Dat lukt jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Even wat cuteness er in gooien
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:05 schreef Spezza19 het volgende:
Even wat cuteness er in gooien
[ afbeelding ]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?
oe hoe hoeoeoequote:
nah, andere uilen zijn jaloers op de oehoe en doen deze na. http://www.uilen.info/geluiden.htmlquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik er attenderen dat alleen de Oehoe oehoe zegt? En dat dit geen Oehoe is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account is niet meer in gebruik.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef Spezza19 het volgende:
Hoe klinkt een homofiele Oehoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___
Sowieso, uilenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Klinkt er echt toch maar eentje als oehoe
daarom zei ik ene ohoe achtig geluidquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Ransuilen zeker het meest?quote:
uilenballen zoeken en uitpluizenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, uilen
Bazenbeesten zijn dat
zouden ze lekker smaken?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, uilen
Bazenbeesten zijn dat
Photoshop, overduidelijkquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:25 schreef ieniminimuis het volgende:
nee, veel dieren die puur alleen teren op levend voer smaken doorgaans te sterkquote:
Nou ik heb maandenlang in een gebied geslapen met verschillende uilensoorten en ze maakten niet eens geluiden die lijken op oehoe. De ene leek meer op een miauw achtig iets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 14:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
daarom zei ik ene ohoe achtig geluid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |