Vertel ons eens wat meer over dit prachtige verhaalquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:25 schreef Fripsel het volgende:
Een meisje bij mij op de middelbare school begon van de een op andere dag kaal te worden. Ook d'r wimpers en wenkbrauwen vielen uit.
'hey zou jij mij willen afzuigen?'quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
goede vraag. Het is me wel eens aangeboden door hetzelfde geslacht maar toen heb ik vriendelijk bedankt.
nee andersomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:26 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
'hey zou jij mij willen afzuigen?'
Als man: ja. Als vrouw dan toch maar liever overgewicht.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:26 schreef no1uknow het volgende:
Maargoed cc, ik heb 100 maal liever een beetje inhammen die prima te handelen zijn met het juiste kapsel dan overgewicht. Ook al kan je die laatste makkelijker aanpakken.
Minstens 50% van de Kaukasische man wordt op z'n minst gedeeltelijk kaal. Het is maar waar je je druk over maakt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:22 schreef Faeroer het volgende:
Alleen powerlifters mogen kaal worden, vind ik
De rest is gewoon homo
oquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 12:43 schreef seto het volgende:
[..]
Had alleen relevante users in mijn hoofd
??????quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Wel leuk spelletje voor je eigen gemoed. Wat heb je minder graag dan je eigen grootste probleem?
Ik begin wel.
Cancrum Oris.
Vaginalitis, heb gezien in een filmpje wat daar het medicijn voor is...quote:
Ik heb geen problemen, alleen kansen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Wel leuk spelletje voor je eigen gemoed. Wat heb je minder graag dan je eigen grootste probleem?
Ik begin wel.
Cancrum Oris.
hoef vandaag niet meer op liveleakquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik begin wel.
Cancrum Oris.
Peyronie's disease.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik begin wel.
Cancrum Oris.
dan had ik dat wel gezegdquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 13:38 schreef seto het volgende:
volgens mij bedoel je uitdagingen henkie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |