quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan vraag ik me dan af.
Maar ik ben benieuwd. Je steek dat ding in dr kut, en dan die eieren. Vervolgens neuk je dr in dr reet en ploepen die eieren eruit?
Zou er ook een soundmodule bij zitten?
Waarschijnlijk omdat Awesome_ in het homo topic heeft gepost en hij het daar absoluut niet mee eens was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Questular het volgende:
Stel we zouden bespreken waarom hij een ban heeft, niet dat we het doen, wat zou dan een reden kunnen zijn geweest dat hij een ban heeft gekregen?
Puur hypothetisch uiteraard.
Hij is al een poosje niet doodverklaard dus dan moet hij wel dood zijn gok ik zoquote:
de grote K denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Questular het volgende:
Stel we zouden bespreken waarom hij een ban heeft, niet dat we het doen, wat zou dan een reden kunnen zijn geweest waardoor hij een ban heeft gekregen?
Puur hypothetisch uiteraard.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Awesome_ in het homo topic heeft gepost en hij het daar absoluut niet mee eens was.
Hehehequote:
R&P / R&P Feedbackquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Faeroer het volgende:
Grote K mag niet in GYM, maar wel in andere topics?
Ik denk dat we die jongen niet op waarde in konden schatten destijds. Zelfde als GRS.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Lel begin bijna te denken dat Klokov zowaar een punt had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |