Moet je aan Saskia vragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
Helemaal.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:34 schreef Againzender het volgende:
Was dat onze Serge die in een ontkenningsfase zit?
ik doe met je mee.quote:
Doet ie speciaal voor Roel.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 10:44 schreef Againzender het volgende:
Juist, als je niet kan kiezen, dan draai je ze toch allebei!
mijn Roel zit op school, die bedoel je vast nietquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Over die meet in januari. Plan maar in. Ik schijn verjaardagen van familieleden te hebben, maar daar geef ik toch geen fuck om.
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzoquote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Leuk maar kan ik niet betalen
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
60 euro. En ik zei het omdat je naam genoemd werd daar. Service van de zaak enzo
'That's what she said'.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bedankt, maar als ik hem zo zie vind ik hem ook net iets te groot.
Als het een leuke monteur is, samen delen?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Je krijgt een gratis monteur bij XS4All
Die mag je houden neem ik aan?
Stel je nou een triootje voor?quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als het een leuke monteur is, samen delen?
Nee. ieder 3,5 dag.quote:Op donderdag 27 augustus 2015 13:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stel je nou een triootje voor?
/SC
quote:
Gaat het wel goed met je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |