Doe ook zo eentje voor mij. Vind ik geil.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18iArF7siQR
ja hoor, eventjes wachten totdat mijn broer weer keihard heavy metal draait zodat hij mij niet hoortquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Doe ook zo eentje voor mij. Vind ik geil.
ga dit nu elke dag luisterenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s18iArF7siQR
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, eventjes wachten totdat mijn broer weer keihard heavy metal draait zodat hij mij niet hoort
Neequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wacht, kun je dat ook downloaden?
ja tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef LompeHork het volgende:
Hermann. Ik moet je zeggen, Breaking Bad is awesome. Zojuist begonnen met het laatste seizoen, ik moet vaker naar je luisteren.
Prima keuzequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef LompeHork het volgende:
Hermann. Ik moet je zeggen, Breaking Bad is awesome. Zojuist begonnen met het laatste seizoen, ik moet vaker naar je luisteren.
Oke ik kijk ernaar uitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja hoor, eventjes wachten totdat mijn broer weer keihard heavy metal draait zodat hij mij niet hoort
Ik ben benieuwd, net e01s05 gezien en was primaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja toch
ik vind de tweede helft van het laatste seizoen het beste van de hele serie. volgende aanrader: Mr Robot, vind ik echt op hetzelfde niveau zitten. seizoensfinale is deze week
Bookmarked for future use.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0dn2zXhska2
Better Call Saul ook uitstekende keuzequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, net e01s05 gezien en was prima
Ik ga denk ik eerst door met het bingen van "Better Call Saul", dan heb ik dat meteen gehadmaar zal Mr Robot ook eens checken.
public domain, alles.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb helemaal geen toestemming voor gegeven
Geil gewordenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Je gezicht is een TR.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0f69dgO0XQq
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0f69dgO0XQq
ohquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mooi rolletje gespeeld door McGrath wel
1. Walterquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Mike is echt opperbaas van de hele serie naast Walter
ja je had die rol wel mooi gespeeld dp respectquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef deadprez het volgende:
jesse is die meth verslaafde handlanger van walter toch
De echte held van de serie:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Walter
2. Jesse
3. Mike
4. Gus
5. Hank
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja je had die rol wel mooi gespeeld dp respect
true.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:16 schreef Crip het volgende:
[..]
Mike is echt opperbaas van de hele serie naast Walter
Nee sry eerst Mike en dan pas Jesse.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
1. Walter
2. Jesse
3. Mike
4. Gus
5. Hank
ik kijk te veel game of thronesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
Herman ik heb je voiceclip geanalyseerd en je hebt wel een apart accent. Bijvoorbeeld Bitch spreek je als Betch uit.
DP is Jesse niet. Dit is DP:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Crip het volgende:
[..]
ja je had die rol wel mooi gespeeld dp respect
fuck you, and your eyebrowsquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De echte held van de serie:
[ afbeelding ]
das meer de leeftijd van wch zo te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
DP is Jesse niet. Dit is DP:
[ afbeelding ]
BITCHHHHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar dat vond ik wel een baasje van wat ik van bb gezien heb
Komt door al je drugsgebruik, krijg je oude kop van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das meer de leeftijd van wch zo te zien
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee sry eerst Mike en dan pas Jesse.
nouhouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt door al je drugsgebruik, krijg je oude kop van.
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heen
Op het eind was hij geen persoonlijkheid meer, maar een wrakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heen
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
als ik meth ga gebruiken word ik dan ook skinny
hook me up dp
hij deed me ook altijd aan dp denkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
DP is Jesse niet. Dit is DP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij deed me ook altijd aan dp denken
dacht gewoon aan een FOK!mattie terwijl ik een serie aan het kijken was
nogal logisch met zo'n flapdrol als Walt als je partnerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minder
http://vocaroo.com/i/s0dn2zXhska2quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minder
Amsterdam. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellen
DM mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellen
gewoon geHermannRoll'dquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wow excuuusie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nogal logisch met zo'n flapdrol als Walt als je partner
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgenquote:
http://vocaroo.com/i/s0POkKiLi5eOquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef Crip het volgende:
Herman ik wilde een voiceclip terug sturen maar ik ben te opgewonden
Niet. Broodje Werrem Sjink ho maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgen
hey je argo quote is wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja vond deze wel mooiquote:
Ja, bedoel ik. Geen zweet daar tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
das die shit van bufkes toch, das fucking lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet. Broodje Werrem Sjink ho maar.![]()
Kutstad.
Ja pff nu ben ik al helemaal nat ;squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0POkKiLi5eO
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das die shit van bufkes toch, das fucking lekker
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komenquote:
Ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komen
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, bedoel ik. Geen zweet daar tochkutstad trouwens, van de week naar het Rijksmuseum geweest (omdat cultureel en een expositie over China), al die toeristen
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'enquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komen
woon je in maastrichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaan
trieste kutnerdjes die daar hun plezier uithalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'en
wist je dat nietquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'en
Idem hier in Hoorn, Amsterdam is wat dat betreft een afvoerput van toeristen, meer toeristen dan inwonersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaan
wow man je mag vagina's niet postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap niet zo goed wat dit hiermee tem aken heeft.
Heerlen thoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Idem hier in Hoorn, Amsterdam is wat dat betreft een afvoerput van toeristen, meer toeristen dan inwoners
Binnenkort wel even naar een relaxte Van Der Valk in Heerlenluxe alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |