Hij heeft mij nog nooit ergens tot toe gedwongen. Dus dat gaat niet gebeuren haha.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:33 schreef Beach het volgende:
Als je achter het raam terecht wilt komen, gewoon vertrouwen.
Waar liegt hij over?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef laurax1414 het volgende:
Hij heeft mij nog nooit ergens tot toe gedwongen. Dus dat gaat niet gebeuren haha.
Nee het is iemand anders hoorquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:36 schreef Seam het volgende:
Is het dezelfde gast als in je eerdere topic?
R&P / Verliefd op een foute jongen
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.quote:
Nou, duidelijk. Niet vertrouwen. NIET VERTROUWEN.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.
Klinkt niet bepaald lekker. Ik zou er verre van blijven.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
Hij heeft verteld dat hij visioenen heeft en dat hij met doden kan praten. Dat geloofde ik dus niet. Toen heeft zogenaamd zijn moeder mij toegevoegd op Facebook. Maar ik ben er dus achter gekomen dat hij het zelf gewoon was. Dat heb ik toen tegen hem gezegd en hij ontkende het gewoon. Daarna kwam hij met een vaag familieverhaal. Maar ik denk dus dat dat allemaal niet waar is.
Je bent weer verstandig bezig. Waarom probeer je niet gewoon een keer een jongen van jouw leeftijd die je ook in het dagelijks leven kentquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Afkappen, je hebt zo iemand toch helemaal niet nodig in je leven?quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:41 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben in contact leggen haha.quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:43 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent weer verstandig bezig. Waarom probeer je niet gewoon een keer een jongen van jouw leeftijd die je ook in het dagelijks leven kent
En toch is het op een of andere manier je gelukt om met deze vreemde snuiter in contact te komen, het tot zover te behouden..quote:Op maandag 24 augustus 2015 19:44 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
Omdat ik niet zo goed ben in contact leggen haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |