abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155496231
2015

10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit (jongen)
16 oktober: Estrys (jongen)
21 oktober: JantinaGr (meisje)
23 oktober: *** Cassandra87 en Bartholomeus *** (jongen)
24 oktober: *** Natalie en steenz *** (meisje)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
11 november: 1stGirl
14 november: ***Kuukske & JDude*** (jongen)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan
4 januari: Xanteh
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86
19 februari: Sicilia

1 maart: L0t..
1 maart: Appelientje
3 maart: LadyBlack
4 maart: Dot.
14 maart: Razztwizzle
20 maart: onomatopee
24 maart: Lamb29

12 april: Leonietje83

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Aanpassingen graag via quote of een DM :)

[ Bericht 1% gewijzigd door silliegirl op 25-08-2015 15:36:10 ]
pi_155496250
Nogmaals:

Zet 'm op Joyciee! Succes! *O* :%
pi_155496597
Joycie! Good luck! *O*
pi_155496688
Yes Joycie! Fijn dat ze het op deze manier gaan proberen. Best wel een goed teken toch?

Heel veel succes meis!

Stoel 37 weken, hoppaaaa!

Vannacht de eerste nacht gehad dat ik mezelf moe heb gedroomd..! Ik heb o.a. gesnowboard(en ik was heel goed voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan, if I may say so :7 ), gewerkt, rondgedarteld op het strand met mijn vriendjes, oh, en ook nog een hele enge seriemoordenaar in de val gelokt. *)

Nu snap ik dat "drukke dromen tijdens je zwangerschap". Had het nog niet eerder gehad.
pi_155497679
Zet em op Joycie! :%
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_155497741
Hup J0ycie *O* je kan het!
pi_155499032
Zet em op Joycie!!
pi_155500089
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 14:35 schreef Sara82 het volgende:
Yes Joycie! Fijn dat ze het op deze manier gaan proberen. Best wel een goed teken toch?

Heel veel succes meis!

Stoel 37 weken, hoppaaaa!

Vannacht de eerste nacht gehad dat ik mezelf moe heb gedroomd..! Ik heb o.a. gesnowboard(en ik was heel goed voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan, if I may say so :7 ), gewerkt, rondgedarteld op het strand met mijn vriendjes, oh, en ook nog een hele enge seriemoordenaar in de val gelokt. *)

Nu snap ik dat "drukke dromen tijdens je zwangerschap". Had het nog niet eerder gehad.
Sara Hawk :D
Schudden voor gebruik
pi_155500207
Hihi sara wat een droom. En vriendjeS ook echt :+

Ik zeg elke dag, ik moet minder werken. Toch nog 8,5 gewerkt ipv negen, dat schiet op :')

Poets is vandaag voor t eerst geweest, die komt elke week de benedenverdieping en sanitair schoonmaken, ideaal, hopelijk red ik t in mijn eentje met regelmatig bijhouden, want O+ is weer aan het werk vandaag vandaag, dat betekent pas tussen acht en negen thuis helaas -O-
pi_155500359
Wat voor werk doe jij eigenlijk, Cassandra? En hoe lang moet je nog? Wat fijn van de poets...

As we speak (ok, niet helemaal want nu even pauze) ben ik de hele keuken aan het schoonmaken. Bovenop de kastjes, de koelkast uitsoppen. Alles zodat de mieren maar weinig kans hebben hier nog iets te vinden...
pi_155500515
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat voor werk doe jij eigenlijk, Cassandra? En hoe lang moet je nog? Wat fijn van de poets...

As we speak (ok, niet helemaal want nu even pauze) ben ik de hele keuken aan het schoonmaken. Bovenop de kastjes, de koelkast uitsoppen. Alles zodat de mieren maar weinig kans hebben hier nog iets te vinden...
ik werk als klantmanager bij de sociale dienst, tien september is mijn laatste dag.
Ja echt super fijn, we hebben twee katten en een hond, en ik trok t zelf niet meer, zeker niet nu ik meer rust moet nemen, dus t werd een bende. Ze maakt al bijna tien jaar schoon bij mijn ouders, en blijft tot ik hersteld ben van de bevalling.

Wel onwijs balen van die mieren! Wij hadden ze ook, op de begane grond. Kwam niet eens door de keuken, ze bleven bij de drempel. Die groene lokdoosjes hielpen wel
pi_155500721
Spannend Joycie! Heel veel succes :% !!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_155500751
Hier stikt t vd fruitvliegjes! Juk! Mijn moeder laatst alle beneden ramen gedaan.. En ik vd week dus weer n raam.. ZE schijten alles onder 8)7 o|O

Cassandra, wat fijn! Ook n betrouwbare hulp dus
pi_155500918
Voor diegene die altijd roepen bij de all you can eat goede grote toko's ...... kan je prima sushi eten (als je zwanger bent)..

http://www.omroepbrabant.(...)terien%E2%80%99.aspx
Schudden voor gebruik
pi_155500966
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:44 schreef gestreeptestoel het volgende:
Hier stikt t vd fruitvliegjes! Juk! Mijn moeder laatst alle beneden ramen gedaan.. En ik vd week dus weer n raam.. ZE schijten alles onder 8)7 o|O

Cassandra, wat fijn! Ook n betrouwbare hulp dus
Tip: Zet een glas weg met een stuk banaan erin.. of een scheut appelsap of donker bier. Huishoudfolie erover.. gaatjes prikken...

Ze kunnen er wel in maar niet eruit ;)
Schudden voor gebruik
pi_155501454
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 16:50 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Tip: Zet een glas weg met een stuk banaan erin.. of een scheut appelsap of donker bier. Huishoudfolie erover.. gaatjes prikken...

Ze kunnen er wel in maar niet eruit ;)
De banaan ga ik nog proberen, eerst vd week bananen kopen dan! 😋

Heb al kopjes met azijn en afwasmiddel geprobeerd.. Bier etc. Dan vliegt er 1 in :'(
pi_155501505
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:05 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

De banaan ga ik nog proberen, eerst vd week bananen kopen dan! 😋

Heb al kopjes met azijn en afwasmiddel geprobeerd.. Bier etc. Dan vliegt er 1 in :'(
Kunt ook een oud stukje fruit gebruiken zoals appel ofzo... niet dat je speciaal bananen gaat kopen voor die stomme fruitvliegjes.

heb je net een nieuwe plant in huis of zo?
Schudden voor gebruik
pi_155501635
Pfff... die menstruatiepijnen uit mijn tienerjaren heb ik zo niet gemist.. Om 7 uur kijken hoe het ervoor staat. Spannend!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_155501651
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:06 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Kunt ook een oud stukje fruit gebruiken zoals appel ofzo... niet dat je speciaal bananen gaat kopen voor die stomme fruitvliegjes.

heb je net een nieuwe plant in huis of zo?
Bananen heb ik altijd wel op t lijstje staan :Y :+

Nope geen nieuwe plant.. Komt denk ik door de prullenbak. Zo'n dubbele in t keukenkastje. Gooien nu ook alles in 1 bak, zodat ie sneller geleegd wordt.. Zal de plant in de keuken eens checken..

Ik had t ook gelezen vd sushi idd, blij dat ik geen sushi lust! :+
pi_155501753
Joycie, die krampen worden nog wel erger vrees ik voor je :X

Maar jij kan dit! :%
pi_155501848
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:10 schreef J0ycie88 het volgende:
Pfff... die menstruatiepijnen uit mijn tienerjaren heb ik zo niet gemist.. Om 7 uur kijken hoe het ervoor staat. Spannend!
Zeker spannend!! Zet 'm op! :%
pi_155501919
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:11 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Bananen heb ik altijd wel op t lijstje staan :Y :+

Nope geen nieuwe plant.. Komt denk ik door de prullenbak. Zo'n dubbele in t keukenkastje. Gooien nu ook alles in 1 bak, zodat ie sneller geleegd wordt.. Zal de plant in de keuken eens checken..

Ik had t ook gelezen vd sushi idd, blij dat ik geen sushi lust! :+
Ja kon ook komen door potgrond :D
Schudden voor gebruik
pi_155502240
quote:
1s.gif Op maandag 24 augustus 2015 17:13 schreef gestreeptestoel het volgende:
Joycie, die krampen worden nog wel erger vrees ik voor je :X

Maar jij kan dit! :%
Moeten er even doorheen he ;)

Zo een hapje eten.. als mijn maag dat wilt.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 24 augustus 2015 @ 17:29:49 #24
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_155502351
Succes Joycie. Spannend, je dochtertje zo dichtbij :)

Vandaag 10 weken hiero. Alles op schema bij de meest recente echo. Vriendinlief laat met plezier de stagiaires op haar oefenen met de echo-apparatuur, dus dat foto-album zit al vol voordat dat kind er is _O-
pi_155503622
Super fijn dat je het zelf mag proberen Joycie, zet hem op!

Leuk van echo's FritzWepper en vooral heel fijn voor de stagiaires dat ze lekker hebben kunnen oefenen. :Y

Over 3 uur heb ik een 7 weken echo. Ben echt super zenuwachtig...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')