Vorige week was de laatste aflevering van S1, daar heb ik ook op gewacht. Enkel Walking Dead en Fear the Walking Dead volg ik wekelijks.quote:Op maandag 7 september 2015 21:33 schreef koei het volgende:
[..]
Die serie is nog maar 'net' begonnen toch? Ik kijk nog steeds alleen series per seizoen, dus ik wacht nog even. Hoor er wel erg goede verhalen over en er komt sowieso een volgend seizoen dacht ik, dus dat is altijd fijn!
We lopen hier nogal achter, teveel toffe series tegenwoordig... Zijn vanmiddag aan Homeland seizoen 4 begonnen.
Ik vond Mr Robot eigelijk wel meevallen. Ik vond de omgeving, de verwijzing en alles wat erom heen gebeurde leuker dan het verhaal.quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vorige week was de laatste aflevering van S1, daar heb ik ook op gewacht. Enkel Walking Dead en Fear the Walking Dead volg ik wekelijks.
Op Netflix ga ik binnenkort beginnen aan Narcos denk ik. Of misschien moet ik juist eerst series als Suits en Homeland gaan kijken op Netflix omdat die ook weer kunnen verdwijnen.
Zo goed kan ik er nog niet over oordelen momenteel omdat ik net begonnen ben. De omgeving doet me heel erg denken aan GTA trouwens. Dat heb ik met NYC normaal nooit zo, is dat opzettelijk?quote:Op maandag 7 september 2015 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik vond Mr Robot eigelijk wel meevallen. Ik vond de omgeving, de verwijzing en alles wat erom heen gebeurde leuker dan het verhaal.
zo wordt het wel gepresenteerd. Als een videogame, maar ook als de Matrix en Hitchcockquote:Op maandag 7 september 2015 21:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zo goed kan ik er nog niet over oordelen momenteel omdat ik net begonnen ben. De omgeving doet me heel erg denken aan GTA trouwens. Dat heb ik met NYC normaal nooit zo, is dat opzettelijk?
Mooi ja, vind het dus tot nu toe zeer de moeite waard.quote:Op maandag 7 september 2015 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zo wordt het wel gepresenteerd. Als een videogame, maar ook als de Matrix en Hitchcock
Zeer belangrijk punt in series. Wordt vaak onderschat.quote:
Wat is Fear the Walking Dead? Een spin-off?quote:Op maandag 7 september 2015 21:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vorige week was de laatste aflevering van S1, daar heb ik ook op gewacht. Enkel Walking Dead en Fear the Walking Dead volg ik wekelijks.
Op Netflix ga ik binnenkort beginnen aan Narcos denk ik. Of misschien moet ik juist eerst series als Suits en Homeland gaan kijken op Netflix omdat die ook weer kunnen verdwijnen.
Yup. Die verhaalt over het begin van de uitbraak. Als nog niemand weet wat een zombie is.quote:Op maandag 7 september 2015 22:15 schreef koei het volgende:
[..]
Wat is Fear the Walking Dead? Een spin-off?
Ah, klinkt wel tof! En die kan ik ook gewoon in mn eentje kijken, aangezien Nick The Walking Dead toch ook niet volgt!quote:Op maandag 7 september 2015 22:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup. Die verhaalt over het begin van de uitbraak. Als nog niemand weet wat een zombie is.
Come again ? , waar heb je dat nou weer voor nodig.quote:Op maandag 7 september 2015 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn laatste aankopen waren een moederbord-tester en een voedingtester.
chinese telefoon hier, een powerbank en een tablet.. ook uit china..quote:Op maandag 7 september 2015 20:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik vind het een raar project, maar ik heb persoonlijk eigenlijk niets meer met dat soort Chinese meuk.
Kocht er vroeger nog wel wat, hdmi-kabels bijvoorbeeld, maar nu? Snap al die reviews op de FP van Xiyo Xtreme Ultra Media Player S ook niet zo.
Wie koopt dat? Buiten die anderhalve nerd op FOK! of Tweakers?
Ik heb ook een Chinese tablet, een JXD met game-knoppen. Op de FOK!-manier geregeld door gewoon een mailtje te sturen naar zo'n Chinese shop met de melding dat je de shop zal vernoemen in je reviewquote:Op maandag 7 september 2015 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
chinese telefoon hier, een powerbank en een tablet.. ook uit china..
pipo W6 hier, windows 8.1 with bing, 2GB ram, een Z3537 (of was het Z3735?) cpu op een 8.9" scherm met een fullHD resolutie.quote:Op maandag 7 september 2015 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb ook een Chinese tablet, een JXD met game-knoppen. Op de FOK!-manier geregeld door gewoon een mailtje te sturen naar zo'n Chinese shop met de melding dat je de shop zal vernoemen in je review
Ding voldoet voor emulatie (speel momenteel Mother 3), maar verder is het vrij dramatisch hoor, kwalitatief. Ding heeft een kijkhoek van twee graden, daarna is er niets meer te zien
quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Elvi het volgende:
Ik keek net American Horror Story: Freaks en nu ben ik bang voor clowns
Hoe zit dat nou met die serie? Zijn er verschillende spin-offs, of heeft elk seizoen een eigen naam (zoals Spartacus ook had bijvoorbeeld)?quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Elvi het volgende:
Elk seizoen heeft een eigen verhaal. Je ziet wel veel dezelfde acteurs maar die spelen een totaal andere rol. Alleen seizoen 2 en seizoen 4 hebben een kleine overlap qua achtergrondverhaal van 1 van de karakters (in beide komt hetzelfde karakter voor).quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die serie? Zijn er verschillende spin-offs, of heeft elk seizoen een eigen naam (zoals Spartacus ook had bijvoorbeeld)?
Ik heb trouwens al gereageerd in het China-forum en ben al deals aan het doorlezen.Heb al interesse in een doucheradio die mijn radio-badeend kan vervangen:
[ afbeelding ]
Ah okay, duidelijk. Het is verder niet zo dat ik er interesse in heb, maar ik zie steeds die promo's op FOX dat ik het me afvroegquote:Op dinsdag 8 september 2015 10:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Elk seizoen heeft een eigen verhaal. Je ziet wel veel dezelfde acteurs maar die spelen een totaal andere rol. Alleen seizoen 2 en seizoen 4 hebben een kleine overlap qua achtergrondverhaal van 1 van de karakters (in beide komt hetzelfde karakter voor).
Ik vond dat seizoen een beetje tegenvallen. Moet m nog afkijken (ben nu ongeveer halverwege) maar vond m niet heel interessant tot nu toe. Alleen die psycho-clown was leuk maar snel weer weg, en nu is enkel die rare zoon nog boeiend.quote:Op dinsdag 8 september 2015 00:54 schreef Elvi het volgende:
Link naar die doucheradio?quote:Op dinsdag 8 september 2015 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die serie? Zijn er verschillende spin-offs, of heeft elk seizoen een eigen naam (zoals Spartacus ook had bijvoorbeeld)?
Ik heb trouwens al gereageerd in het China-forum en ben al deals aan het doorlezen.Heb al interesse in een doucheradio die mijn radio-badeend kan vervangen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Alstu:
https://m.allbuy.com/deta(...)ds-free-Black-145488
heb je windows 10 gekocht?quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
Hai!
Ik game op mijn pc en heb al een tijdje windows 10 liggen.. Aanrader om te installeren met het oog op gamen of toch bij 8 blijven?
Neen gekregenquote:
Windows 10 is toch voor iedereen gratis om te upgraden?quote:
Ik heb 10 niet gekocht omdat ik gratis kan upgraden (en toch 2 windows 7 licenties heb liggen)quote:Op dinsdag 8 september 2015 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Neen gekregenOmdat ik op enterprise zit.
Ja ik weet het
correct (Maar wel alleen het eerste jaar na introductie, en er zitten wat beperkingen aan de installatie d.w.z. dat je alleen die gratis upgrade op de pc mag gebruiken waar je hem hebt geupgrade, een nieuwe pc = nieuwe licentie kopen/upgraden), daarom was ik wat verbaasdquote:Op dinsdag 8 september 2015 12:26 schreef koei het volgende:
[..]
Windows 10 is toch voor iedereen gratis om te upgraden?
ja ze hebben dat vrij goed voorelkaar..quote:Ik ben twee weken geleden overgestapt van 8 naar 10. Merk vrij weinig verschil, heb het vooral gedaan omdat je anders over een paar jaar alsnog moet upgraden of niet alles meer kan draaien qua software. Updaten ging trouwens verrassend makkelijk, ben ik niet gewend van Microsoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |