of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkerenquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:08 schreef fietsie het volgende:
Kan ook zoiets ophangen dan ben ik van alle sores verlost; gelijk alle iPhones in huis aan de VPN kneupen zodat ze overal veilig interneppen, ook op hotspots....
http://www.routershop.nl/(...)pid=30299?ct=001.001
Haiquote:
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?quote:
Misterquote:
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamerquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef crv het volgende:
[..]
of gewoon alle techmeuk het raam uitflikkeren
halloquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HaiHoe is het met je motorlampje? Weet je al wat het is?
[..]
Goedemorgen! Niet synchroongapen vandaag?![]()
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dusquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
nou....soms verveel ik mequote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MisterVermaak jij je nog een beetje met al die vrije tijd?
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee man liefst had ik mijn switches met de ledjes naar voren in de woonkamer
(Nu kapjes op om het geknipper te maskeren)
Haiquote:
Oeh... Is dat duur?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef crv het volgende:
[..]
hallo![]()
Was gister al bekend, gaspedaalsensor
Kom volgende week een dagje hierheen danquote:
In de woonkamer niet. In de hal wel.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:15 schreef crv het volgende:
[..]
ah bij jouw mag ook niks geziien worden ?
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dus
zwabbwr heeft dat ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.quote:
Ik had mijn router in de vensterbank staan, daar was ie heel rap weer uit, wat een lichtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Coolquote:
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
meh, werd om 2 uur ineens klaarwakker.![]()
Kan nog steeds niet bedenken waarom.
ik zou gek worden van zo'n smurfendiscoquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
In de woonkamer niet. In de hal wel.
Als ik in bed lig zie ik door het raampje boven de slaapkamerdeur de hele hal / trap oplichten door de knipperende LED-jes van mijn router
Ideaal man; altijd licht als je effe naar de wc moet midden in de nachtquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou gek worden van zo'n smurfendisco
toen viel ik volgens mij net in slaap. terwijl ik om 22:30 er in lagquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, bagger. Nog wel verder kunnen slapen maar toch.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Irritant is dat, zo'n gebroken nachtIk was ook om half 6 ineens wakker, van het dromen
Maar gelukkig nog een paar uurtjes geslapen
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerdquote:Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh kak ja, ik moet ook nog trakteren op het werk en ik geef zelf 0,0 om gebak
Engelquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerden op diverse soorten koeken
ik ben niet zo oudquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ideaal man; altijd licht als je effe naar de wc moet midden in de nacht
Jij bent Brabo van geboorte?quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dan doe je wat je wel lekker vind... ik heb eens op worstenbroodjes getrakteerden op diverse soorten koeken
Zolang het maar eten is, komt het vaak wel goedquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar soms moet ik ook 's nachts naar de wcquote:
Mhahaha... ik ook.... maar ik dacht dat het een berichtje wasquote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:17 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik train savonds, en drink dan tijdens en erna zo'n 2 liter water.quote:
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 09:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrienden van me hebben hun pc op een plaat aan de muur hangen met lampjes enzo, helemaal jouw ding dus
ja hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |