moet altijd gniffelen om mensen met dit soort uitsprakenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Twee kilo kip gekocht, shitload groente gekocht, nieuwe keukenweegschaal gekocht. Zwaardere kettlebell binnen.
Ff hard gaan nu. Lang genoeg gepapzakt.
[ afbeelding ]
Was het een grote PR?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:19 schreef Deuce92 het volgende:
Zojuist nog ja, op het toilet.
Ik kan hier meer over vertellen, als je wil.
Gewicht is lastig bij te houden (als je de boel schoon wilt houden), dus om eerlijk te zijn houd ik me er niet zo mee bezig. Ik vind het vooral belangrijk om mezelf de pushen tot ik niet meer kan, dan weet ik automatisch dat ik een goede inspanning heb geleverd.quote:
Wat je kan doen is jezelf wegen voordat je de PR zet, en ook wegen direct erna. Dan weet je precies het gewicht en kan je hier een trendline van maken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Gewicht is lastig bij te houden (als je de boel schoon wilt houden), dus om eerlijk te zijn houd ik me er niet zo mee bezig. Ik vind het vooral belangrijk om mezelf de pushen tot ik niet meer kan, dan weet ik automatisch dat ik een goede inspanning heb geleverd.
Wel veel reps gedaan, voor die anal hypertrophy.
Hier wil ik het graag bij laten.
Dan weet je het totaalgewicht ja, maar het lastige is dat het gewicht bij elke rep verschilt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:33 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Wat je kan doen is jezelf wegen voordat je de PR zet, en ook wegen direct erna. Dan weet je precies het gewicht en kan je hier een trendline van maken.
Gewoon voldoende pandan rijst eten en verder veel vezels, voldoende drinken. Dan kan je 1 grote anacondadrol PR genereren waar je best trots op mag zijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dan weet je het totaalgewicht ja, maar het lastige is dat het gewicht bij elke rep verschilt.
Zou wel werken voor PLers, aangezien die toch gewoon één zware rep doen.
Zegt men.
Zal het onthouden voor de volgende keer. Bedankt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:38 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Gewoon voldoende pandan rijst eten en verder veel vezels, voldoende drinken. Dan kan je 1 grote anacondadrol PR genereren waar je best trots op mag zijn.
Goed figuur.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:46 schreef Sapstengel het volgende:
weirdest boner edit: gewoon normale boner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |