quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had serieus gehoopt dat ik vandaag een multiculturele vrije dag zou hebben.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Had serieus gehoopt dat ik vandaag een multiculturele vrije dag zou hebben.
quote:
Spannende dingen in Den Haagquote:In Den Haag zijn ongeveer vijftien mensen in contact gekomen met een stof die een branderig gevoel veroorzaakte. Dat gebeurde in een kantoorpand op industrieterrein Kerketuinen. Het is niet duidelijk om welke stof het gaat.
De slachtoffers zijn door de brandweer ontsmet en opgevangen in een politiebureau in de buurt. De vijftien mensen die met de stof in contact zijn gekomen, zijn door ambulancebroeders beoordeeld. Niemand hoefde naar het ziekenhuis.
Omroep West meldt dat volgens ooggetuigen iemand zich met een stof zou hebben overgoten. De brandweer kan dat niet bevestigen. Wel is er een verpakking gevonden, maar er moet nog onderzocht worden wat daar in zat.
De politie begint met het onderzoek als het gebouw vrij is gegeven door de brandweer.
Beetje laat niet? Toekan Tieta krijgt 3D-geprinte snavelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:20 schreef Specularium het volgende:
NWS / Wetenschappers printen nieuwe snavel voor toekan
Nou Henk, leef je uit.
Ik zie geen hilarische woordgrappen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje laat niet? Toekan Tieta krijgt 3D-geprinte snavel
Dat had ik ook al uitgevogeld ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie geen hilarische woordgrappen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Je verzint hem zelf toch...quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:15 schreef LTVDK het volgende:
Wat een walgelijke titel zegSappige worst zorgt voor paniek
Jaquote:
Kan ik het nog wel een onsmakelijke titel vindenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom heb je het veranderd?quote:Brengt allerlei soorten nieuws uit alle uithoeken van de wereld., van opmerkelijk tot wetenschappelijk en van regionale tot grensoverschrijdende conflicten. Wil zich niet beperken tot een onderwerp en brengt graag voor ieder wat wils.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 16:25 schreef Viro het volgende:
Kind in mij is blij
Had hem ook een tijdje maar vond niet echt dat er veel leuke spellen waren voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kind in mij is blij
Wrm geen ps4 thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil jou toch, omdat je dik bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, niemand wilt mij omdat ik dik ben.
Dus je bent nu flink aan het sporten?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, niemand wilt mij omdat ik dik ben.
Kind in mij is blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, klopt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dus je bent nu flink aan het sporten?
Wat lief van je Fokker..quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil jou toch, omdat je dik bent.
True truequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je kan in ieder geval al daten met Fokker dus
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:27 schreef Crip het volgende:
[..]
We hebben al eens gedate in het verleden en toen deed hij altijd mijn hoofddoeken op ;s
bewijs:
[ afbeelding ]
Hunt? wat is dat?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:28 schreef Yasmin23 het volgende:
Vanavond de Hunt. Hopelijk ben ik dan nog wakker
quote:
WTF, ik wilde precies hetzelfde typen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van Ibood toch. Daar hebben we het al over gehad.
Niet waarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
WTF, ik wilde precies hetzelfde typen.
Oh, ken ik niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Van Ibood toch. Daar hebben we het al over gehad.
We spreken elkaar te vaak Yoki.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel! Echt exact hetzelfde gewoon.
LTKDV zweet nu peentjes.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wel! Echt exact hetzelfde gewoon.
Ik zal je verdomme nog eens helpen, verraderquote:
Ik dacht dat ik speciaal was voor jouquote:
Waarom heb je je FP tekst veranderd?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal je verdomme nog eens helpen, verrader
Je bent wel speciaal hoor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik speciaal was voor jou
Niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom heb je je FP tekst veranderd?
Behalve jij.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:35 schreef Fokker89 het volgende:
Niet weten dat de hele NWS-sc al over Yasmin heen is geweest
Heb ik al een maand of 3 geleden veranderd geloof ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er stond iets over dat je geen zin hebt in politiek omdat je geen ruggengraat hebt ofzo.
Oh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb ik al een maand of 3 geleden veranderd geloof ik.
Je standaard is gelukkig niet zo dramatisch laag nee.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zal je verdomme nog eens helpen, verrader
Oppassen jij, anders gooi ik die photoshop gewoon openbaar, ben je gelijk al je streetcreds kwijt, zeker bij Trigger.quote:
Nu ben ik wel nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders gooi ik die photoshop gewoon openbaar, ben je gelijk al je streetcreds kwijt, zeker bij Trigger.
Ok, ok, sorry. Rustig rustig, was grapje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oppassen jij, anders gooi ik die photoshop gewoon openbaar, ben je gelijk al je streetcreds kwijt, zeker bij Trigger.
Krijg je lekker toch niet te zien als je je zo gedraagt.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je lekker toch niet te zien als je je zo gedraagt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:43 schreef Specularium het volgende:
LIVEBLOG:Hoe kan die nou een stuk nier afscheuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LIVEBLOG:Alsof ik ooit met de trein gaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
LIVEBLOG:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee ik vond dat stukje over die nieren wel wat vreemd.quote:
Zelf zou ik dat ook niet verzinnen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ik vond dat stukje over die nieren wel wat vreemd.
Je zal het wel weer gejat hebben ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf zou ik dat ook niet verzinnen.
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zelf zou ik dat ook niet verzinnen.
Lekker traag weer.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/08/2(...)over-vrouw-in-trein/
Ik was even mobiel, dan ga ik toch niet allemaal lopen zoeken joh.quote:
Staat je Apple van 1900000000000000 euro weer in de was?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was even mobiel, dan ga ik toch niet allemaal lopen zoeken joh.
Nee ik stond gewoon te rokenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Staat je Apple van 1900000000000000 euro weer in de was?
Er zijn nu pas een paar leuke spellen beschikbaar. Vandaag is gears of war ultimate edition uitgekomen, over 3 weken fifa 16. Rond november halo 5 en cod. In 2016 halo wars 2quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 17:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had hem ook een tijdje maar vond niet echt dat er veel leuke spellen waren voor mij.
Geen gears of war, halo wars en halo 5 op ps4. En betere controller voor shooters op console.quote:
mooi dat je dan 1 met korting hebt kunnen kopenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn nu pas een paar leuke spellen beschikbaar. Vandaag is gears of war ultimate edition uitgekomen, over 3 weken fifa 16. Rond november halo 5 en cod. In 2016 halo wars 2Ik ben tevreden komende maanden.
[..]
Geen gears of war, halo wars en halo 5. En betere controller voor shooters op console.
GoW vind ik ook wel jmmr dt het niet op de ps4 is. Maar halo vind ik al jaren niet meer bijzonder, dunno what it is.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Er zijn nu pas een paar leuke spellen beschikbaar. Vandaag is gears of war ultimate edition uitgekomen, over 3 weken fifa 16. Rond november halo 5 en cod. In 2016 halo wars 2Ik ben tevreden komende maanden.
[..]
Geen gears of war, halo wars en halo 5 op ps4. En betere controller voor shooters op console.
Heb bij gamemania 48 spellen voor de xbox 360 ter waarde van ¤141 verkocht en gelijk de xbox one + destiny gehaald van ¤449 voor ¤332.quote:
Is Destiny nog steeds zo duur ja?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:05 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb bij gamemania 48 spellen voor de xbox 360 ter waarde van ¤141 verkocht en gelijk de xbox one + destiny gehaald van ¤449 voor ¤332.
Ja vond ik ook, die 48 spellen had ik uitgespeeld en waren stof aan het verzamelen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
mooi dat je dan 1 met korting hebt kunnen kopen
Schandalige inruilwaarde wel overigens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:08 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, die 48 spellen had ik uitgespeeld en waren stof aan het verzamelen.
Ik ben van pc naar console overgestapt vanwege gowquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:03 schreef Crip het volgende:
[..]
GoW vind ik ook wel jmmr dt het niet op de ps4 is. Maar halo vind ik al jaren niet meer bijzonder, dunno what it is.
¤40. Het zou ¤340 zijn als ik geen klantenpas van gamemania had. Voor die ¤8 kan ik een pakje sigaretten halenquote:
Waren veel oude spellen dan krijg je niet veel korting. Zaten ook een paar AAA spellen tussen ander was het niet opgelopen tot ¤141.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Schandalige inruilwaarde wel overigens.
Dure pakjes danquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:15 schreef Viro het volgende:
¤40. Het zou ¤340 zijn als ik geen klantenpas van gamemania had. Voor die ¤8 kan ik een pakje sigaretten halen
Nee maar toch, nog geen 3 euro per spel is niet erg veel natuurlijk. Dan hoop ik dat je ze niet allemaal voor full price hebt gekochtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:15 schreef Viro het volgende:
Waren veel oude spellen dan krijg je niet veel korting. Zaten ook een paar AAA spellen tussen ander was het niet opgelopen tot ¤141.
Nee dan is het goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:17 schreef Viro het volgende:
Oh spellen had ik overgekocht van andere fokkers voor ¤5/¤10 dus maak amper verlies.
Zijn de maxi pakjes, zitten 26/28 sigaretten in. Doe ik anderhalf week mee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dure pakjes dan
[..]
Nee maar toch, nog geen 3 euro per spel is niet erg veel natuurlijk. Dan hoop ik dat je ze niet allemaal voor full price hebt gekocht
Zoiets dacht ik al ja, maar hoe doe jij er zo lang meequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Zijn de maxi pakjes, zitten 26/28 sigaretten in. Doe ik anderhalf week mee.
Alleen voor special editions van bepaalde spellen ben ik wel bereid om volle mep te betalen. Heb bij special edition van borderlands 2 een limited bobble head figuur gekregen. Zit nog in verpakking, nooit open geweest. Over een paar jaar ga ik er dik geld voor vangenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goedIk heb dat ook snel afgeleerd om ze voor de volle mep te kopen.
Meestal zijn die SE's behoorlijk matigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Alleen voor special editions van bepaalde spellen ben ik wel bereid om volle mep te betalen. Heb bij special edition van borderlands 2 een limited bobble head figuur gekregen. Zit nog in verpakking, nooit open geweest. Over een paar jaar ga ik er dik geld voor vangen
Ik rook 3 sigaretten per dag. 1 in ochtend, 1 na avond eten en 1 na een joint in de avond.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik al ja, maar hoe doe jij er zo lang mee
Das best weinigquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik rook 3 sigaretten per dag. 1 in ochtend, 1 na avond eten en 1 na een joint in de avond.
Inderdaad, maar sommige zijn het dik waard zoals borderlands 2 en fall out. Meestal zijn het zware oplichtpraktijken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meestal zijn die SE's behoorlijk matigHeb er wel een paar, maar de enige toffe die ik heb is van Fallout New Vegas
Vind het wel prima zo, als ik ga chillen met vrienden zit ik tegen de 6/7 aan, wat voor mij al veel te veel is. Na 4e sigaret heb ik het wel gehad met rokenquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik rook 3 sigaretten per dag. 1 in ochtend, 1 na avond eten en 1 na een joint in de avond.
Hmm, bij mij schommelt dat ergens tussen de 10 en 15 per dagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Vind het wel prima zo, als ik ga chillen met vrienden zit ik tegen de 6/7 aan, wat voor mij al veel te veel is. Na 4e sigaret heb ik het wel gehad met roken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef anonymoussie het volgende:
Maar LTVDK kan beter geen joint roken.
Omdat je volgens jouzelf dan hele rare dingen doet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom niet?
Buiten dat ik er geen zak aan vind dan.
Toen zat er ook nog wel een kratje bier bij geloof ikquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Omdat je volgens jouzelf dan hele rare dingen doet.
Iets met een grote driewieler staat me vaag bij.
Ja dit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen zat er ook nog wel een kratje bier bij geloof ik
En het was een step
quote:
Dat sowieso, hij is nuchter soms de weg kwijtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:29 schreef anonymoussie het volgende:
Maar LTVDK kan beter geen joint roken.
Damnquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, bij mij schommelt dat ergens tussen de 10 en 15 per dag
Youre welcome, iedereen hier miste jouquote:
Fatima lacht om deze lage aantallenquote:
Als er geen olieput fikt dan is zij het wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fatima lacht om deze lage aantallen
Ik klaag niet, ben zelf weinig aanwezig hierquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, ik kan van tijd tot tijd erg aanwezig zijn.
Toch hou ik wel van je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 18:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Naja, ik kan van tijd tot tijd erg aanwezig zijn.
ik hoef je dickpicks niet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe kan ik in vredesnaam een foto kleiner maken. Nou heb ik een foto geupload om met jullie te delen, is ie 1080x1920. Da's miss een beetje groot
Sjongejonge timmmmm gewoon [img=640] url [/]quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, hoe kan ik in vredesnaam een foto kleiner maken. Nou heb ik een foto geupload om met jullie te delen, is ie 1080x1920. Da's miss een beetje groot
Auw.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Jullie doen het er maar mee ook.
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag geterroriseerd door een squashbal
Bij Imgur het editvakje aankruisen onderin het uploadvenster.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Voor de volgende keerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Imgur het editvakje aankruisen onderin het uploadvenster.
Kun je allerlei ontzettend leuke dingen doen.
Blijf dan ook met je poten van je moeders telefoon af, heb je dat probleem nietquote:
'squashen'quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:08 schreef timmmmm het volgende:
Jullie doen het er maar mee ook.
[ afbeelding ]
Ik ben vandaag geterroriseerd door een squashbal
[img=450]quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:07 schreef timmmmm het volgende:
Je weet wel, die ene sport die homoseksueler is dan samen je kuiten scheren om vervolgens in een te strak pakje elkaar in de kont te kijkenquote:
Waarom doen mensen zoiets? Squashen. Wat een gare sport.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je weet wel, die ene sport die homoseksueler is dan samen je kuiten scheren om vervolgens in een te strak pakje elkaar in de kont te kijken
Leuk! Maar als je het gedeeld door aantal pagina's doet is het wel wat weinig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:23 schreef timmmmm het volgende:
De 10 meest sexy foto's van Kylie Jenner
20000 views, ben je trots Fylax?
+1 nu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Leuk! Maar als je het gedeeld door aantal pagina's doet is het wel wat weinig.
Niet zo bescheiden, Felix.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ondankbare kutpuberquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Marc bartraquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
Van wie willen jullie ook selfies zien?
Moeten we nu van jou zeggen?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:17 schreef timmmmm het volgende:
Ik had al wel verwacht dat al mijn bezorgde redacteurs mijn kritieke toestand op de FP gepost zouden hebben, gemiste kans dit jongens
OK OK alleen die van jou dan. Verder is het gewoon kut natuurlijk he. Ik heb wel foto's van Sailquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet zo hoog van de toren Cor, jij geniet altijd van mijn selfies
Van jou.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:29 schreef d4v1d het volgende:
Heb een filmpje van Fylax op mn mobiel. Nou ik weet het wel hoor elke avond jongens
Is het niet beter je te richten op het jonge publiek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:27 schreef Fylax het volgende:
Nice.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:30 schreef d4v1d het volgende:
Ben wel hetro, maar maak een uitzondering voor fylax
Dit kan trouwens gewoon he. Oke, beetje aanpassen naar waarheid (het was in Breda), fotootje erbij en gewoon online.quote:
Amy Winehouse weer opgenomen in ziekenhuisquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit kan trouwens gewoon he. Oke, beetje aanpassen naar waarheid (het was in Breda), fotootje erbij en gewoon online.
Is geestig
Eindelijk weer eens een keer een leukequote:
wrm verwijder je t berichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens een keer een leuke
Die titel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb voor de FP een schijtverhaal geschreven: Groningers en Drenten zijn schijtvolk
Welk bericht?quote:
Bijna vergeten dat je 11 bent.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb voor de FP een schijtverhaal geschreven: Groningers en Drenten zijn schijtvolk
Omdat ik dat nooit heb gepubliceerd misschien?quote:
ja maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Omdat ik dat nooit heb gepubliceerd misschien?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit kan trouwens gewoon he. Oke, beetje aanpassen naar waarheid (het was in Breda), fotootje erbij en gewoon online.
Is geestig
Alsof ik ooit luister naar tim?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat je 11 bent.
Je haalt hem door de war met Fylaxquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijna vergeten dat je 11 bent.
Weltrusten dan maarquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:52 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga vanavond lekker vroeg naar bedje toe.
Oh ...quote:
Het bericht van LTVDK over timmmmmquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van. Wat moet ik overnemen? Harry pesten? LTVDK de les lezen?
Als jij mij de les gaat lezen roep ik Triggerturk erbij en gaan we koranverzen bestuderen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik snap er geen moer van. Wat moet ik overnemen? Harry pesten? LTVDK de les lezen?
Ik zag iets voorbijkomen inderdaad. Maar ik heb de kern even gemist. Is timmmmm geblesseeerd of zo?quote:
No need, ik ben er al.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij mij de les gaat lezen roep ik Triggerturk erbij en gaan we koranverzen bestuderen.
Ow ... ik was eigenlijk alleen nog maar aan het dreigen ...quote:
Deze pagina zegt eigenlijk alles wel: http://www.ex-moslims.nl/quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als jij mij de les gaat lezen roep ik Triggerturk erbij en gaan we koranverzen bestuderen.
Jij gaat dat ook echt lezen he?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Deze pagina zegt eigenlijk alles wel: http://www.ex-moslims.nl/
Kan die lekker geconfronteerd worden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt lezen he?
Daarom.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er staat sukkel.
'not this shit again'quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat er staat sukkel.
Ik werp er een vluchtige blik op om even weer bevestigd te zien wat voor een debiele, barbaarse religie de islam is. Niet dat het christendom veel beter is, trouwens.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij gaat dat ook echt lezen he?
Je zoekt het wel elke keer op he Elf.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werp er een vluchtige blik op om even weer bevestigd te zien wat voor een debiele, barbaarse religie de islam is. Niet dat het christendom veel beter is, trouwens.
Het is sowieso nogal zwakzinnig om mensen te willen vermoorden om wat ze denken of geloven, laat staan om wie ze zijn (ras, afkomst, geaardheid, huidskleur, etc.)
Tot zover mijn inhoudelijke bijdrage aan dit multiculturele topic. Ik ga nu weer verder met loze one-liners, slechte woordgrappen en matige plaatjes.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik werp er een vluchtige blik op om even weer bevestigd te zien wat voor een debiele, barbaarse religie de islam is. Niet dat het christendom veel beter is, trouwens.
Het is sowieso nogal zwakzinnig om mensen te willen vermoorden om wat ze denken of geloven, laat staan om wie ze zijn (ras, afkomst, geaardheid, huidskleur, etc.)
Tot zover mijn inhoudelijke bijdrage aan dit multiculturele topic. Ik ga nu weer verder met loze one-liners, slechte woordgrappen en matige plaatjes.
Ziiina, laat het gaan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zoekt het wel elke keer op he Elf.
Aaaaw vleermuisjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziiina, laat het gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je zoekt het wel elke keer op he Elf.
Noem je haar nu gewoon een domme koe?quote:
Godverquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
Weet je wat mij nou vervelend lijkt? Dat je tijdens het spaghetti eten de draad kwijt bent.
Ik zocht een random dieren--gifje. En aangezien het hier meestal schapen en geiten zijn, vond ik het tijd voor een koe. Ik heb de meest verveelde koe uitgekozen die ik kon vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noem je haar nu gewoon een domme koe?
Vind ik niet erg aardig van je.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zocht een random dieren--gifje. En aangezien het hier meestal schapen en geiten zijn, vond ik het tijd voor een koe. Ik heb de meest verveelde koe uitgekozen die ik kon vinden.
Oh, trek mij wel terug.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ow ... ik was eigenlijk alleen nog maar aan het dreigen ...
Misschien heb je nog wel tips hoe ik Yas beter kan onderdrukken het hof kan maken?quote:
Haar vader 10 kamelen geven doet wonderen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel tips hoe ik Yas beter kan onderdrukken het hof kan maken?
waar moet die ze kwijtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar vader 10 kamelen geven doet wonderen.
Tenzij Yasmin een dikke vent is van de eind 40 die zich voordoet als een meisje zal ze dit wel waarderen:quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien heb je nog wel tips hoe ik Yas beter kan onderdrukken het hof kan maken?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Haar vader 10 kamelen geven doet wonderen.
Dit dus, die kan net 10 hamsters kwijtquote:
Nee.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:31 schreef Triggershot het volgende:
Tenzij Yasmin een dikke vent is van de eind 40 die zich voordoet als een meisje
En dit al helemaal nietquote:
Krijg ik daarom al mijn 2e dm van Yasmin, ze wil zich bekeren tot de Islam zegt ze nu.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee.
[..]
En dit al helemaal niet
Tering wat ben jij slecht in advies zeg
Ja anders mag ze van d'r familie niet met mij trouwen, is ze niet vroom en rein genoeg ofzoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg ik daarom al mijn 2e dm van Yasmin, ze wil zich bekeren tot de Islam zegt ze nu.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Krijg ik daarom al mijn 2e dm van Yasmin, ze wil zich bekeren tot de Islam zegt ze nu.
Tjah, onbesneden enzo he, was te verwachten.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja anders mag ze van d'r familie niet met mij trouwen, is ze niet vroom en rein genoeg ofzo
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sorry, mocht geen dm's lekken.
Niemand hier weet dat. Deze post is dus een teken dat je inmiddels aardig bent ingeburgerd hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:34 schreef d4v1d het volgende:
Jongens ik weet niet waar ik het over moet hebben
Ja daar moet ik ook nog iets op bedenken. Wil liever niet dat haar familie haar onterft (zit nogal wat geld namelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Tjah, onbesneden enzo he, was te verwachten.
.......quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook nog iets op bedenken. Wil liever niet dat haar familie haar onterft (zit nogal wat geld namelijk)
Jij golddigger.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daar moet ik ook nog iets op bedenken. Wil liever niet dat haar familie haar onterft (zit nogal wat geld namelijk)
wat precies?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Nja dat is wel het laatste wat ik in dit leven zou doen he Trigger.
ja maar jullie lullen gewoon ergens over alsnogquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niemand hier weet dat. Deze post is dus een teken dat je inmiddels aardig bent ingeburgerd hier.
Snap ik, als je het in principe doet voor je laatste adem is er geen probleem.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij bekeren tot de islam of welk geloof dan ook.
zelfs dan nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Snap ik, als je het in principe doet voor je laatste adem is er geen probleem.
We doen maar alsof. Meestal alleen als Harry even weg is. Zo gauw hij terug is, gaat het nergens meer over.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ja maar jullie lullen gewoon ergens over alsnog
Je bent ons plannetje toch niet vergeten he?quote:
Heel verstandig.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij bekeren tot de islam of welk geloof dan ook.
Mijn familie staat buiten dat plan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent ons plannetje toch niet vergeten he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |