Alles voor de gains, vriend.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:05 schreef Faeroer het volgende:
Pindakaas op z'n hoofd gesmeerd denk ik.
Goede tijden toen ik 5 wasquote:Op woensdag 26 augustus 2015 19:58 schreef seto het volgende:
weten jullie nog toen tiesto nog coole shit deed
ziek filmpje yoquote:Op woensdag 26 augustus 2015 18:08 schreef Dimachaerus het volgende:
Wat de fuck.
http://www.dumpert.nl/med(...)t_executie_zelf.html
Haha echt he. En daarvoor DJ Paul Elstak en Darkraver.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 20:37 schreef Awesome_ het volgende:
Ik weet nog dat ik helemaal uit mijn pannetje ging op Lethal Industry
Lel ja als je elke maand een x aantal k tekort komt en er pas op het allerlaatste moment wat gaat doen. De schuld lekker op de adblockers gooien maar zelf nauwelijks het forum doorontwikkelen/schoonhouden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 21:58 schreef Awesome_ het volgende:
Je hebt mobiel nu ook structureel 3 grote blokken adsense, dat was eerst 1/9 kon ik me herinneren uit een topic van Danny. Heel deze forum gaat naar de grote K volgens mij
Doe dat nou niet, straks gaat dit topic hierom dicht.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lel ja als je elke maand een x aantal k tekort komt en er pas op het allerlaatste moment wat gaat doen. De schuld lekker op de adblockers gooien maar zelf nauwelijks het forum doorontwikkelen/schoonhouden.
Voortaan dagelijks even wat banners aanklikken om zijn verouderde verdienmodel stand te laten houden.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lel ja als je elke maand een x aantal k tekort komt en er pas op het allerlaatste moment wat gaat doen. De schuld lekker op de adblockers gooien maar zelf nauwelijks het forum doorontwikkelen/schoonhouden.
Moet zeggen dat FOK wel een van de meest doorontwikkelde fora is die ik heb gezien.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:09 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ja en quote alerts zijn ook erg fijn. Op andere fora moet je steeds naar een soort van active/subscribed threads lijst gaan. Die ook echt inferieur is aan de zelf vernieuwende MyAT.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
Zonder die auto refresh zou ik me kapot ergeren. Erger me nu al aan het feit dat de mobiele UI het niet heeft. Elke keer een hele pagina opnieuw laden om een nieuwe post te kunnen lezen.
Zeker weten. Kan tegenwoordig andere fora niet gebruiken zonder die dingen te missen.quote:Op woensdag 26 augustus 2015 22:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en quote alerts zijn ook erg fijn. Op andere fora moet je steeds naar een soort van active/subscribed threads lijst gaan. Die ook echt inferieur is aan de zelf vernieuwende MyAT.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |