abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155510874
quote:
Auto van linkse Duitse politicus totaal vernield door explosie

De auto van de fractievoorzitter van de linkse partij Die Linke in de Duitse stad Freital is maandag door een explosie totaal vernield.

De partij vermoedt dat het gaat om een extreem-rechtse aanslag. Lutz Richter zet zich in voor asielzoekers. Daarom is hij al wekenlang doelwit van dreigementen, ook met de dood.

In Freital in de Oost-Duitse deelstaat Saksen komt het steeds weer tot protesten tegen het asielzoekerscentrum. Tijdens informatieavonden kwam het tot tumult.

Dat er nu ook explosieven tegen politici worden gebruikt, is voor de fractievoorzitter van Die Linke in het deelstaatparlement, Rico Gebhardt, reden tot zorg. "Het racismeprobleem in Saksen is al lang een veiligheidsprobleem geworden", aldus Gebhart. Ook voor de fractievoorzitter van de sociaaldemocratische SPD is er sprake van "een nieuwe dimensie van politiek geweld".

Dresden

Zondag nog waren de ruiten ingegooid bij een asielzoekerscentrum in Dresden. Vrijdag kwam het in de Saksische hoofdstad tot rellen tijdens een betoging tegen asielzoekers georganiseerd door de extreem-rechtse Nationaal-Democratische Partij van Duitsland (NPD).

Geweld tegen buitenlanders

Er gaat sinds het begin van het jaar nog maar amper een dag voorbij in Duitsland zonder geweld tegen buitenlanders. In de eerste zes maanden van 2015 zijn 150 brandstichtingen of andere aanvallen gepleegd tegen asielzoekerscentra.

Soms gaat het om leegstaande, net gerenoveerde gebouwen die nog in gebruik moeten worden genomen. De Duitse autoriteiten verwachten dit jaar een recordaantal van 450.000 asielzoekers.

Ontruiming

Eveneens maandag is in het Noord-Beierse Mainstockheim een asielzoekerscentrum ontruimd. Tijdens het weekend was het tot ruzies tussen asielzoekers en inwoners gekomen. Zondagavond kwamen driehonderd deels met knuppels gewapende mensen naar het asielzoekerscentrum. De politie moest tussenbeide komen. De circa twintig asielzoekers zijn naar andere centra overgebracht.

http://www.nu.nl/buitenla(...)rnield-explosie.html
Gaat lekker zeg. Doodsbedreigingen en bomexplosies als je je als gemeenteraadslid inzet voor vluchtelingen :{

Hier nog een Duits kranteartikel met onderaan een kaartje met alle "incidenten": http://www.welt.de/region(...)ingsheim-gelegt.html

De "gematigde" xenofoob-eurosceptische partij Alternative für Deutschland vindt het, op het moment dat ik dit schrijf, passend om dit totaal te negeren en op hun website en hun facebook-account juist polemiserende stukken tegen asielzoekers als hoofdartikel te laten staan.

Op deze manier wordt het toch best wel eng dat dat soort politieke partijen tegenwoordig in veel Europese landen salonfähig zijn geworden en soms zelfs bijna of helemaal bovenaan in opiniepeilingen staan... :X
pi_155510925
Niet zo naïef, je kon erop wachten dat dit zou gebeuren.
pi_155511051
En hou er ook maar eens een keer mee op om het steeds maar weer vluchtelingen te noemen. Er komen wekelijks hele zwermen Bosniers en Albanezen aan in Duitsland, waar zijn die dan voor op de vlucht? Het beperkte aanbod in hun lokale supermarkten?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155511137
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:25 schreef hpeopjes het volgende:
Niet zo naïef, je kon erop wachten dat dit zou gebeuren.
Lekker bagatelliseren joh. Het gaat hier om een stel rechtsextremistische figuren waaronder nogal wat nazi-sympathisanten. Maar het zal allemaal wel heel erg begrijpelijk zijn dat er auto's van mensen met een ander gedachtengoed worden opgeblazen, of dat groepen Syrische vluchtelingen door met knuppels bewapende knokploegen worden aangevallen. Waar maken we ons druk over toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2015 21:33:36 ]
pi_155511285
quote:
Neonazi plast op kinderen

Twee neonazi's hebben een buitenlandse vrouw en haar twee kinderen belaagd in een tram in Berlijn. De Oost-Europese immigranten werden beledigd. Een van de rechtsextremisten plaste zelfs op de kinderen, die vijf en vijftien jaar oud zijn. De twee mannen (37 en 32) werden opgepakt.

De Duitse politie meldde maandag dat de beide mannen zaterdagavond in de tram waren gestapt. Binnen zagen ze de immigranten. Ze riepen racistische leuzen. Getuigen belden de politie. Uit een controle bleek dat beide mannen stomdronken waren. De politie kende ze, omdat ze al vaker over de schreef waren gegaan.

Duitsland ontvangt meer asielzoekers dan andere Europese landen. Dit jaar eindigt de teller mogelijk op 800.000 vluchtelingen. Dat kost het land mogelijk 8 miljard euro. De toestroom leidt tot spanningen en bij meerdere asielzoekerscentra zijn incidenten geweest.
'Onacceptabel'

„Een agressieve, vijandige sfeer die totaal onacceptabel is,” beschreef de Duitse bondskanselier Angela Merkel maandag het geweld van rechtsextremisten. „Het is walgelijk hoe rechtsextremisten en neonazi's hun idiote haatzaaiende boodschap over het asielzoekerscentrum proberen te verspreiden”, aldus een woordvoerder van de regering.
bron
  Forum Admin maandag 24 augustus 2015 @ 21:36:05 #6
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_155511365
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Ben je zo'n stoere neonazi, is je doelwit een moeder met koters. Stelletje helden..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Milf maandag 24 augustus 2015 @ 21:47:40 #7
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_155511913
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Ben je zo'n stoere neonazi, is je doelwit een moeder met koters. Stelletje helden..
Dat kan ik ook niet begrijpen inderdaad!

Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving (woon in Duitsland) dat men het zat is. Er is ruimte voor mensen die moesten vluchten voor oorlog.
De mensen die voor de centen komen mogen oprotten.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_155512057
Hier kon je op wachten natuurlijk. Zal ook nog wel uitbreiden naar andere landen.
pi_155512138
Dat geloof ik niet.

Welke landen dan?
pi_155512149
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik hoor steeds meer mensen in mijn omgeving (woon in Duitsland) dat men het zat is. Er is ruimte voor mensen die moesten vluchten voor oorlog.
Het lijkt me stug dat daar onderscheid tussen gemaakt wordt.
pi_155512199
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Dat geloof ik niet.

Welke landen dan?
Denemarken, Zwitserland, Rusland en vermoedelijk andere voormalige Sovjet-Unie staten als ik zou moeten gokken.
pi_155512229
Rusland ? Daar is het nog veel erger.
pi_155512302
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:51 schreef arjan1112 het volgende:
Dat geloof ik niet.

Welke landen dan?
Oostblok landen misschien.
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:55:53 #14
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_155512341
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:34 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Gadverdamme wat een minderwaardig volk.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 24 augustus 2015 @ 21:55:57 #15
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_155512344
Oh dit topic is ook weer terug.

Het blijft triest, dat geweld. Geweld in het algemeen :N
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
pi_155512410
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
Rusland ? Daar is het nog veel erger.
Rusland zit nu eenmaal in een shitsituatie, dan is het nogal eenvoudig om de bevolking bijeen te houden met onzin als nationalisme en blank suprematie. Wat nogal flauw is aangezien Rusland uit 170 nog wat etniciteiten bestaat en zelf nooit problemen heeft gehad met het binnenvallen van andere landen.
  Forum Admin maandag 24 augustus 2015 @ 21:57:45 #17
pi_155512421
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:47 schreef nikky het volgende:

[..]

En terecht. Duitsland neemt een groot aantal asielzoekers op waar eigenlijk geen mandaat voor is.

Het gaat alleen maar erger worden.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_155513766
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

En terecht. Duitsland neemt een groot aantal asielzoekers op waar eigenlijk geen mandaat voor is.

Het gaat alleen maar erger worden.
Misschien zou Duitsland eens moeten proberen om uit de top van wapen exporterende landen te komen? Oh, en exportgesubsidieerd goed uit Europa mag ook wel eens bekeken worden.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Forum Admin maandag 24 augustus 2015 @ 22:32:13 #19
pi_155513784
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien zou Duitsland eens moeten proberen om uit de top van wapen exporterende landen te komen? Oh, en exportgesubsidieerd goed uit Europa mag ook wel eens bekeken worden.
Hoe is dat relevant?
pi_155513861
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:32 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant?
Dat is relevant omdat conflicten ontstaan door ongelijkheid.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_155514125
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is relevant omdat conflicten ontstaan door ongelijkheid.
Ongelijkheid ontstaat doordat de één bereid is harder te werken dan de ander.
pi_155514173
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:41 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ongelijkheid ontstaat doordat de één bereid is harder te werken dan de ander.
Niet perse. Je kunt ook valsspelen.
pi_155514175
Tientallen jaren is de 'gewone' bevolking in de bek gespuwd door politici, bestuurders, 'vluchtelingen', links en de islam de EU etc.

Nu is het moment gekomen dat de gewone mens het niet meer pikt, het is genoeg, het is klaar, men staat op.

Niks geen 'extreem-rechts' of 'nazi' framing, gewoon mensen, families, ouders, grootouders die de toekomst van henzelf, de kinderen en hun kleinkinderen zien vernietigen en dusdanig met de rug tegen de muur staan dat ze geen andere weg meer zien dan geweld.

Een meer dan logische, begrijpelijke stap waar menigeen al tientallen jaren voor waarschuwen.

En nu is het zover en komen de huilers, klagers en bagataliseerders van weleer de boel weer framen.

Dit is het begin, binnenkort ook in Nederland, België, Frankrijk, Engeland etc.
pi_155514251
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:42 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet perse. Je kunt ook valsspelen.
Ongelijkheid kan ook ontstaan doordat de één slimmer is dan de ander. Slimmer word je door hard te werken.
pi_155514376
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:45 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Ongelijkheid kan ook ontstaan doordat de één slimmer is dan de ander. Slimmer word je door hard te werken.
IQ is subjectief. Intelligentie is daarom ook redelijk irrelevant.
  maandag 24 augustus 2015 @ 22:49:30 #26
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_155514423
Merkel en Hollande noemen de huidige situatie in Europa 'extreem', die zien de bui van oplaaiend geweld al hangen

http://nos.nl/artikel/205(...)mens-accepteren.html
Say what?
pi_155514430
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

IQ is subjectief. Intelligentie is daarom ook redelijk irrelevant.
Als je er in slaagt om een ander te bedonderen, moet je in het algemeen toch over meer intelligentie dan die ander beschikken.
pi_155514441
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef UpsideDown het volgende:
Merkel en Hollande noemen de huidige situatie in Europa 'extreem', die zien de bui van oplaaiend geweld al hangen

Nog even en ze zullen het leger loslaten op de eigen bevolking.
pi_155514473
quote:
Goh, nu al?

Dat zag ieder normaal denkend mens al zo'n 5-10 jaar geleden aankomen.

Edit: en hoe bedoel je framen door Merkel, ligt er ook niet weinig dik bovenop.
pi_155514485
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:42 schreef Kanjer het volgende:
Tientallen jaren is de 'gewone' bevolking in de bek gespuwd door politici, bestuurders, 'vluchtelingen', links en de islam de EU etc.

Nu is het moment gekomen dat de gewone mens het niet meer pikt, het is genoeg, het is klaar, men staat op.

Niks geen 'extreem-rechts' of 'nazi' framing, gewoon mensen, families, ouders, grootouders die de toekomst van henzelf, de kinderen en hun kleinkinderen zien vernietigen en dusdanig met de rug tegen de muur staan dat ze geen andere weg meer zien dan geweld.

Een meer dan logische, begrijpelijke stap waar menigeen al tientallen jaren voor waarschuwen.

En nu is het zover en komen de huilers, klagers en bagataliseerders van weleer de boel weer framen.

Dit is het begin, binnenkort ook in Nederland, België, Frankrijk, Engeland etc.
En jij vind het allemaal prima. Onschuld en buiten schuld om ken je niet. Waarschijnlijk omdat je het zelf nooit hebt ondervonden.
pi_155514543
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:49 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Als je er in slaagt om een ander te bedonderen, moet je in het algemeen toch over meer intelligentie dan die ander beschikken.
Nope. Dat hangt ook af van je definitie van bedonderen trouwens.
pi_155514565
quote:

"De Duitse grondwet zegt dat we een land zijn dat de waarde van elk mens accepteert. En dat geldt voor iedereen die hier komt."

Mooie woorden, jammer echter dat niet ieder mens de waarde van Duitsland accepteert.
pi_155514627
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 22:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nope. Dat hangt ook af van je definitie van bedonderen trouwens.
Nouja, jij had het zelf over "valsspelen".
pi_155515002
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:01 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat klopt, want dat is wat er gebeurt.
Nou vertel. Hoe is er vals gespeeld?
pi_155515069
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Proficiat, u bent de eerste die de racismekaart trekt, u mag door naar de volgende ronde.
Dit topic staat vol onverholen racisme, deeltje 1 was nog erger. Dus nee, ik ben niet de eerste.
pi_155515169
quote:
13s.gif Op maandag 24 augustus 2015 21:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Lekker bagatelliseren joh. Het gaat hier om een stel rechtsextremistische figuren waaronder nogal wat nazi-sympathisanten. Maar het zal allemaal wel heel erg begrijpelijk zijn dat er auto's van mensen met een ander gedachtengoed worden opgeblazen, of dat groepen Syrische vluchtelingen door met knuppels bewapende knokploegen worden aangevallen. Waar maken we ons druk over toch?
Dit willen we inderdaad niet.... althans, ik in ieder geval niet. Toch gebeurt het al en extreem rechts zal alleen maar meer aanhang krijgen als er niet snel iets aan de vluchtelingenproblematiek gedaan wordt.

Men is de islam gewoon zat en wil er niet meer van binnenhalen en dat snap ik wel.
pi_155515191
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Nou vertel. Hoe is er vals gespeeld?
Oh, you sweet summer child.... :') Kom op, de interventies in landen met olie door westerse mogendheden, de subsidies voor europese boeren, de importheffingen voor producten uit Afrika, de fiscale voordelen voor westerse bedrijven die landen uit Afrika hebben te accepteren omdat anders de rente op hun schuldenlast wordt verhoogd, serieus, dat zegt je niks?

Wat ik zei, gekozen blind ende doof. Al deze informatie is vrij verkrijgbaar btw, zoek het op.
pi_155515194
quote:
7s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dit topic staat vol onverholen racisme, deeltje 1 was nog erger. Dus nee, ik ben niet de eerste.
Tegen massamigratie zijn, is niet racistisch, het is eerder realistisch en hooguit overlevingsinstinct.
pi_155515224
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, you sweet summer child.... :') Kom op, de interventies in landen met olie door westerse mogendheden, de subsidies voor europese boeren, de importheffingen voor producten uit Afrika, de fiscale voordelen voor westerse bedrijven die landen uit Afrika hebben te accepteren omdat anders de rente op hun schuldenlast wordt verhoogd, serieus, dat zegt je niks?

Wat ik zei, gekozen blind ende doof. Al deze informatie is vrij verkrijgbaar btw, zoek het op.
Geen van de zaken die jij opnoemt, zou ik willen scharen onder de noemer "valsspelen". Ik noem dat gewoon slimmigheid.
pi_155515296
quote:
Boze migranten de straat op in Milaan

Honderden migranten zijn maandag in de Italiaanse stad Milaan de straat op gegaan uit protest tegen hun leefomstandigheden en het lange wachten op een werkvergunning. De groep raakte op een zeker moment slaags met de politie.

Zo'n driehonderd demonstranten blokkeerden een van de hoofdwegen in de stad. Ze riepen "documenten, documenten!". Oproerpolitie dreef de migranten terug naar het kampement waar ze tijdelijk wonen in afwachting van papieren en registratie. De demonstranten waren bijna allemaal van Afrikaanse afkomst.

Bijna 100.000 migranten zijn dit jaar al via de Middellandse Zee Italië binnengekomen. Veel van de nieuwkomers reizen door naar noordelijke landen. Zo'n 85.000 migranten wonen in Italië in opvanghuizen waar ze hopen op tijdelijke papieren waarmee ze aan het werk kunnen.

Bron: Boze migranten de straat op in Milaan
Slim van die migranten. Koren op de molen voor de fascisten en nazi's daar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2015 23:19:12 ]
pi_155515390
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:17 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Slim van die migranten. Koren op de molen voor de fascisten en nazi's daar.
Geen beelden?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_155515446
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:15 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Geen van de zaken die jij opnoemt, zou ik willen scharen onder de noemer "valsspelen". Ik noem dat gewoon slimmigheid.
Dat dacht ik al.
pi_155515451
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:08 schreef Hathor het volgende:

[..]

Proficiat, u bent de eerste die de racismekaart trekt, u mag door naar de volgende ronde.
Merkel doet hetzelfde, praat van extreem rechts en nazi's en in de zelfde zin vind ze het vreemd dat er families, ouders en kinderen zijn, nee muts, het zijn gewone mensen, ouders, grootouders, kinderen, kleinkinderen.
Die zijn bezorgt over de toekomst.

[ Bericht 25% gewijzigd door Specularium op 24-08-2015 23:45:44 ]
  maandag 24 augustus 2015 @ 23:23:50 #44
66825 Reya
Fier Wallon
pi_155515478
Beetje minder over elkaar praten, en wat meer op de inhoud, graag.
pi_155515487
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Geen beelden?
Wat foto's op Twitter. Niet veel.

https://twitter.com/searc(...)%20migranti&src=typd
pi_155515632
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:22 schreef Kanjer het volgende:

Merkel doet hetzelfde, praat van extreem rechts en nazi's en in de zelfde zin vind ze het vreemd dat er families, ouders en kinderen zijn, nee muts, het zijn gewone mensen, ouders, grootouders, kinderen, kleinkinderen.
Die zijn bezorgt over de toekomst.
Maar plegen die het geweld of zijn degenen die het geweld plegen toch figuren uit extreemrechtse hoek?

IS en andere extreme groeperingen vinden dit natuurlijk prachtig. Zo ontstaat er chaos in Europa en dat is nu juist wat ze willen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Specularium op 24-08-2015 23:45:56 ]
pi_155515720
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Maar plegen die het geweld of zijn degenen die het geweld plegen toch figuren uit extreemrechtse hoek?

IS en andere extreme groeperingen vinden dit natuurlijk prachtig. Zo ontstaat er chaos in Europa en dat is nu juist wat ze willen.
Dat is dan ook precies wat die IS idioten willen. Een wij-zij klimaat kweken. Zorg dat ze haten op immigranten, moslim of niet, en het taartje staat in de oven.
pi_155515794
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is dan ook precies wat die IS idioten willen. Een wij-zij klimaat kweken. Zorg dat ze haten op immigranten, moslim of niet, en het taartje staat in de oven.
Daarom de eerstkomende tig jaar een totale migrantenstop en tegelijkertijd hulp aan de buitengrenzen van EU bieden.
pi_155515796
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:29 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik denk, het eerste geweld komt altijd van extremisten of het nu rechts of links is, in een iets later stadium staan de dapperen op en gaan meedoen.

Die chaos in europa kot niet door extreem rechts of dat soort onzin.
De chaos komt door wanbeleid, vergaande islamisme de eu en nu de gelukszoekers chaos.

Het is een van hogerhand gecreerde chaos. Om wat voor reden dan ook.
pi_155515836
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar is niet in de oven gezet door is. Die maken er alleen handig gebruik van.
pi_155515854
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Daarom de eerstkomende tig jaar een totale migrantenstop en tegelijkertijd hulp aan de buitengrenzen van EU bieden.
Ik denk dat intensieve hulp aan landen om ervoor te zorgen dat landen niet eens hoeven te vluchten op de langere termijn meer gaat helpen....
pi_155515889
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik denk dat intensieve hulp aan landen om ervoor te zorgen dat landen niet eens hoeven te vluchten op de langere termijn meer gaat helpen....
Kan ook, maar iig geen migranten uit die contreien meer binnenhalen, want dat wordt ellende.
pi_155515905
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Maar is niet in de oven gezet door is. Die maken er alleen handig gebruik van.
Then, my friend, do tell me, who put the bun in the oven? En zeg aub niet 'islam', want een religie bestaat niet zonder uitvoerders. Same goes for capitalism and communism btw.
pi_155515942
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:36 schreef Barbusse het volgende:
Het zal ongetwijfeld, maar dat zie ik nou ook niet echt voor me. Ik zou niet weten waar te beginnen.
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kan ook, maar iig geen migranten uit die contreien meer binnenhalen, want dat wordt ellende.
Ja, maar wat moet je dan? Ik ben erg blij dat ik niet ergens de kar hoef te trekken om dit op te lossen :{
pi_155515953
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dus totdat we onze shit internationaal voor elkaar hebben moeten we ze maar laten verrekken?
pi_155516009
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:40 schreef Queller het volgende:

Ja, maar wat moet je dan? Ik ben erg blij dat ik niet ergens de kar hoef te trekken om dit op te lossen :{
Zo min mogelijk. Buiten houden en degenen die toch binnenglippen oppakken en uitzetten. Zo snel mogelijk.

Het wordt anders de ondergang van het welvarende Europa.
pi_155516046
quote:
10s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Then, my friend, do tell me, who put the bun in the oven? En zeg aub niet 'islam', want een religie bestaat niet zonder uitvoerders. Same goes for capitalism and communism btw.
De ideologie de islam is een al veel langer bestaand probleem wat uit de klauw loopt, mega.
Maar dat is voor andere topics.

Voor de rest, weet ik het? Ben net als jij ook maar een zandkorreltje in het geheel.

Maar als ik moest gokken zette ik mijn geld in op de EU die bewust chaos aan het creeren is. Als blisemafleider oid.
Nogmaals, weet ik het? Weet jij het?
pi_155516065
quote:
Asielzoekers verwelkomd met Hitlergroet en geweld

'Heil Hitler' schalde afgelopen weekend door de straten Heidenau, een Duits stadje in de buurt van Dresden. Drie nachten achter elkaar vlogen stokken, stenen en flessen door de lucht. Nadat vorige week bekend werd dat 250 asielzoekers naar het stadje zouden komen, veranderde Heidenau een weekend lang in een slagveld.

Duitsland verwacht dit jaar een recordaantal van 800.000 asielzoekers op te moeten vangen. Om al die vluchtelingen onderdak te kunnen bieden, worden gymzalen, scholen en verlaten winkels in noodtempo omgevormd tot tijdelijke slaapplek. Zoals in Heidenau, waar twee dagen voordat de eerste vluchtelingen kwamen, bekend werd dat een leegstaande bouwmarkt 250 mensen zou gaan herbergen.
http://m.metronieuws.nl/b(...)itlergroet-en-geweld
pi_155516109
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus totdat we onze shit internationaal voor elkaar hebben moeten we ze maar laten verrekken?
Niet helemaal. Terugsturen en in zorgen dat ze in eigen regio opgevangen worden. Ze zijn daar harder nodig op de boel op te bouwen, dan hier af te breken.
pi_155516122
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Astu, graag gedaan!

Je kunt toch niet met droge ogen blijven volhouden dat we nu een normale situatie hebben?
Dat het allemaal maar moet kunnen?

Het is chaos en de enige oplossing is tegenhouden en terug sturen, en zeker NIETde boodschap meegeven dat ze makkelijk doorkomen wat ze nu doen.

Je zag het vandaag nog op het journaal een bootje met gelukszoekers uit turkije op weg naar kos onderschept door nederlandse marine.

Gelukszoekers schriken, roepen: we willen niet terug naar turkije!!
Nederlandse marine: nee, we helpen jullie om veilig in europa te komen.....

Je had de gezichten van die gelukszoekers moeten zien, vol ongeloof, hoe snel denk je dat dat soort berichten rondgaan?

Welke boodschap zend je daarmee uit?
Dat is geen oplossing en dat is al meerdere malen aangetoond. Ze proberen het gewoon opnieuw. And spare me your anecdotes. Ik woon op Malta. Ik heb al meerdere malen boten van de kustwacht binnen zien varen in Floriana met migranten op het dek en dat ze daarna de lichamen uit het ruim haalden voor indentificatie. Echt, kerel. Just don't.
pi_155516133
quote:
15s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat werkt zo bij iedereen he?

Als je gaat gokken, kun je ook verliezen, ze hebben gegokt en zijn dan niet doorgekomen, ergo verloren, deal with it.

Het ergste wat ze gebeurt is dat ze weer terug bij af zijn, thuis, of daar dichtbij.

En laten we alsjeblieft van het verhaal afstappen dat het allemaal zielepoten zijn, dat is niet zo, het zijn grotendeels profiteurs.
pi_155516196
quote:
Het extreem-rechts geweld is aan een uiterst felle opmars bezig in gans Duitsland en eigenlijk zijn de straatrellen van de afgelopen weken nog de meest onschuldige manifestatie van dat geweld. Het zwaardere geweld blijft, paradoxaal genoeg, vaak onder de radar van de (inter)nationale media.

In de eerste helft van het jaar 2015, werden 202 aanvallen opgetekend die gericht waren tegen vluchtelingencentra. In 2014 waren er in totaal 198 aanvallen. In de meeste gevallen betrof het brandstichtingen, maar er vonden ook fysieke aanvallen tegenover bewoners van vluchtelingen- en asielcentra plaats.

Maar neo-nazistische groepen richtten hun geweld niet enkel tegen nieuwkomers. Ook politieke opponenten ontsnappen er niet aan. Een tiental dagen geleden brandde de boerderij af van Horst en Birgit Lohmeyer. Ze woonden in het plaatsje Jamel, dat bekend staat om de sterke aanwezigheid van neo-nazistische groepen. Het koppel ageerde daartegen door ondermeer een muziekfestival te organiseren dat democratie en tolerantie moest promoten.

In juli explodeerde de auto van Michaël Richter, politicus voor Die Linke in de deelstaat Saksen. Richter ontving reeds enige tijd bedreigingen vanuit extreem-rechtse hoek omwille van zijn pro-vluchtelingen standpunt. Richter had de komst van een vluchtelingencentrum in het naburige stadje Freital verdedigd, en dat was er klaarblijkelijk teveel aan. Hij kwam er gelukkig met de schrik van af.
http://www.dewereldmorgen(...)ting-en-vernietiging

Ik begrijp niet hoe je voor dit soort criminelen ook maar enige sympathie of begrip kan opbrengen.
pi_155516211
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is geen oplossing en dat is al meerdere malen aangetoond. Ze proberen het gewoon opnieuw. And spare me your anecdotes. Ik woon op Malta. Ik heb al meerdere malen boten van de kustwacht binnen zien varen in Floriana met migranten op het dek en dat ze daarna de lichamen uit het ruim haalden voor indentificatie. Echt, kerel. Just don't.
Und?

Zoals ik al zei, als je gokt kun je ook verliezen.

En verwacht van mij geen medelij met ene achmoud uit etiopie ofzo, die ken ik niet, die wil ik niet kennen en die ga ik nooit kennen.

Ik vertik het om het leed van de hele wereld op mijn schouders te laden.
pi_155516226
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:47 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Niet helemaal. Terugsturen en in zorgen dat ze in eigen regio opgevangen worden. Ze zijn daar harder nodig op de boel op te bouwen, dan hier af te breken.
Je kunt niks opbouwen met een pistool tegen je hoofd. Wanneer leren mensen het verschil tussen mogelijkheden van een individu en de mogelijkheden van een compleet volk? Daarnaast, weet je hoe overstroomd de regio is?
pi_155516252
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:48 schreef Kanjer het volgende:
Dat werkt zo bij iedereen he?

Als je gaat gokken, kun je ook verliezen, ze hebben gegokt en zijn dan niet doorgekomen, ergo verloren, deal with it.

Het ergste wat ze gebeurt is dat ze weer terug bij af zijn, thuis, of daar dichtbij.

En laten we alsjeblieft van het verhaal afstappen dat het allemaal zielepoten zijn, dat is niet zo, het zijn grotendeels profiteurs.
Definieer 'profiteurs' eens en onderbouw het eens met cijfers.

Vind je ze zo anders dan de Nederlanders die emigreerden naar Canada en Australie? Of de Nederlanders uit de noordelijke provincies die naar Duitsland gaan om werk te zoeken?

Gelukszoekers klinkt wel heel erg negatief. Ik kan het op zich best met je eens zijn dat het niet heel erg lang goed kan gaan als werklozen van over de hele wereld naar Europa trekken. Maar je zou maar in hun schoenen staan. Die haat is toch helemaal niet nodig?
pi_155516261
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

http://www.dewereldmorgen(...)ting-en-vernietiging

Ik begrijp niet hoe je voor dit soort criminelen ook maar enige sympathie of begrip kan opbrengen.
Een groepje debielen zijn het, maar het wordt door de sympathisanten welke de vluchtelingen met open armen ontvangen natuurlijk maar wat graag aangegrepen om iedereen onder deze noemer te schuiven wanneer ze het niet met hun standpunten eens zijn.
pi_155516283
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:51 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Und?

Zoals ik al zei, als je gokt kun je ook verliezen.

En verwacht van mij geen medelij met ene achmoud uit etiopie ofzo, die ken ik niet, die wil ik niet kennen en die ga ik nooit kennen.

En dat, amice, is waarom nog steeds een shithole is.
pi_155516308
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:51 schreef Kanjer het volgende:
Wat heb je er tot nu toe (persoonlijk) werkelijk voor last van gehad?
pi_155516313
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:41 schreef Kanjer het volgende:

[..]
Je zag het vandaag nog op het journaal een bootje met gelukszoekers uit turkije op weg naar kos onderschept door nederlandse marine.
Ik kreeg plaatsvervangende schaamte van die journaliste die daar met het shot van het bootje op de achtergrond live verslag stond te doen.

Een oversteek van een paar kilometer, maar ze hadden al heel wat doorstaan en geleden :') :') :')
pi_155516323
quote:
19s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:53 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Een groepje debielen zijn het, maar het wordt door de sympathisanten welke de vluchtelingen met open armen ontvangen natuurlijk maar wat graag aangegrepen om iedereen onder deze noemer te schuiven wanneer ze het niet met hun standpunten eens zijn.
Nou nee. Lees deze reeks maar eens na. Het onderwerp was oorspronkelijk het extreemrechtse geweld. En waar gaat het binnen een paar posts over? Juist: over vermeende linkse schuldige 'gutmenschen' en vluchtelingen die eigenlijk profiteurs zijn. Ik vind het beschamend.
pi_155516355
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:53 schreef Queller het volgende:

[..]

Definieer 'profiteurs' eens en onderbouw het eens met cijfers.

Vind je ze zo anders dan de Nederlanders die emigreerden naar Canada en Australie? Of de Nederlanders uit de noordelijke provincies die naar Duitsland gaan om werk te zoeken?

Gelukszoekers klinkt wel heel erg negatief. Ik kan het op zich best met je eens zijn dat het niet heel erg lang goed kan gaan als werklozen van over de hele wereld naar Europa trekken. Maar je zou maar in hun schoenen staan. Die haat is toch helemaal niet nodig?
Heeft niets met haat te maken, dat maak jij ervan.

En het zijn wat het zijn, gelukszoekers, grotendeels ik kan er ook niets anders van maken.

Ik heb gewoon geen zin in een burgeroorlog europawijd. Dat wil ik mijn kinderen en kleinkinderen niet aandoen.

Zou jij ook niet moeten willen.

Aan 'aantonen' en 'linkjes' doe ik niet meer, heb ik meer dan tien jaar gedaan, niemand leest of ze lezen het wel maar past niet in hun straatje en zwijgen het dood. Nutteloos.
Iedereen heeft nu google, klaar.
pi_155516368
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat, amice, is waarom nog steeds een shithole is.
Best.
pi_155516373
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nou nee. Lees deze reeks maar eens na. Het onderwerp was oorspronkelijk het extreemrechtse geweld. En waar gaat het binnen een paar posts over? Juist: over vermeende linkse schuldige 'gutmenschen' en vluchtelingen die eigenlijk profiteurs zijn. Ik vind het beschamend.
Ik ook. Het is schijnbaar bon ton om in salofahig rechts van mening te zijn dat om op je kop geklapt te worden omdat je niet Duits bent volkomen verklaarbaar is....
pi_155516397
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:56 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Wanneer die vluchtelingenstroom straks een kritische massa bereikt welke wij financieel niet fatsoenlijk kunnen dragen dan heb je de poppetjes aan het dansen, egoïstisch? Ja. Maar dat deert mij niets.

En dat is nog los van de situatie waarin mensen zich verkeren, want hoe je het wendt of keert tussen de mensen die écht hulp nodig hebben zitten genoeg gelukzoekers. En het kaf van de koren scheiden daar is geen beginnen aan.
pi_155516402
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 23:52 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je kunt niks opbouwen met een pistool tegen je hoofd. Wanneer leren mensen het verschil tussen mogelijkheden van een individu en de mogelijkheden van een compleet volk? Daarnaast, weet je hoe overstroomd de regio is?
Bouw dan met de hele EU grote kampen in Griekenland en Italië waar ze worden opgevangen en waar ze niet vanaf mogen tot ze weer terug naar eigen regio gebracht kunnen worden.

Bombardeer tegelijk dat hele IS en Nusra en weet ik wat nog meer, totaal naar zijn grootje. Maak een deal met Assad en zorg dat die mensen zsm weer naar huis kunnen om de zooi op te gaan bouwen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')