SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links:
Max Verstappen
Scuderia Toro Rosso
Formula 1
Max Verstappen on F1.com
Official news message on F1.com
[ Bericht 4% gewijzigd door WEST op 25-08-2015 10:30:33 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
quote:Op donderdag 6 augustus 2015 00:38 schreef VacaLoca het volgende:
Mja zelfs met regen wordt t 'm niet op Spa vrees ik. Monza al helemaal niet. Signapore is de beste kans op punten
Altijd leuk, dit soort voorspellingenquote:Op donderdag 6 augustus 2015 08:47 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ze komen vermogen te kort, Spa, Monza, Sochi het wordt allemaal niks.
Singapore, Suzuka, Mexico zijn de plekken dat ie echt nog een kans op scoren heeft.
Met nog een keer de beelden erbij, zolang ze online staanquote:
quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:31 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Met nog een keer de beelden erbij, zolang ze online staan
Een geluk zoals het weg vallen van een Vettel, Hulkenberg en een Maldonado reken je niet mee in een voorspelling.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, dit soort voorspellingen
1e rondequote:Op maandag 24 augustus 2015 14:13 schreef VacaLoca het volgende:
Past mooi bij dat 'round the outside' filmpje van 'm
Zijn er geen onboard beelden vanaf begin?
Want?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie zakt voor z'n eerste rij-examen.
Danke!quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e ronde
vanaf 50 sec Fagnes tot busstop
Geen rekening houden met uitvallersquote:Op maandag 24 augustus 2015 15:27 schreef nils7 het volgende:
[..]
Een geluk zoals het weg vallen van een Vettel, Hulkenberg en een Maldonado reken je niet mee in een voorspelling.
En het circuit lag hen ook niet, hooguit P10 als er niemand voor hem weg viel.
Races zat gehad waarbij er maar 1 uitvaller was.
Als het hele jaar al vrij weinig mensen uitvallen ga ik daar geen rekening mee houden nee voor een voorspelling.quote:Op maandag 24 augustus 2015 16:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Geen rekening houden met uitvallers![]()
Als als als als
Iets voor de OP? Daar zijn geen nieuwe vids meer aan toegevoegd sinds Macau.quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:18 schreef Atreidez het volgende:
Alleen commentaar er tussendoor en delen niet fullscreenWel z'n start erbij, en die was ook prachtig.
En dan Olav Mol nadoen. Liefst het commentaar van de inhaalactie van Alonso op MSC in de 130R!quote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
Het werkt wel aanstekelijk. Kon het net ook niet laten om de A200 -> A9 ri. Utrecht volgas in de buitenbocht te nemen.
Wauw, hierin zie je ook dat hij Alonso in ronde 1 aan de binnenkant inhaalt bij Blanchimont.quote:Op maandag 24 augustus 2015 15:29 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
1e ronde
vanaf 50 sec Fagnes tot busstop
Vanwege treuzelen en niet vlot genoeg doorrijden?quote:Op maandag 24 augustus 2015 14:50 schreef tong80 het volgende:
Hopen dat ie zakt voor z'n eerste rij-examen.
Toen ik bijna elke dag van Amersfoort naar Ede reed, deed ik dat steeds met mijn bestelbus bij knooppunt A1 > A30. Iedereen bleef braaf achter elkaar rijden terwijl er nog een linker rijbaan is, ik richtte er mijn bus zo op in dat niet mijn hele bus overhoop lag van het aanremmen van de bocht, rustig maar toch vlot rechtsafslaan en dan nog wat plekjes goed te maken in de acceleratie. Gaf echt een kick, elke keer weerquote:Op maandag 24 augustus 2015 17:42 schreef Fer het volgende:
Het werkt wel aanstekelijk. Kon het net ook niet laten om de A200 -> A9 ri. Utrecht volgas in de buitenbocht te nemen.
Ha ha haquote:Op maandag 24 augustus 2015 19:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vanwege treuzelen en niet vlot genoeg doorrijden?
Whehehetwitter:former_f1doc twitterde op zaterdag 22-08-2015 om 19:22:09Just saw video of De Jong's accident. 1) no one, ever, went into that corner 2 abreast without crashing (think Irvine/Burti) ... reageer retweet
Mja ze hebben even gemist dat Sauber redelijk backwards is. Wel mazzel dat er 2 Mercedesjes uitvallen, als die hadden gereden was dat -2 plaatsen geweest, en Ricciardo reed ook wel beter rond. 11e van het veld is buiten de punten, maar goed dat is als, telt uiteindelijk niet.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:20 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk, dit soort voorspellingen
Ik vond die eerste keer binnendoor echt super mooi. Die tweede gaf mij een hartverzakking. Aan de ene kant denk ik "doe dat nou niet" aan de andere kant... zonder deze acties zou Max geen Max zijn.quote:Op maandag 24 augustus 2015 22:36 schreef Geralt het volgende:
En Max deed dat 2x daar. 1x binnendoor bij Alonso en die buitenom later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |