quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 22:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan vraag ik me dan af.
Maar ik ben benieuwd. Je steek dat ding in dr kut, en dan die eieren. Vervolgens neuk je dr in dr reet en ploepen die eieren eruit?
Zou er ook een soundmodule bij zitten?
Waarschijnlijk omdat Awesome_ in het homo topic heeft gepost en hij het daar absoluut niet mee eens was.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Questular het volgende:
Stel we zouden bespreken waarom hij een ban heeft, niet dat we het doen, wat zou dan een reden kunnen zijn geweest dat hij een ban heeft gekregen?
Puur hypothetisch uiteraard.
Hij is al een poosje niet doodverklaard dus dan moet hij wel dood zijn gok ik zoquote:
de grote K denk ikquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:06 schreef Questular het volgende:
Stel we zouden bespreken waarom hij een ban heeft, niet dat we het doen, wat zou dan een reden kunnen zijn geweest waardoor hij een ban heeft gekregen?
Puur hypothetisch uiteraard.
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:08 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Awesome_ in het homo topic heeft gepost en hij het daar absoluut niet mee eens was.
Hehehequote:
R&P / R&P Feedbackquote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:46 schreef Faeroer het volgende:
Grote K mag niet in GYM, maar wel in andere topics?
Ik denk dat we die jongen niet op waarde in konden schatten destijds. Zelfde als GRS.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:57 schreef JaqenHghar het volgende:
Lel begin bijna te denken dat Klokov zowaar een punt had
Dit is dus de reden dat ik vandaag niet boven de Chinees deadlift...quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:58 schreef Awesome_ het volgende:
WGR / Sportschool heeft huisregels gewijzigd, wat zijn mijn rechten?
Ik sta gewoon te boek als rustige jongen, iedereen kent me ook zo. Maar ik zou echt ZIEDEND zijn als mijn gym dit zouden flikken.
ik zou juist extra hard deadliftenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:00 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dit is dus de reden dat ik vandaag niet boven de Chinees deadlift...
Wilde vandaag singles en doubles doen, netjes matjes erbij gepakt zoals eigenaar eerder aan mij doorgaf bij deadlifts. Bij de warming-up werd ik al gewaarschuwd het niet te hard neer te leggen (80kg...). Ben dan ook wel meteen klaar.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:03 schreef Beach het volgende:
[..]
ik zou juist extra hard deadliften
CrossFit box zou wel fijn zijn, geen BB machines maar doe toch vnl powerliften + wat DBs.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:07 schreef Awesome_ het volgende:
Gewoon goeie gym kiezen dan ipv bij iemand op zolder
Crossfit kelder hiero. Bovenzaal kun je lekker cardio'en terwijl je de chimeids van de zumba uitcheckt.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:14 schreef Awesome_ het volgende:
Die crossfit boxen zijn wel legit chill inderdaad.
North Korea is the best Koreaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:01 schreef no1uknow het volgende:
Heeft 'ie daarvoor al een ban gekregen?
en dan gek vinden dat fok minder looptquote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:29 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
North Korea is the best Korea
ik dacht dat iedereen buiten de randstad op een boerderij werkte?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 15:39 schreef Questular het volgende:
Hier hadden we ook eerst de freeweights bij de rest op de 2e verdieping staan. Hoop klachten gekregen over lawaai (kantoorpanden om de gym heen). Nu hebben ze het lounge gedeelte op de begane grond flink kleiner gemaakt alle freeweights naar beneden gehaald en meteen nog een nieuwe powercage erbij gezetZorgt er ook meteen voor dat een hoop mensen liever apparaten op de 2e verdieping gebruiken want ja trap lopen en zo...
quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:08 schreef seto het volgende:
ik dacht dat iedereen buiten de randstad op een boerderij werkte?
Beetje het zelfde dat Nederland in de jaren 30 op defensie ging bezuinigen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 14:59 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik denk dat we die jongen niet op waarde in konden schatten destijds. Zelfde als GRS.
Hey Dima, heb je ook zoiets op zolder staan?quote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
Setup van Max.
Wauw.
ik moet het doen met een gewoon stuurtje en bureaustoelquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:39 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Hey Dima, heb je ook zoiets op zolder staan?
Ah de troubles, wiebelende tafel, klemmen die losschietenquote:Op woensdag 26 augustus 2015 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik moet het doen met een gewoon stuurtje en bureaustoel
als ik mijn eigen stekkie heb dan komt er wel zoiets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |