Schei toch uit man; TS is een kloon. Waarschijnlijk een kerel van 45 met een dikke bierpens die zich nu zit af te beren op de reacties.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:43 schreef Fylax het volgende:
Ik zou als ik jou was METEEN al het contact VERBREKEN.
Zie je wel wat je typt? Jij bent 15 en hij is 27. Dat is fout en hartstikke ziek.
Oke, dat kan. Maar als het echt een meisje van 15 is moet ze dit weten.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Schei toch uit man; TS is een kloon. Waarschijnlijk een kerel van 45 met een dikke bierpens die zich nu zit af te beren op de reacties.
PS: wel goed van je dat je geen PI gebruikt in je eerste post. Maar dat voorkomt uiteraard niet dat je door mijn kloonscanner komt
Dat is niet gewoon achterlijk gedoe; dat is gewoon strafbaar. Althans als er keiharde seks van komt dan.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oke, dat kan. Maar als het echt een meisje van 15 is moet ze dit weten.
Achterlijk gedoe zeg, 15 en 27.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is niet gewoon achterlijk gedoe; dat is gewoon strafbaar. Althans als er keiharde seks van komt dan.
Ik vind het achterlijker dat die kerel van 45 met zn vette bierpens het leuk vind om dit topic te openen.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja klopt.
Het is nu sowieso al achterlijk dat een 27-jarige het leuk vindt om met een 15-jarige te praten, en daar dan ook seksuele bedoelingen mee heeft.
Hoeft geneens seks van te komen. Dit is al strafbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is niet gewoon achterlijk gedoe; dat is gewoon strafbaar. Althans als er keiharde seks van komt dan.
Gewoon praten toch niet? Pas als die kerel een beetje gaat lopen pushen voor naakt en alles, maar zolang dat niet is er toch weinig aan de hand lijkt me.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:50 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hoeft geneens seks van te komen. Dit is al strafbaar.
Seksueel getinte gesprekken voeren met een minderjarige mag niet. Daarbij maak ik uit de OP op dat hij haar ook vraagt om dingen te doen voor de cam. Dat is seksueel misbruik van een minderjarige.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:51 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon praten toch niet? Pas als die kerel een beetje gaat lopen pushen voor naakt en alles, maar zolang dat niet is er toch weinig aan de hand lijkt me.
Jij bent minderjarig dus wat hij doet is strafbaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:32 schreef laurax1414 het volgende:
Hij doet toch niks fout? Ik heb er zelf mee ingestemd. Ik kon altijd weigeren. En hij chanteert me niet ofzo.
Zie je het dan echt niet in? Je bent MINDERJARIG.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:32 schreef laurax1414 het volgende:
Hij doet toch niks fout? Ik heb er zelf mee ingestemd. Ik kon altijd weigeren. En hij chanteert me niet ofzo.
En niet alle mannen die je via internet leert kennen zijn alleen uit op sex.quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 21:55 schreef LittleLady het volgende:
Zeg de wereld bestaat niet alleen uit puppy's en regenbogen, deze man, want ja dit is een volwassen man, zit achter een kind aan, als je het zo leest begint het al een ranzig verhaal te worden.
Vertel het eens aan je ouders, eens kijken hoe dolletjes die reageren.
Waar is hij dan op uit volgens jou? wat maakt jou zo interessant tegenover een meisje van zijn eigen leeftijd?quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 22:02 schreef laurax1414 het volgende:
[..]
En niet alle mannen die je via internet leert kennen zijn alleen uit op sex.
Op je 27e ben je geen jongen meer, ook al wil je graag de jonge pik uithangen..quote:Op vrijdag 7 augustus 2015 20:10 schreef laurax1414 het volgende:
Ik heb poosje geleden een jongen leren kennen via internet. Hij was 27 en ik 15.
Hij zal niet zeggen dat ie je lelijk vindt hè, dat zou wel heel erg dom zijn. Maar goed, je weet dat dit fout zit, maar waarschijnlijk voel je je gevleid dat zo een oudere boi interesse voor een meisje als jij heeft en het lijkt allemaal zo spannend enzo..quote:Dat is natuurlijk behoorlijk fout maar hij kwam leuk over en zo erg leek het me niet. Na een poosje vroeg hij of ik een webcam had en of ik die aan wilde zetten. Dat deed ik en hij deed het ook. Hij was erg knap en hij zei dat hij mij ook leuk vond. We gingen steeds vaker cammen en ik kreeg steeds meer gevoelens voor hem.
Wat trok je er in aan?quote:We hadden het over veel verschillende dingen, ook persoonlijke dingen. Hij reageerde altijd heel lief en troostte me als ik het moeilijk had. Op een gegeven moment ging het onderwerp naar sex. Hij was er heel open over en zei dat hij dominant was. Ik antwoorde dat ik nog niet zoveel ervaring had en wel nieuwsgierig was.
Meester in welk opzicht? Hadden jullie ook irl contact, buiten webcam en WA om?quote:Na een tijdje had hij me gevraagd of hij mijn meester mocht zijn. Ik was nieuwsgierig en ik wou graag dat hij me leuk vond dus toen heb ik ja gezegd.
Het helpt je enorm als je geen ja zegt tegen dingen waarvan je eigenlijk niet zo goed weet wat ze in houden, maar wel denkt te willen omdat je anders bang bent dat die boi je niet meer leuk vindt. Terecht dat je twijfelt en het is ouder dan ik overigens, niet mij.quote:Alleen hij vraagt nu steeds dingen die ik eigenlijk niet wil doen en als ik dat dan zeg, zegt hij dat ik me niet altijd zo moet aanstellen. Hij zegt wel dat hij me leuk vind maar soms twijfel ik eraan. Ik bedoel hij is zoveel ouder dan mij...
Je bent inderdaad fout bezig en ermee blijven doorgaan gaat je hem echt niet helpen te vergeten. Maar laten we het eens hebben over waarom je dit contact wel zou willen voortzetten dan. Wat is er wel leuk aan die dude, behalve dat ie een beetje tactisch aandacht geeft aan je?quote:Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen. Ik denk dat ik best fout bezig ben om met hem om te gaan maar ik heb wel eens geprobeerd om hem te vergeten maar dat lukt echt niet. Iemand tips???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |