Ik zit op 1098. Voor het eerst sinds tijden weer op kantoor, als ik thuis werk ben ik fysiek veeeeeel actiever. Daarom zo ff een rondje wandelen (en aan het einde van de dag even de facturen in de brievenbus droppen), dan kom ik er welquote:
Klinkt inderdaad simpelquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk. Ik doe 2 boterhammen, 1 beleggen met 30+ kaas, de tonijn mengen met een schep kwark (en peper) dat op de kaas smeren, boterham er bij bovenop, in de pan tot bruin en kaas gesmolten, dot ketchup, gaan.
Maar hoe kan je lijf nou een kilo vet opslaan als je elke dag onder je dagelijkse behoefte blijft?quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:19 schreef Lonaa het volgende:
Het was zo een weegschaal. Ik weet dat ze onbetrouwbaar zijn, maar je kan er wel een trend uit afmeten.
Heb afgesproken vanaf nu iedere week weer te meten om de trend te zien. En het zou wel kunnen kloppen, mijn voeding is niet denderend geweest de afgelopen weken. Ik zit niet zo lekker in m'n vel en stort dan in de middag soort van in en grijp dan naar makkelijk/ongezond voer.
Heb nu een goede weekplanning gemaakt en ga vandaag een shitload mealpreppen. Kijken of het dan beter gaat.
Ja, uh, geen idee.quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar hoe kan je lijf nou een kilo vet opslaan als je elke dag onder je dagelijkse behoefte blijft?
PC uit en lopen jijquote:
Nee, ik kan het huis niet uit, er komt een reparatiemeneerquote:
En rondjes door je huis mag je ook niet lopenquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik kan het huis niet uit, er komt een reparatiemeneer
En om idiote redenen is door mijn huis lopen ook geen goed idee!
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:29 schreef Sarabi het volgende:
En rondjes door je huis mag je ook niet lopen
Da's dan wel weer een voordeel, je bent er nu ruiiiiiim op tijd bijquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er overigens niet gedemotiveerd van geraakt ofzo hoor. Ik at slecht en stak een beetje m'n kop in het zand, dus het was een goede wake-up-call.
Vanavond maar een extra rondje danquote:Op maandag 24 augustus 2015 12:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, ik kan het huis niet uit, er komt een reparatiemeneer
En om idiote redenen is door mijn huis lopen ook geen goed idee!
quote:Op maandag 24 augustus 2015 12:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben er overigens niet gedemotiveerd van geraakt ofzo hoor. Ik at slecht en stak een beetje m'n kop in het zand, dus het was een goede wake-up-call.
Ik vind die wasadingen altijd heel vol van smaak (voornamelijk zout, maar dat kan aan mij liggen). Ik kan me voorstellen dat dat niet lekker smaakt met een 'aanwezig' beleg.quote:Op maandag 24 augustus 2015 13:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
ook weer makkelijker. Ik heb afgelopen weekend gevulde jalapenos gemaakt. Ik had nog een deel van de vulling over. Dat smaakt dus totaal niet op een Wasa thin. En ik was nog wel bang dat ik me niet in kon houden (cream cheese, geraspte cheddar, knoflook, gerookt paprikapoeder)
Ik had dat dus echt verkeerd ingeschatquote:Op maandag 24 augustus 2015 13:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik vind die wasadingen altijd heel vol van smaak (voornamelijk zout, maar dat kan aan mij liggen). Ik kan me voorstellen dat dat niet lekker smaakt met een 'aanwezig' beleg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |