das meer de leeftijd van wch zo te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
DP is Jesse niet. Dit is DP:
[ afbeelding ]
BITCHHHHquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee maar dat vond ik wel een baasje van wat ik van bb gezien heb
Komt door al je drugsgebruik, krijg je oude kop van.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
das meer de leeftijd van wch zo te zien
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee sry eerst Mike en dan pas Jesse.
nouhouquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt door al je drugsgebruik, krijg je oude kop van.
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minderquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heen
Op het eind was hij geen persoonlijkheid meer, maar een wrakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik vond Jesse beter door zijn gehele persoonlijkheid transformatie door de serie heen
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
als ik meth ga gebruiken word ik dan ook skinny
hook me up dp
hij deed me ook altijd aan dp denkenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
DP is Jesse niet. Dit is DP:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
hij deed me ook altijd aan dp denken
dacht gewoon aan een FOK!mattie terwijl ik een serie aan het kijken was
nogal logisch met zo'n flapdrol als Walt als je partnerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minder
http://vocaroo.com/i/s0dn2zXhska2quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij werd helemaal psycho en irritant, drm vond ik hem steeds minder
Amsterdam. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellen
DM mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
als je erachter komt hoe je in nl meth kunt krijgen zonder darknet mag je t mij vertellen
gewoon geHermannRoll'dquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0dn2zXhska2
Wow excuuusie.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nogal logisch met zo'n flapdrol als Walt als je partner
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgenquote:
http://vocaroo.com/i/s0POkKiLi5eOquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef Crip het volgende:
Herman ik wilde een voiceclip terug sturen maar ik ben te opgewonden
Niet. Broodje Werrem Sjink ho maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |