hey je argo quote is wegquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgen
ja vond deze wel mooiquote:
Ja, bedoel ik. Geen zweet daar tochquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja oké, maar in amsterdam kun je alles krijgen
das die shit van bufkes toch, das fucking lekkerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Niet. Broodje Werrem Sjink ho maar.![]()
Kutstad.
Ja pff nu ben ik al helemaal nat ;squote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0POkKiLi5eO
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
das die shit van bufkes toch, das fucking lekker
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komenquote:
Ja bij mij ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komen
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaanquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, bedoel ik. Geen zweet daar tochkutstad trouwens, van de week naar het Rijksmuseum geweest (omdat cultureel en een expositie over China), al die toeristen
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'enquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
duurt steeds ff voordat posts geplaatst worden en voordat de quotes in t reageerveld komen
woon je in maastrichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaan
trieste kutnerdjes die daar hun plezier uithalenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'en
wist je dat nietquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook last van. Zou me niets verbazen als een vuige huigelaar weer loopt te DDoS'en
Idem hier in Hoorn, Amsterdam is wat dat betreft een afvoerput van toeristen, meer toeristen dan inwonersquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja das hier in maastricht al vrij erg rond deze tijd, amsterdam zal wel helemaal te ver gaan
wow man je mag vagina's niet postenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Snap niet zo goed wat dit hiermee tem aken heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |