MBDTF was wel een briljante productie, had ook wel goede teksten. Wel erg commercieel en van de rest van zn werk ben ik niet echt gecharmeerd.quote:
The College Dropout en Late Registration zijn zijn enige werken van enige kwaliteit.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
MBDTF was wel een briljante productie, had ook wel goede teksten. Wel erg commercieel en van de rest van zn werk ben ik niet echt gecharmeerd.
Jammer dat het verder ook een complete gek is
Brabanders denk ik. Kun je die onder mensen scharen?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Paxcon het volgende:
Zijn er echt mensen die om deze man kunnen lachen?
Ik niet in ieder geval.quote:
Oh College Dropout is ook goed ja. Late Registration kan ik weinig mee.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
The College Dropout en Late Registration zijn zijn enige werken van enige kwaliteit.
quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Brabanders denk ik. Kun je die onder mensen scharen?
Nu je het zegt. Ik kan me er vaag iets van herinneren.quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las dat ze af en toe voor VI schrijft, ken haar ook niet trouwens.
Aan de bar of niet?quote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Ik kan me er vaag iets van herinneren.
Doe normaalquote:Op maandag 31 augustus 2015 19:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al had Dafne de zevenkamp moeten blijven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |