weg moest.
Ze maakte meer dan alleen vis. En Michel moest punten geven voor werken in de keuken, niet voor het resultaat.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:31 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Jawel, maar rauwe vis is een 1, want oneetbaar. Maar nee, wat een toeval dat ze nog net drie punten krijgt, één punt meer dan van degene die weg moest.
Dat snap ik, maar daar gaat het niet om. Ik kan me vanuit andere seizoenen en andere landen herinneren dat rauw of tijdnood onherroepelijk het verlies betekent, hoe lekker het ook is. Een kandidaat heeft bijvoorbeeld eens gekookt tegen een topkok, maar hij (topkok) had het 2 seconden te laat op het bord liggen: kandidaat won.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien zagen ze ook andere potenties en dergelijke en was het bij de andere minder lekker.
ik snap je punt wel, maar aan de andere komt soms zijn er meer kleuren dan alleen zwart en wit.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:42 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar daar gaat het niet om. Ik kan me vanuit andere seizoenen en andere landen herinneren dat rauw of tijdnood onherroepelijk het verlies betekent, hoe lekker het ook is. Een kandidaat heeft bijvoorbeeld eens gekookt tegen een topkok, maar hij (topkok) had het 2 seconden te laat op het bord liggen: kandidaat won.
Ik heb gewoon het idee dat haar de hand boven het hoofd is gehouden, omdat ze zo'n goede kandidaat is. Geen probleem, maar ga andere kandidaten bij wie dingen rauw zijn, dan ook nog beoordelen op smaak. Gelijke monniken, gelijke kappen.
haha jaquote:
1 week per aflevering... Ochquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:29 schreef LPFAN het volgende:
dat was een kort bezoekje aan Fiji ;p
hmm is ook zo idd jaquote:
Technisch gezien, minus 2 vliegdagen, heb je dan 11-12 dagen op fijiquote:
das wel lekker ja ;pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Technisch gezien, minus 2 vliegdagen, heb je dan 11-12 dagen op fiji
Ziet er ruzie-makend lekker uit ja... vleesch + vleesch + vleesch + vleesch..quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
ik moet zeggen, het ziet er wel lekker uit ;p
echt een carnivoor gerecht ;pquote:
geen idee, blijkbaar nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:46 schreef Burner82 het volgende:
Wat ik me af vraag he... kan echt niemand in 3 minuten het recept doorlezen? Aaron kan het iig wel, maar de rest...
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:47 schreef LPFAN het volgende:
Aaron blijft altijd lekker positief he ;p
ja idd, heerlijk zo'n instelling ;pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja, het is geen grote ramp, hoogstens een kleine ramp
![]()
Mijn motto: "alles komt goed"quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:48 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd, heerlijk zo'n instelling ;p
Ik kijk te weinig :$quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:48 schreef LPFAN het volgende:
LOL! ze heeft een nieuwe naam volgens de ondertiteling ;p
Paula heet nu Laura ;pquote:
Ow, naja, klinkt beetje hetzelfdequote:
hoii ;pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
ow enne hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hier![]()
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:52 schreef Nizno het volgende:
ow enne hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hier![]()
zou ie dat ook om hebben in het restaurant? ;pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:55 schreef Burner82 het volgende:
hier zie je dus wel al dat Simon Sushi wel aardig en goed vind
Jaquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:56 schreef LPFAN het volgende:
[..]
zou ie dat ook om hebben in het restaurant? ;p
hahaha ;pquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:57 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Jaof hij die bezem bij zich houdt.. geen idee
wij hebben boullionblokjes, komt op hetzelfde neer toch?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:58 schreef LPFAN het volgende:
waarom hebben wij hier niet van die kant en klare pakken boullion?
Maar, bij simon in het restaurant is alles helemaal clean. Terecht ook. Maar je zag Sushi ook helemaal opleven in echte keukens, op dat cruiseship, kreeg hij ook al een baan aangeboden...quote:
in principe wel alleen heb je daarvan veel te veel over, tenminste ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
wij hebben boullionblokjes, komt op hetzelfde neer toch?
ja absoluutquote:Op donderdag 27 augustus 2015 18:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, bij simon in het restaurant is alles helemaal clean. Terecht ook. Maar je zag Sushi ook helemaal opleven in echte keukens, op dat cruiseship, kreeg hij ook al een baan aangeboden...
Hij is slordig, hij is een warhoofd, maar hij heeft er lol in. Dat is het belangrijkste.
das ook weer waar, doseren is minder makkelijk.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:00 schreef LPFAN het volgende:
[..]
in principe wel alleen heb je daarvan veel te veel over, tenminste ik.
Daarom wint niet altijd de beste kok, maar degene die smaken kan combineren... Hoe lang een vis in de pan moet, of hoe je een bord moet opmaken, kun je leren. Smaken, heb je of nietquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook weer waar, doseren is minder makkelijk.
doseren kun je lerenquote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daarom wint niet altijd de beste kok, maar degene die smaken kan combineren... Hoe lang een vis in de pan moet, of hoe je een bord moet opmaken, kun je leren. Smaken, heb je of niet
Een recept leren bedoel jequote:Op donderdag 27 augustus 2015 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
doseren kun je leren
en ja klopt ik eet ook liever bij iemand die verstand heeft van smaken dan bij iemand die alleen een truukje kan maar als er iets mis gaat helemaal van slag is
quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Na bijna 3 maanden eindelijk eens een sollicitatiegesprek en een goede kans om aangenomen te worden, aangezien ze iemand op korte termijn nodig hebben
quote:
het laatste is in eerste instantie het belangrijkste. Daarna kun je wel verder zoekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]Salaris is kut
als het klopt, zijn de werktijden ook kut
Maar ben wel van de straat
Precies, dat is ook mijn gedachte. Ik zal het ook zeker accepteren, maar ik zit niet te wachten op verschoven diensten/2 ploegen eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
het laatste is in eerste instantie het belangrijkste. Daarna kun je wel verder zoeken
Ik ga voor je duimen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 17:51 schreef Burner82 het volgende:
Na bijna 3 maanden eindelijk eens een sollicitatiegesprek en een goede kans om aangenomen te worden, aangezien ze iemand op korte termijn nodig hebben
wat je zegt, je bent dan iig van de straat. ik ben aan het kijken of ik een andere uitkering kan krijgen omdat ik met mijn ziekte zit. alleen er zijn allemaal regels die nergens op slaan. maar ga iig voor je duimen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:06 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies, dat is ook mijn gedachte. Ik zal het ook zeker accepteren, maar ik zit niet te wachten op verschoven diensten/2 ploegen eigenlijk.
Thnx en smakelijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga voor je duimen.
Ga zo eten dus kan niet meeposten.
wordt rustig hier danquote:
Die regeltjes wordt je inderdaad helemaal suf van. Dat had ik al met het aanvragen van een uitkering.quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
wat je zegt, je bent dan iig van de straat. ik ben aan het kijken of ik een andere uitkering kan krijgen omdat ik met mijn ziekte zit. alleen er zijn allemaal regels die nergens op slaan. maar ga iig voor je duimen!
LP en jij kunnen het prima met zn 2 afquote:
ja idd. als ze nou eenmaal ook ergens op sloegenquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Die regeltjes wordt je inderdaad helemaal suf van. Dat had ik al met het aanvragen van een uitkering.
goeie combiquote:
En als alles in de fik staat, komt Simon even uitleggen dat olie op een hete plaat in de fik vliegt... Thnx capt. Hindsight..quote:
whaha iddquote:Op vrijdag 28 augustus 2015 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En als alles in de fik staat, komt Simon even uitleggen dat olie op een hete plaat in de fik vliegt... Thnx capt. Hindsight..
Ik heb Aaron ook nog niet veel emotie zien tonen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
ze willen eens emotie zien van kelly, wat ik me wel kan voorstellen
truequote:Op vrijdag 28 augustus 2015 19:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb Aaron ook nog niet veel emotie zien tonen...
En een mossel met een krabje erinquote:
oef daar krijg ik ook wel jeuk van jaquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:09 schreef Burner82 het volgende:
Ik kreeg vandaag de bevestiging van mijn gesprek voor donderdagIk ken de functie al, het bedrijf, dus qua voorbereiding hoef ik niks te doen.
Ik kreeg wel de functie-omschrijving erbijWat een jeukwoorden
![]()
"Monitoren, initiëren, pro-actief, verbeteringstrajecten"
Helaasquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:22 schreef Karina het volgende:
[..]
oef daar krijg ik ook wel jeuk van ja
Hopelijk betekent dat monitoren dat je meerdere monitoren op je bureau krijgt
vandaar dat ik ook al beers typte, kon me niet voorstellen dat het beren moesten zijnquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
Josh zegt Burgers & Beers... Maar vertaling is Burgers & Bears... Ik zou toch kiezen voor bier en niet de beer
Lekkerquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:34 schreef Karina het volgende:
Ik hoor mijn tv amper, keiharde regen en vliegtuigen die elke 3 minuten overvliegen
Oe klinkt goed, burgers and beers.
Amsterdam. vannacht ook geen oog dichtgedaan vanwege het onweer. En vanmiddag begon het weer.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
LekkerWaar zit je ook alweer?
![]()
Ik wacht al dagen op onweer en verkoeling. Code oranje hier, maar helemaal niks. Zelfs de Duitsers hebben geen waarschuwing, dus er komt ook niks. Alleen nog 30 graden.
Ah leukquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
als dit seizoen is afgelopen komt masterchef aussie op tv !!![]()
![]()
( net ff gekeken ;p)
Eindelijkquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
![]()
( net ff gekeken ;p)
Ja, wkn ontploft ook gisteravondquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Amsterdam. vannacht ook geen oog dichtgedaan vanwege het onweer. En vanmiddag begon het weer.
Hier is het helaas ook binnen nog niet afgekoeld, zit te zweten als een malle.
Wat issie vergeten? (zat te typen, niet op te letten..)quote:
Zakje frambozen.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat issie vergeten? (zat te typen, niet op te letten..)
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:37 schreef LPFAN het volgende:
![]()
( net ff gekeken ;p)
er staat jaartal 2015 bijquote:
Boeien, gaat toch om de citroen en merengue...quote:
nee idd ik ook niet ;p word spannend dusquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]die is echt supernieuw dus.
Heb mezelf nog niet gespoilerd dus geen idee verder.
Ik wil mezelf wel spoileren hoor, hoeven jullie dat niet te doenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:41 schreef Karina het volgende:
[..]die is echt supernieuw dus.
Heb mezelf nog niet gespoilerd dus geen idee verder.
Ach als ik een plaatje ga zoeken voor het topic zal ik mezelf wel weer spoileren hoorquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil mezelf wel spoileren hoor, hoeven jullie dat niet te doen
ik spoil mezelf toch wel als het begint ;pquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil mezelf wel spoileren hoor, hoeven jullie dat niet te doen
quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach als ik een plaatje ga zoeken voor het topic zal ik mezelf wel weer spoileren hoor
Denk dat ik het oude topic er gewoon weer bij zoek. gaan we daar verder. Wel zo handig.
ik hoop hetquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als het idd seizoen 2015 is, sla ff op
Tx eindelijk weer een goed plaatje.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
owh Menno doet mee met MC AUS??quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Menno?quote:
Heul Holland Bakt.quote:
oohquote:
hoezo snap je het plaatje niet?quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Als het 2014 is, uitgezonden in 2015, heb ik ook plaatje...maar plaatje snap ik niet
er stond class of 2014.. en heel veel oud-bekende. ff gekeken bij 2014 op wiki, die stonden er niet inquote:
ahh oke ;pquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
er stond class of 2014.. en heel veel oud-bekende. ff gekeken bij 2014 op wiki, die stonden er niet in
Maja, boeien, Aussie is altijd leukquote:
jaaa, Gary, George en Mattquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maja, boeien, Aussie is altijd leuk
Matt's cheating cookingquote:
boehoequote:Op maandag 31 augustus 2015 18:52 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Matt's cheating cooking![]()
Ze hebben trouwens zelf ook programma's, maar die komen hier niet op tv
quote:Strawberry and Pomegranate Lindauer Cocktail
Recipe by Aaron Brunet
Wine match - - Lindauer Brut Cuvee
25ml pomegranate liqueur
25ml strawberry liqueur
10ml freshly squeezed lime juice
Lindauer, chilled
3 strawberries, hulled, halved
3 thin slices of lime, halved
1. Combine the liqueurs and lime juice and divide equally between 5 champagne flutes.
2. Pour over Lindauer then top with strawberry halves and a slice of lime.
Lol hij wilde het wel... maar doet het toch maar niet.quote:Op maandag 31 augustus 2015 18:53 schreef Burner82 het volgende:
Als ik Aaron was, zou ik nu de frambozen meenemen
Tsja, Aaron kan dat welquote:
Hij pakte verse, maakte er een karamellaagje omheenquote:Op maandag 31 augustus 2015 18:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Lol hij wilde het wel... maar doet het toch maar niet.
Jammer wel. Ik kan aardig schelden in het Engels, maar had Nieuw-Zeelands er graag aan toegevoegdquote:
Niet alleen de space...quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:03 schreef Karina het volgende:
Zij heeft een beetje 'negative space' op haar bordje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |