abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:14:25 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_155492866
[Dieetclub] is bedoeld voor mannen en vrouwen met (ex)overgewicht die nog steeds moeite hebben met wat ze wel of niet willen/moeten/kunnen eten.

Hallo allemaal! Wees welkom en post zoals je altijd gedaan hebt :-)

Lijstjes, slechte dagen en momenten waarop je trots bent op jezelf, bijna alles mag. Ook je nieuwe huis, je lieve kat en je toffe buurman kan besproken worden, als het belangrijkste onderwerp maar het gezamenlijke afvaldoel is.

Mensen die denken dat ze dé manier gevonden hebben en geen ruimte laten voor andere interpretaties/fouten/mislukkingen lezen we hier liever niet.

We adoreren jullie wel in [lif]the GYM of in [spt]BODYBUILDING

Einde dienstmededeling.

Laten we het gezellig houden! Dit topic is bedoeld om elkaar te steunen, niet om elkaar de grond in te boren omdat men misschien niet voldoet aan jouw ideaalbeeld of ideale levenswijze.
disclaimer
pi_155492903
Die weegschalen die vet meten zijn behoorlijk onbetrouwbaar, hè, Lonaa :P Of was het een huidplooimeting?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155492922
Godver, 450 stappen so far _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_155493023
Het was zo een weegschaal. Ik weet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar je kan er wel een trend uit afmeten.

Heb afgesproken vanaf nu iedere week weer te meten om de trend te zien. En het zou wel kunnen kloppen, mijn voeding is niet denderend geweest de afgelopen weken. Ik zit niet zo lekker in m'n vel en stort dan in de middag soort van in en grijp dan naar makkelijk/ongezond voer.

Heb nu een goede weekplanning gemaakt en ga vandaag een shitload mealpreppen. Kijken of het dan beter gaat. :)
Sterkheidsbaas van alles.
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 12:20:56 #5
43556 miss_dynastie
pi_155493048
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:16 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit op 1098. Voor het eerst sinds tijden weer op kantoor, als ik thuis werk ben ik fysiek veeeeeel actiever. Daarom zo ff een rondje wandelen (en aan het einde van de dag even de facturen in de brievenbus droppen), dan kom ik er wel :+

quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Niet zo moeilijk. Ik doe 2 boterhammen, 1 beleggen met 30+ kaas, de tonijn mengen met een schep kwark (en peper) dat op de kaas smeren, boterham er bij bovenop, in de pan tot bruin en kaas gesmolten, dot ketchup, gaan.
Klinkt inderdaad simpel :Y ^O^
pi_155493057
quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
Het was zo een weegschaal. Ik weet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar je kan er wel een trend uit afmeten.

Heb afgesproken vanaf nu iedere week weer te meten om de trend te zien. En het zou wel kunnen kloppen, mijn voeding is niet denderend geweest de afgelopen weken. Ik zit niet zo lekker in m'n vel en stort dan in de middag soort van in en grijp dan naar makkelijk/ongezond voer.

Heb nu een goede weekplanning gemaakt en ga vandaag een shitload mealpreppen. Kijken of het dan beter gaat. :)
Maar hoe kan je lijf nou een kilo vet opslaan als je elke dag onder je dagelijkse behoefte blijft?
pi_155493089
Ik heb overigens zo straks getraind. Op de fiets naar sportschool (2 x 15 minuten), warming up op de crosstrainer, buikspierendingen, circuitjes met o.a. kettlebell swing met 16 kg en deadlift met 32.

Ben moe nu. :')
pi_155493101
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar hoe kan je lijf nou een kilo vet opslaan als je elke dag onder je dagelijkse behoefte blijft?
Ja, uh, geen idee. :P
pi_155493186
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:16 schreef Isabeau het volgende:
PC uit en lopen jij *)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155493211
Ik ben er overigens niet gedemotiveerd van geraakt ofzo hoor. Ik at slecht en stak een beetje m'n kop in het zand, dus het was een goede wake-up-call.
pi_155493255
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:26 schreef PdeHoog het volgende:

PC uit en lopen jij *)
Nee, ik kan het huis niet uit, er komt een reparatiemeneer :')

En om idiote redenen is door mijn huis lopen ook geen goed idee :') !
  maandag 24 augustus 2015 @ 12:29:00 #12
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_155493256
Lijstje!

O: Punt kwarktaart
S: 1,5 uur borst en benen in de gym
T: 250g magere kwark met WF caramel syrup
L: 360g vers geplukte spekbonen :9 en 100g gerookte kalkoenreepjes
T: Cantaloupe en een proteïne bar
D: Jamie's hungover noodles O+
T: Stukje brownie, misschien nog iets
Fear is the path to the Dark Side.
pi_155493270
De lunch blijft toch erg lekker :9
Nu eens kijken hoe mijn lichaam reageert op deze maaltijden, volgens mij moet ik weer even resetten.
Maar mocht ik honger krijgen heb ik nog mijn berry & nuts.
pi_155493280
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En rondjes door je huis mag je ook niet lopen ;)
Ahh je edit was er net te snel
pi_155493295
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Sarabi het volgende:

En rondjes door je huis mag je ook niet lopen ;)
:D ja, dat dus _O-
pi_155494317
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D ja, dat dus _O-
Waarom niet?
Spoilers!
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 13:13:20 #17
43556 miss_dynastie
pi_155494396
Ik zit op 5400 stappen. Pauzewandeling *O* Zo lekker lunchen (beetje laat wel, zie ik nu :') )

quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er overigens niet gedemotiveerd van geraakt ofzo hoor. Ik at slecht en stak een beetje m'n kop in het zand, dus het was een goede wake-up-call.
Da's dan wel weer een voordeel, je bent er nu ruiiiiiim op tijd bij :)
pi_155494401
Lijstje:

O: smoothie met kwark, banaan, blauwe bessen, aardbei, spinazie, lijnzaad
T: eierkoek
S: dag 2 van 30 days of yoga
L: 1 Wasa thin met houmous, 1 Wasa thin met roomkaas, 2 volkorenboterhammen met geitenkaas en mangochutney. En een mok karnemelk.
T: blikje olijven, fruit op een stokje, Griekse yoghurt met honing
A: schupfnudeln, sperziebonen/zongedroogde tomaat/walnoten, kabeljauwburger
Spoilers!
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:14:27 #19
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_155494421
Ik zit op nog geen 1200 stappen. Alleen wel al een gigantisch calorieverbruik. Lang leve het onkruid uit de tuin halen e.d. :D
pi_155494557
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vanavond maar een extra rondje dan :Y)

Ik heb net lunchwandeling gedaan en zit nu op 6500 stappen *) Gezellig, met de dames van de administratie maar wat een slakketempo :X :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_155494601
Nou, dit maakt de boel ook weer makkelijker. Ik heb afgelopen weekend gevulde jalapenos gemaakt. Ik had nog een deel van de vulling over. Dat smaakt dus totaal niet op een Wasa thin. En ik was nog wel bang dat ik me niet in kon houden :P

(cream cheese, geraspte cheddar, knoflook, gerookt paprikapoeder)
Spoilers!
  maandag 24 augustus 2015 @ 13:24:58 #22
149959 SQ
snelle trees
pi_155494675
ik ga zo een onbekend aantal stappen lopen want het is eindelijk droog hier *O* :')

quote:
2s.gif Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
O+ kanjer.
disclaimer
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2015 @ 13:33:10 #23
43556 miss_dynastie
pi_155494841
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
ook weer makkelijker. Ik heb afgelopen weekend gevulde jalapenos gemaakt. Ik had nog een deel van de vulling over. Dat smaakt dus totaal niet op een Wasa thin. En ik was nog wel bang dat ik me niet in kon houden (cream cheese, geraspte cheddar, knoflook, gerookt paprikapoeder)
Ik vind die wasadingen altijd heel vol van smaak (voornamelijk zout, maar dat kan aan mij liggen). Ik kan me voorstellen dat dat niet lekker smaakt met een 'aanwezig' beleg.
pi_155495217
quote:
0s.gif Op maandag 24 augustus 2015 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik vind die wasadingen altijd heel vol van smaak (voornamelijk zout, maar dat kan aan mij liggen). Ik kan me voorstellen dat dat niet lekker smaakt met een 'aanwezig' beleg.
Ik had dat dus echt verkeerd ingeschat :D Ik had helemaal geen rekening gehouden met de crackers ook eigenlijk. Die spread was zo goddelijk dat ik dacht dat het overal wel mee zou gaan.
Spoilers!
pi_155495994
M'n eerste werkdag vandaag en nu 3250 stappen :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')