Hij heeft mij nog nooit ergens tot toe gedwongen. Dus dat gaat niet gebeuren haha.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
Als je achter het raam terecht wilt komen, gewoon vertrouwen.
Waar liegt hij over?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef laurax1414 het volgende:
Hij heeft mij nog nooit ergens tot toe gedwongen. Dus dat gaat niet gebeuren haha.
Nee het is iemand anders hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef Seam het volgende:
Is het dezelfde gast als in je eerdere topic?
R&P / Verliefd op een foute jongen
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.quote:
Nou, duidelijk. Niet vertrouwen. NIET VERTROUWEN.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.
Klinkt niet bepaald lekker. Ik zou er verre van blijven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.
Je bent weer verstandig bezig. Waarom probeer je niet gewoon een keer een jongen van jouw leeftijd die je ook in het dagelijks leven kentquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Afkappen, je hebt zo iemand toch helemaal niet nodig in je leven?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben in contact leggen haha.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent weer verstandig bezig. Waarom probeer je niet gewoon een keer een jongen van jouw leeftijd die je ook in het dagelijks leven kent
En toch is het op een of andere manier je gelukt om met deze vreemde snuiter in contact te komen, het tot zover te behouden..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben in contact leggen haha.
Heb geduld, jongens leggen vanzelf contact met je. Voordeel van vrouw zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Via internet is het makkelijkerquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:45 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
En toch is het op een of andere manier je gelukt om met deze vreemde snuiter in contact te komen, het tot zover te behouden..
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
Als je achter het raam terecht wilt komen, gewoon vertrouwen.
Online blijkbaar ook niet, tenzij engerdsquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:05 schreef Scary_Mary het volgende:
Is dit diezelfde dude of heb je weer een nieuwe opgedoken?
quote:
En gevaarlijker! Je wilt het vast niet lezen maar :quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:47 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Via internet is het makkelijker
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:32 schreef Prof_Hoax het volgende:
Als 14 je leeftijd is, wil ik je alleen maar zeggen: let op met wat je doet. Geef jezelf, letterlijk of niet, niet bloot voor iemand waarvan je twijfelt of je hem/haar kan vertrouwen. - Beter nog, geef jezelf nooit letterlijk bloot over internet/foto maar dat is een ander onderwerp. Over het internet is liegen of misleiden makkelijk.
Denk vooral aan de toekomst, als je iets doet/zegt tegen hem "wat zou ik ervan vinden als andere het te weten komen/te zien krijgen"...
Kortom, wees verstandig met wat je deelt!
Hij vraagt geen dingen die ik niet wil. Dwingt me tot niks. En ik pas tegenwoordig wel op met foto's hoor.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
En gevaarlijker! Je wilt het vast niet lezen maar :
[..]
En waar denk je dat hij op uit is? Met zijn gelieg?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Hij vraagt geen dingen die ik niet wil. Dwingt me tot niks. En ik pas tegenwoordig wel op met foto's hoor.
Jij kom t hier met de vraag of je hem moet vertrouwen, iedereen is het over eens dat je dat beter niet kan doen en dan ga jij hem verdedigen, wat is je eigenlijke doel van dit topic?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Hij vraagt geen dingen die ik niet wil. Dwingt me tot niks. En ik pas tegenwoordig wel op met foto's hoor.
Nee, maar hij liegt wel en zijn adres zegt geen kut natuurlijk ook al heb je voor zijn deur gestaan en gezien dat ie er woont. Dat ie tot niks dwingt wat je zelf niet wil, dat is niet echt geruststellend. Omdat het sowieso niet ter discussie zou moeten staan en ten tweede omdat jij ietwat wanhopig contact lijkt te willen met iemand.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:26 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in toegeven hahaquote:Op maandag 24 augustus 2015 20:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jij kom t hier met de vraag of je hem moet vertrouwen, iedereen is het over eens dat je dat beter niet kan doen en dan ga jij hem verdedigen, wat is je eigenlijke doel van dit topic?
Hoe oud is hij eigenlijk?
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in toegeven haha. Ik vroeg me alleen af of het reden genoeg was om het contact te verbreken. Maar volgens jullie wel dus.
Dan mag er nu wel een slotje op
Dat is dan wel heel erg extreem snel geweest.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef crazyman00 het volgende:
die jongen waar ze het over heeft dat ben ik. ze heeft nu dus ook daadwerkelijk het contact verbroken omdat ik een ander geloof dan haar heb. ik geloof in het boedisme en zei zegt dat boedisme niet bestaat en er maar 1 god bestaat en dat is de god van de bijbel. nu moet ik dus weer lezen van dat ik mij zelf voordoe als me moeder. wrm zou ik. heb al 1000x gezecht dat ik niet lieg. en vaag familie verhaal weet niet waar ze het over heeft. of geloofd ze ook niet dat mijn pa in januari 2014 overleden is na een ongeluk!! en nee ik heb haar mijn echte adres gegeven.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef crazyman00 het volgende:
die jongen waar ze het over heeft dat ben ik. ze heeft nu dus ook daadwerkelijk het contact verbroken omdat ik een ander geloof dan haar heb. ik geloof in het boedisme en zei zegt dat boedisme niet bestaat en er maar 1 god bestaat en dat is de god van de bijbel. nu moet ik dus weer lezen van dat ik mij zelf voordoe als me moeder. wrm zou ik. heb al 1000x gezecht dat ik niet lieg. en vaag familie verhaal weet niet waar ze het over heeft. of geloofd ze ook niet dat mijn pa in januari 2014 overleden is na een ongeluk!! en nee ik heb haar mijn echte adres gegeven.
Bemoei je er niet mee. Je weet best wel dat jij allemaal onzin vertelt. Het is nu toch wel duidelijk?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef crazyman00 het volgende:
En moet het via dit topic. Je kan het ook tegen alleen mij zeggen.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:35 schreef crazyman00 het volgende:
Terwijl jij wel een hoop informatie over hem in een topic stopt.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:40 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
En moet het via dit topic. Je kan het ook tegen alleen mij zeggen.
Dit. Popcorn time.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Terwijl jij wel een hoop informatie over hem in een topic stopt.
Hmmmm....
En je weet dat ze hier over jou post, omdat..?quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:41 schreef crazyman00 het volgende:
jij hebt mij geblokt laura. en jij lult hier wel over mij. dus ja dan ga ik mij hier verdedigen.
Ze naast elkaar zitten.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:45 schreef
ZeScary_Mary het volgende:
[..]
En je weet dat ze hier over jou post, omdat..?
Je hebt het nu alleen over het geloof. Lees het topic nog een keer door. Misschien snap je het dan eindelijk.quote:Op maandag 24 augustus 2015 20:43 schreef crazyman00 het volgende:
dus christen en bijbel geloof is echt. jou god bestaat mijn god/goden bestaan niet. haha dat is pas kortzichtig laura. ieder zijn geloof ieder zijn god. respecteer dat en dan was er geen oorlogen meer geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |