Als #TeamOpzij geheimtaal bezigt dan kan #TeamFP dat ook.quote:
Nee, jij doelt duidelijk op Fokker89, anders had je wel FOK!ker geschrevenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Het is een prachtige TT omdat het op iedere Fokker kan slaan.
Ik steun de NWS-mods wel altijd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo zijn jullie wel ja, niet jullie mod steunen.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb dit gewoon al een uur op repeat, is stiekem nog best leuk
Grapje natuurlijk, deze staat gewoon al heel de avond aanquote:
Welk type is dat? Een nieuwe Fokker100? Ik volg dat allemaal niet meer zoquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ook, verwacht alleen niet dat dat nog wat gaat worden.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Welk type is dat? Een nieuwe Fokker100? Ik volg dat allemaal niet meer zo.
NIcequote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een origineel Fokker speldje![]()
[ afbeelding ]
Dat is best een knap ding.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Fokker120 http://www.rekkof.nl/
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:19 schreef Karina het volgende:
Ik heb gewoon een origineel Fokker speldje![]()
[ afbeelding ]
Staat hier voor de deur ook altijd een busje van een of andere schilder die heet ook Fokkerquote:
Ik heb ook wel eens een muur geverfd.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Staat hier voor de deur ook altijd een busje van een of andere schilder die heet ook FokkerKan er geen plaatje van vinden helaas.
Heb je een bruin bestelbusje met oranje erop geschilderd 'Fokker' dan ben jij hetquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een muur geverfd.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb je een bruin bestelbusje met oranje erop geschilderd 'Fokker' dan ben jij het
https://en.wikipedia.org/wiki/Rekkof_Aircraftquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand trouwens een idee wat rekkof betekent?
Komt erg dichtbij nu zeker?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een muur geverfd.
Ja, ik vraag het dus, had je zonder wiki ook wel kunnen zienquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Rekkof_Aircraft
omdraaien?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef Fokker89 het volgende:
Iemand trouwens een idee wat rekkof betekent?
als je op 'active' ipv mijn AT klikt komen opeens topics als deze naar bovenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej koen jij hier! Verdwaald zeker.
Ooooohhhhhh, ja sorry. autisme. Ik had er wel eerder van gehoord, doorstart bedrijfje; dus die naam is wel leuk gevonden.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het dus, had je zonder wiki ook wel kunnen zien
Rekkof->
Fokker<-
En toen dacht je, ach laat ik hier eens postenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je op 'active' ipv mijn AT klikt komen opeens topics als deze naar boven
Komt er binnenkort dan ook een 98rekkof? Gewoon een nieuw account, een nieuwe start-up om van jou alsnog een succes te maken.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, ik vraag het dus, had je zonder wiki ook wel kunnen zien
Rekkof->
Fokker<-
Ik zag vliegtuigenquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En toen dacht je, ach laat ik hier eens posten
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt er binnenkort dan ook een 98rekkof? Gewoon een nieuw account, een nieuwe start-up om van jou alsnog een succes te maken.
Ik ben al een groot succes, zowel hier op het forum als in de buitenwereld.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt er binnenkort dan ook een 98rekkof? Gewoon een nieuw account, een nieuwe start-up om van jou alsnog een succes te maken.
Ja hallo?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
mooi maar weet er weinig van afquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mooi heh? Wat vind je van helikopters?
Salaam aleikum.quote:
Duidelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:39 schreef 98rekkof het volgende:
[..]
Denken dat ik die kneus ben, paardenlul.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:39 schreef 98rekkof het volgende:
[..]
Denken dat ik die kneus ben, paardenlul.
Echt? DMquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Voor Remlof moet je tegenwoordig op Twitter zijn.
Ja precies, zo kom je ook niet op die twitter van remlof, maar een beetje moeite zelf doen ipv het hier weer aan te wakkeren....quote:
Dat leidt niet naar zijn profiel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moeilijk he, twitter.com/dienaam,
Nou en. Dit boeit werkelijk waar niemand, over (ex)users praat je maar gewoon via DM.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat leidt niet naar zijn profiel.
Dat hoeft ook niet!quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat leidt niet naar zijn profiel.
Doe eens niet alsof je NWS-mod of Forum Admin bent...quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou en. Dit boeit werkelijk waar niemand, over (ex)users praat je maar gewoon via DM.
Zwollenaar Stefan van Poppel vindt het vervelend dat alle muggen in zijn stad over één kam worden geschoren. In een opiniestuk in de Stentor pleit hij voor een individuele benadering: “Sommige soorten prikken niet, en zelfs een steekmug heeft lang niet altijd dorst. Maar dat mag je al bijna niet meer zeggen in Zwolle. Muggenhaat komt vooral voort uit angst en onwetendheid.”quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je NWS-mod of Forum Admin bent...
Ziiina is naar bed gegaan, ik ga even voor je shoppen, hou jij ze een beetje in de gaten?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
Hey, ik maak geen grappen. Dit hoort hier niet. Snappen jullie best.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ziiina is naar bed gegaan, ik ga even voor je shoppen, hou jij ze een beetje in de gaten?
U riep?quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Jammer dat 98rekkof alweer offline is. Ik vond het een aanwinst voor dit topic.
Het klopt wel.quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Doe eens niet alsof je NWS-mod of Forum Admin bent...
Waarom hebben we het dan wel altijd over mijn moeder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Remlof kan niet reageren dus moet jij je bakkes hier houden over hem.
.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom hebben we het dan wel altijd over mijn moeder?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar kun je niet omheen!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is jouw moeder gebanned hier?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is jouw moeder gebanned hier?Nee maar ze heeft geen account.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op maandag 24 augustus 2015 23:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb een banaan gevraagd voor spelen met mijn privé.
Geen problemen hier.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Laad de FP bij jullie ook zo langzaam?
Ik zei niks inhoudelijks over Remlof. Ik meldde slechts dat hij niet meer op FOK! zit, maar op Twitter is te vinden.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het klopt wel.
Remlof kan niet reageren dus moet jij je bakkes hier houden over hem.
.
Laadt*quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Die is traag ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:11 schreef Fokker89 het volgende:
Nee, maar srs, dit bericht dan:
Boze migranten de straat op in Milaan
Ok.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, ik vraag hier niet om een spellchecker.
Ja, langzamer dan normaal.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:09 schreef Fokker89 het volgende:
Heb de helft niet gezien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je een beetje genoten van je idool bij Jinek?
Dat is meer Gordon, maar ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Geer liep weer eens leeg over die hoogbejaarde vrouw die hij halfdood heeft gereden. Ik zie hem zo zitten achter dat stuur, raampje omlaag. nou mevrouw ligt u lekker? Ik moet zeggen het was al geen gezicht maar nu ziet het er helemaal niet meer uit! HOHOHOHO! Maar geef me uw nummer, dan gaan we samen een keer shoppen, gaan we een mooie kist voor u uitzoeken. HOOOHOHOHO Oh wat ben ik erg. En dan met gierende banden wegrijden.
Dit grapje is beter dan de "Perard Joling"-opmerking van Harry, eerder vandaag.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:25 schreef Mani89 het volgende:
Geer liep weer eens leeg over die hoogbejaarde vrouw die hij halfdood heeft gereden. Ik zie hem zo zitten achter dat stuur, raampje omlaag. nou mevrouw ligt u lekker? Ik moet zeggen het was al geen gezicht maar nu ziet het er helemaal niet meer uit! HOHOHOHO! Maar geef me uw nummer, dan gaan we samen een keer shoppen, gaan we een mooie kist voor u uitzoeken. HOOOHOHOHO Oh wat ben ik erg. En dan met gierende banden wegrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:27 schreef LTVDK het volgende:
Zo, Photoshop voor Yoki afWaar zit ik nu weer naar te kijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zit ik nu weer naar te kijken?
quote:
Zo, Photoshop voor Yoki afDan had je daar nogal wat tijd voor nodig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, Photoshop voor Yoki afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je bent een topper! Met je dure Appel
![]()
Uiterst links, met die magnifieke snor.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Staat die Turk die hier wel eens post ook op dat plaatje?
Ja, die staat helemaal links. Hij klust af en toe bij als Borat imitator.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:31 schreef Mani89 het volgende:
Staat die Turk die hier wel eens post ook op dat plaatje?
Naar een matige photoshop.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waar zit ik nu weer naar te kijken?
Je snapt natuurlijk wel dat dit niet de eckte eckte is.. ik had een prive opdrachtje, en dat heeft LTVDK ontzettend goed gedaan.quote:
Toch niet weer het lichaam van Viola Holt met het hoofd van Doutzen Kroes?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je snapt natuurlijk wel dat dit niet de eckte eckte is.. ik had een prive opdrachtje, en dat heeft LTVDK ontzettend goed gedaan.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch niet weer het lichaam van Viola Holt met het hoofd van Doutzen Kroes?
Ja sorry, maar de meeste begrijpen dat hier welquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]![]()
Moet dat nou weer hier publiekelijk ... Ik vind dat gewoon geil, moet ik mij daar over gaan verantwoorden. Lul!
Die blonde boerin nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja sorry, maar de meeste begrijpen dat hier wel
Damn, ik hoop dat je haar een tik hebt verkocht!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die blonde boerin nietIk vroeg gewoon of ze "Welkom bij de 5-uur show" wilde zeggen.. Ze vroeg waarom en ik zei; Viola Holt, Catherine Keyl .. dat vind ik geil! .. Ging ze weg, verdomme!
Ze was sneller, best wel een fit ding.. Misschien de ex van Wibi?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Damn, ik hoop dat je haar een tik hebt verkocht!
Zou maar zo kunnen, ze zocht iets ''groots'' in ieder geval.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ze was sneller, best wel een fit ding.. Misschien de ex van Wibi?
Nou, dan zat ze goed! Ze weet niet wat ze gemist heeft!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zou maar zo kunnen, ze zocht iets ''groots'' in ieder geval.
Nouhou, inderdaad!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, dan zat ze goed! Ze weet niet wat ze gemist heeft!
Hier die boze Turk van gisteren nog trouwensquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou, dan zat ze goed! Ze weet niet wat ze gemist heeft!
VIND jIJ daT FUCKING NORMAALquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier die boze Turk van gisteren nog trouwenshttp://www.dumpert.nl/med(...)coholcontrole_2.html
Kusjequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
moemoe slaapt al, kan ik iets aan haar doorgeven?
quote:
Ahlan biek!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 00:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
EWA A SAHBI!! REWINA IN DIE TENT!!!
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier die boze Turk van gisteren nog trouwenshttp://www.dumpert.nl/med(...)coholcontrole_2.html
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:14 schreef LTVDK het volgende:
Ahhhh, Fokker wil kusjes van moemoe, hoe schattig
Ik vraag mij af waarom hij geen huis krijgt.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij is er toch niet ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:22 schreef LTVDK het volgende:
Yoki en Trigger, willen jullie Elf eens niet zo confronteren
Ja het lijkt me zo'n vriendelijke welbespraakte man.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:23 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom hij geen huis krijgt.
Nee, omdat hij op zijn islamvrije dag toch geconfronteerd wordt door jullie rare woordjes.quote:
Precies, ideale buurman, niets op aan te merken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het lijkt me zo'n vriendelijke welbespraakte man.
Ik ben al toch heel de avond weggebleven joh.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op zijn islamvrije dag toch geconfronteerd wordt door jullie rare woordjes.
Ja, zibbe, we doen weer normaal OK! OK! JE MOET MIJ NIET BOOS MAKEN VRIEND!!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, omdat hij op zijn islamvrije dag toch geconfronteerd wordt door jullie rare woordjes.
Ja das ook weer zo. Ik noemde Yas vanavond overigens ziiina, gewoon wat extra i's erbij zodat het duidelijk is wat ik bedoel is goed toch?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben al toch heel de avond weggebleven joh.
Beetje rustig aan lan.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, zibbe, we doen weer normaal OK! OK! JE MOET MIJ NIET BOOS MAKEN VRIEND!!
Er is vooruitgangquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das ook weer zo. Ik noemde Yas vanavond overigens ziiina, gewoon wat extra i's erbij zodat het duidelijk is wat ik bedoel is goed toch?
Volgens mij zijn er ook afspraken over de voertaal op FOK!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ca ne pas une conversation a arabe ici, c'etait seulement quelques phrases. Tranquil mon ami.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook afspraken over de voertaal op FOK!
Als mensen Arabisch of Turks met elkaar willen praten, kan dat via DM of PM, dacht ik.
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ca ne pas une conversation a arabe ici, c'etait seulement quelques phrases. Tranquil mon ami.
Wallah, is grapje a sahbi... is net zo flauw als die humor van jouw.. JWZ!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook afspraken over de voertaal op FOK!
Als mensen Arabisch of Turks met elkaar willen praten, kan dat via DM of PM, dacht ik.
Deze is wel mooi, want mensen weten niet heh.. Jij weet wel. Hahahahaha. Oorsprong, al die shit.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:
Zou alcohol, alchemie, algebra, en al deze andere Arabische leenwoorden wel mogen
Kort lijstje eigenlijk maar.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:32 schreef Triggershot het volgende:
Zou alcohol, alchemie, algebra, en al deze andere Arabische leenwoorden wel mogen
Het is gewoon ontzettend irritant. Nederlands forum, typ Nederlands.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ca ne pas une conversation a arabe ici, c'etait seulement quelques phrases. Tranquil mon ami.
Hallo meneer Fokker89, hoe maakt u het vandaag. Heeft u al een amoureuze geste gedaan jegens de schone deerne moemoe?quote:
Ah putainquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend irritant. Nederlands forum, typ Nederlands.
Je moeder.quote:
Das ook niet heel vriendelijk om te zeggenquote:
Achjaquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Das ook niet heel vriendelijk om te zeggen
Ik bedoelde het gewoon op een zelfde manier als dat je 'verdomme' of 'kut' zou gebruikenquote:
Je bent een voorbeeld voor de mensheid.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik bedoelde het gewoon op een zelfde manier als dat je 'verdomme' of 'kut' zou gebruiken
Als ik de vrouwonterende variant ervan zou kiezen zou ik gewoon pute zeggen
Zo ben ik wel ja, baken van licht, rots in de branding, allesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Je bent een voorbeeld voor de mensheid.
dat zegt IS ook altijd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik wel ja, baken van licht, rots in de branding, alles
Ja maar ik houd niet zo van al dat zand, gaat overal tussen zitten en schuren, niet prettig.quote:
De Alpha en de Omega, I get it. Zo 1 heb ik er hier ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo ben ik wel ja, baken van licht, rots in de branding, alles
Syrië is lang niet alleen woestijn.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar ik houd niet zo van al dat zand, gaat overal tussen zitten en schuren, niet prettig.
Ja.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hallo meneer Fokker89, hoe maakt u het vandaag. Heeft u al een amoureuze geste gedaan jegens de schone deerne moemoe?
Huh? Het Midden-Oosten is geen zandbak? Nog even en je gaat zeggen dat ze daar grote steden hebben.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrië is lang niet alleen woestijn.
Nee klopt, zou er ook graag een keer heen willen, lijkt me een mooi land, evenals Irak. Alleen qua timing is het nu niet echt een prima reisbestemmingquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Syrië is lang niet alleen woestijn.
We hebben ook gewoon bergen enzo.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh? Het Midden-Oosten is geen zandbak? Nog even en je gaat zeggen dat ze daar grote steden hebben.
En de Sahara ligt zeker ook in Afrika, die Triggerknul is helemaal van het padje. Straks gaat 'ie nog zeggen dat je kunt skiën in Iranquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Huh? Het Midden-Oosten is geen zandbak? Nog even en je gaat zeggen dat ze daar grote steden hebben.
Alleen daarom al mag IS aids krijgen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klopt, zou er ook graag een keer heen willen, lijkt me een mooi land, evenals Irak. Alleen qua timing is het nu niet echt een prima reisbestemming
Met geitjesquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
We hebben ook gewoon bergen enzo.
Wanneer je ski's speciaal geprepareerd zijn voor het zand, waarom niet?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En de Sahara ligt zeker ook in Afrika, die Triggerknul is helemaal van het padje. Straks gaat 'ie nog zeggen dat je kunt skiën in Iran
Irak is lang niet meer zo mooi als het was, het noorden wordt dan wel weer steeds moderner.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee klopt, zou er ook graag een keer heen willen, lijkt me een mooi land, evenals Irak. Alleen qua timing is het nu niet echt een prima reisbestemming
Irak moet je dan ook gewoon opdoeken tussen Turkije en Iran zoals het hoort.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Irak is lang niet meer zo mooi als het was, het noorden wordt dan wel weer steeds moderner.
Al-Muthanna is wel mooi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Irak is lang niet meer zo mooi als het was, het noorden wordt dan wel weer steeds moderner.
Ja dat ze hun tijd eens wat beter gaan besteden, zoek een hobby, ga kantklossen, iets.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Alleen daarom al mag IS aids krijgen.
Zulke wegen vind ik prachtig om te rijdenquote:
Geen idee verder, ben alleen in Basrah geweest. Bagdad was ook ooit een prachtige stad volgens mijn ouders.quote:
Het moet natuurlijk wel een booming ervaring blijven.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke wegen vind ik prachtig om te rijdenJammer dat ze in sommige delen bezaaid liggen met bernbommen en IED's
Want een "bernbom" is natuurlijk geen IEDquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulke wegen vind ik prachtig om te rijdenJammer dat ze in sommige delen bezaaid liggen met bernbommen en IED's
Noorden als in Koerdisch gebied? Lijkt me momenteel ook niet echt de meest fijne plekquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:53 schreef Kauai het volgende:
[..]
Damascus was het ook, volgens mij is dat tegenwoordig ook niet meer zo mooi.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:58 schreef Kauai het volgende:
[..]
Geen idee verder, ben alleen in Basrah geweest. Bagdad was ook ooit een prachtige stad volgens mijn ouders.
Een bernbom is vaak wel een IED ja, maar een IED is niet per se een bernbomquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Want een "bernbom" is natuurlijk geen IED
Diepe shitquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een bernbom is vaak wel een IED ja, maar een IED is niet per se een bernbom
Niet de fijnste plek nee, wel het modernst. Het zuiden is veilig maar dat is nou ook niet mooi om te zien.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Noorden als in Koerdisch gebied? Lijkt me momenteel ook niet echt de meest fijne plek
[..]
Damascus was het ook, volgens mij is dat tegenwoordig ook niet meer zo mooi.
Maar ja, zo zijn er wel meer dingen die verloren zijn gegaan, ik had ook graag de Bibliotheek van Alexandrië willen bezoeken ... damn you Caesar
Ja goed plan, als ik het over de juiste uitspraak van Caesar ga hebben is het al weer veel te laatquote:
Jullie zijn dan ook bijzonder irritant aanwezig. Met jullie dingen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:07 schreef Triggershot het volgende:
Is dit de reden waarom Specularium niet meer post?
Oke, ben je ongesteld of wat is er precies aan de hand?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:10 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook bijzonder irritant aanwezig. Met jullie dingen.
Precies?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oke, ben je ongesteld of wat is er precies aan de hand?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:12 schreef Triggershot het volgende:
Ah, vinger op de zere plek.
Truste.
fuck yeah.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:14 schreef YokiKater het volgende:
Team America heeft heel Irak naar de knoppen geholpen.
Merricuh!!
Ja die ken ik, heel die 2e golfoorlog was SNAFU. Maar ik bemoei niet.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja die ken ik, heel die 2e golfoorlog was SNAFU. Maar ik bemoei niet.
Ik ga slapen, DAAAAAGGG!!!
Omdat ze gelijk hebben en liever niet aangevallen worden? Terecht ook, maar ik word weleens moe van dat verdedigen van iets waar ik (in het westen) niet achter sta. Maar ik snap het wel.quote:
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk hebben en liever niet aangevallen worden? Terecht ook, maar ik word weleens moe van dat verdedigen van iets waar ik (in het westen) niet achter sta. Maar ik snap het wel.
School is alweer begonnen toch?quote:
not for mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:35 schreef Impressme het volgende:
[..]
School is alweer begonnen toch?
Voor je ouders dus ook niet.quote:
Ze? Ik ben gewoon een Mexicaanse Keniaan uit Italie, maar ik bemoei nietquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:29 schreef Impressme het volgende:
[..]
Omdat ze gelijk hebben en liever niet aangevallen worden? Terecht ook, maar ik word weleens moe van dat verdedigen van iets waar ik (in het westen) niet achter sta. Maar ik snap het wel.
Ik had altijd van die meisjes die dat voor mij wilden doen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
heb boekencniet eens
ga ook niet kaften
achterlijk gedoe
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 02:10 schreef Impressme het volgende:
[..]
Jullie zijn dan ook bijzonder irritant aanwezig. Met jullie dingen.
Ik ben er.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:30 schreef anonymoussie het volgende:
En heel misschien is Timmmmm ook wakker.
Dus jij liet het ook kaften door je moeder?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:28 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik had altijd van die meisjes die dat voor mij wilden doen.
FOK! leeft in elk geval dus zeker wel?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er best veel, maar het is een beetje druk achter de schermen dus ik heb niet zoveel tijd voor jullie
Gisteren om half 8 thuis, om 8 uur eens hier gekeken en om kwart voor 12 ging ik eens slapen. Had ik alle openstaande topics gehad en de mail beantwoord. DM/PM stond zelfs nog open. Allemaal leuk dat zoveel mensen FOK! nu willen helpen, maar het is wel even overuren draaien
Welke? Deze?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:31 schreef anonymoussie het volgende:
Straks komt Harry vragen of ik het gezellig had in mijn eentje.
FOK! leeft altijd. Ik kan je wel verklappen dat ik inmiddels een vrij grote lijst heb van potentiele nieuwe crew.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
FOK! leeft in elk geval dus zeker wel?
Stoere boy gespot.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 03:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee
heb boekencniet eens
ga ook niet kaften
achterlijk gedoe
Hoi Harry.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus jij liet het ook kaften door je moeder?
Dag Kano!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:38 schreef Kauai het volgende:
Ik ben er even maar ik ga je zo weer verlaten.
En dit natuurlijk ook nog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 01:36 schreef Impressme het volgende:
[..]
Het is gewoon ontzettend irritant. Nederlands forum, typ Nederlands.
Nu moet ik meteen aan die reclame denken.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is gewoon hopen dat er zo'n pakje Yogho Yogho in zijn tas openklapt.
Dat eerste klinkt in elk geval alvast goed.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! leeft altijd. Ik kan je wel verklappen dat ik inmiddels een vrij grote lijst heb van potentiele nieuwe crew.
Of dst genoeg is om het tij te keren, geen idee. Ik heb daar allemaal geen kijk op hoor, ik zorg dat onze FP op orde is en heb het volste vertrouwen in Danny voor de rest
Jij harde werker.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:46 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben er best veel, maar het is een beetje druk achter de schermen dus ik heb niet zoveel tijd voor jullie
Gisteren om half 8 thuis, om 8 uur eens hier gekeken en om kwart voor 12 ging ik eens slapen. Had ik alle openstaande topics gehad en de mail beantwoord. DM/PM stond zelfs nog open. Allemaal leuk dat zoveel mensen FOK! nu willen helpen, maar het is wel even overuren draaien
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:01 schreef anonymoussie het volgende:
Succes vandaag (en het hele jaar), Kano.
Gohquote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 07:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen aan die reclame denken.
Dat bazinnetje ook.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 11:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Deze kan is echt zo leuk![]()
https://instagram.com/loki_kitteh/
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |