abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:44:25 #126
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155744369
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:16 schreef Elvi het volgende:

[..]

Niet zo boeren in de microfoon o|O
Ik vond dit wel een van de meest vreemde antwoorden op een quote in recente tijd :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 1 september 2015 @ 21:45:24 #127
47102 Elvi
miemkwien
pi_155744405
quote:
19s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vond dit wel een van de meest vreemde antwoorden op een quote in recente tijd :D
Haha ja hij is inderdaad wat out of context _O- Verkeerde bericht gequote maar wel de juiste persoon dus ik dacht 'fuck it' :P
pi_155744421
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 september 2015 21:45 schreef Elvi het volgende:

[..]

Haha ja hij is inderdaad wat out of context _O- Verkeerde bericht gequote maar wel de juiste persoon dus ik dacht 'fuck it' :P
Ik snapte hem :)
pi_155794497
Heeft iemand hier verstand van smartphones want ik geloof dat ik in staat ben om dit rotding doormidden te breken :{

Ik kan apps die op mijn SD-kaart staan niet updaten omdat er "te weinig ruimte" zou zijn. Ik heb 7,4 GB over op mijn SD-kaart van 8 GB, en op de interne opslag is er 0,97 GB vrij (van 1,86 GB.. Ja raar getal, ik vat het ook niet).

Waarom wil dat stomme ding niks updaten als er gewoon genoeg ruimte is? Ik heb nu al 4 apps gewist en nog steeds niks. Cache gewist, schoongemaakt.. Niks helpt.
Het is overigens een Huawei en ik haat het ding met elke vezel in mn lijf.
pi_155804372
quote:
18s.gif Op donderdag 3 september 2015 20:06 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier verstand van smartphones want ik geloof dat ik in staat ben om dit rotding doormidden te breken :{

Ik kan apps die op mijn SD-kaart staan niet updaten omdat er "te weinig ruimte" zou zijn. Ik heb 7,4 GB over op mijn SD-kaart van 8 GB, en op de interne opslag is er 0,97 GB vrij (van 1,86 GB.. Ja raar getal, ik vat het ook niet).

Waarom wil dat stomme ding niks updaten als er gewoon genoeg ruimte is? Ik heb nu al 4 apps gewist en nog steeds niks. Cache gewist, schoongemaakt.. Niks helpt.
Het is overigens een Huawei en ik haat het ding met elke vezel in mn lijf.
Zelf geen ervaring mee, maar wat ik mij kan bedenken is dat die de bestanden voor het updaten eerst naar je telefoon geheugen download om vervolgens de apps op je SD met die files te updaten.
in dat geval is met misschien mogelijk om je SD als standaard download locatie of iets voor alles te maken ?
Geen idee of het zo werkt, dit is even uit mijn hoofd.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155804734
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:18 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Zelf geen ervaring mee, maar wat ik mij kan bedenken is dat die de bestanden voor het updaten eerst naar je telefoon geheugen download om vervolgens de apps op je SD met die files te updaten.
in dat geval is met misschien mogelijk om je SD als standaard download locatie of iets voor alles te maken ?
Geen idee of het zo werkt, dit is even uit mijn hoofd.
Mn sd kaart is de standaard locatie. Daarom snap ik het niet.
Bedoel je dat ik de app eerst van sd naar telefoon moet zetten, dan updaten, en dan weer terug naar sd?
pi_155805120
quote:
1s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Elvi het volgende:

[..]

Mn sd kaart is de standaard locatie. Daarom snap ik het niet.
Bedoel je dat ik de app eerst van sd naar telefoon moet zetten, dan updaten, en dan weer terug naar sd?
Nee bedoelde dat je telefoon als je iets update misschien eerst de data die het download opslaat op je telefoon geheugen voordat die het gebruikt om je apps die op de SD kaart staan te updaten.

Maar goed het moeten sowieso al flinke apps zijn als ze aan bijna 1gb niet genoeg hebben.

Maar na wat google werk, schijnt het met de playstore zelf te maken te hebben,
advies is de playstore app terug zetten naar de standaard versie door dit te volgen

• Go to Settings.
• Tap on Apps.
• Tap on Google Play Store.
• Select Uninstall Updates.
• Select OK when a warning appears.

maar hij zal hem wel weer automatisch updaten, weet ook niet of dit jou probleem verhelpt maar je kan het proberen.

quote:
There is a threshold value set for alowing apps to be installed in most of the phones. if your storage increases this threshold value it'll not allow installation of new apps.
Threshold is set so that caching and other data can have storage space.
ondanks dat je dus nog ruimte over hebt op je telefoon geheugen weigert die het dus schijnbaar omdat die altijd een X aantal MB vrij wil hebben voor andere dingen.

denk dat die grens op 1GB ligt, en waarschijnlijk keek de playstore hier vroeger niet naar als die oplossing werkt.
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_155805547
Ik ga zaterdag denk ik gewoon terug naar de winkel: "leg uit en los het eens op!".

Ik denk dat het aan het werkgeheugen ligt (hoewel ik die naar beneden kreeg naar 400MB van de 1GB). Cache is gewist, apps die ik niet gebruik zijn uitgeschakeld, ik heb (grote) apps gewist van zowel mn interne geheugen als de SD-kaart...

Uninstall Updates durf ik eigenlijk niet... Ik denk dat ik dan van mn ene game die ik erop heb mn voortgang kwijt raak ;(
pi_155805693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:53 schreef Elvi het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik gewoon terug naar de winkel: "leg uit en los het eens op!".

Ik denk dat het aan het werkgeheugen ligt (hoewel ik die naar beneden kreeg naar 400MB van de 1GB). Cache is gewist, apps die ik niet gebruik zijn uitgeschakeld, ik heb (grote) apps gewist van zowel mn interne geheugen als de SD-kaart...

Uninstall Updates durf ik eigenlijk niet... Ik denk dat ik dan van mn ene game die ik erop heb mn voortgang kwijt raak ;(
Je uninstalled alleen de updates die de playstore app zelf heeft gekregen, verder niks,
kan je prima doen.

Werk geheugen zal het niet mee te maken hebben, dit heeft alleen als functie om programma's die al draaien draaiende te houden.
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:19:36 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_155806201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2015 23:58 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Je uninstalled alleen de updates die de playstore app zelf heeft gekregen, verder niks,
kan je prima doen.

Werk geheugen zal het niet mee te maken hebben, dit heeft alleen als functie om programma's die al draaien draaiende te houden.
Ik heb het net gedaan en het heeft niet geholpen helaas ;(
pi_155806224
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:19 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik heb het net gedaan en het heeft niet geholpen helaas ;(
Wat stom ;(
Nog steeds 0.97 vrij ?
probeer mits mogelijk is meer als 1gb vrij te krijgen , kijken wat die dan doet.
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:25:52 #137
47102 Elvi
miemkwien
pi_155806366
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:20 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Wat stom ;(
Nog steeds 0.97 vrij ?
probeer mits mogelijk is meer als 1gb vrij te krijgen , kijken wat die dan doet.
Ik heb nu 1 gb vrij door hetzelfde trucje bij google maps te doen.
  vrijdag 4 september 2015 @ 00:30:42 #138
47102 Elvi
miemkwien
pi_155806504
Ja gelukt!!! Ik heb ook de updates van YouTube gewist en daarna weer van de store en toen lukte eindelijk het updaten! Dank je voor je hulp :D
pi_155806837
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 september 2015 00:30 schreef Elvi het volgende:
Ja gelukt!!! Ik heb ook de updates van YouTube gewist en daarna weer van de store en toen lukte eindelijk het updaten! Dank je voor je hulp :D
Graag gedaan, dan ligt de threshold van je telefoon op 1gb dus ( wat ik vermoede ), zolang je dat vrij houdt is is er niks aan de hand.
wel een vervelende handicap maar het is niet anders ;(
pi_155858903
#museumnacht #denhaag #afterparty #biginjapan
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_155860157
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 02:43 schreef SpankmasterC het volgende:
#museumnacht #denhaag #afterparty #biginjapan
#feestvansinterklaas #lam #ruitjesblouse
pi_155863032
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 09:49 schreef Reintji het volgende:

[..]

#feestvansinterklaas #lam #ruitjesblouse
#brak #bank #eitjesbakken
pi_155863074
#kut ##tags
  zondag 6 september 2015 @ 13:06:25 #145
47102 Elvi
miemkwien
pi_155863117
#jarig #appeltaart #facebooknotificaties
pi_155863678
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2015 13:06 schreef Elvi het volgende:
#jarig #appeltaart #facebooknotificaties
#gefelicitaart #leukedingen #feestje #SCuitnodigen #gekkenhuismetdegang
  zondag 6 september 2015 @ 14:31:14 #147
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155864704
#combobreaker #wegmethashtags

Gefeliciteerd Elvi! Waar is het feestje?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  zondag 6 september 2015 @ 14:36:43 #148
355592 Djurres
Knowledge, Fuck it.
pi_155864820
Zijn er hier nog Travian spelers?
Wil opzich wel een dual accountje op een buitelandse server gaan spelen oid!
Tadumtiedum.
pi_155870980
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 13:00 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

#brak #bank #eitjesbakken
kan jij eitjes bakken op de bank? Dat lijkt me wel chill!

Gefeliciteerd Elvi! Ik had dit jaar geen enkele felicitatie op facebook :( en ik heb me ook nog nooit zo niet-jarig gevoeld als dit jaar :'( (daar zit overigens geen verband tussen).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  zondag 6 september 2015 @ 19:59:07 #150
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_155875526
quote:
1s.gif Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef koei het volgende:

[..]

kan jij eitjes bakken op de bank? Dat lijkt me wel chill!

Gefeliciteerd Elvi! Ik had dit jaar geen enkele felicitatie op facebook :( en ik heb me ook nog nooit zo niet-jarig gevoeld als dit jaar :'( (daar zit overigens geen verband tussen).
Dat is je eigen schuld, jij hebt je verjaardag niet in je profiel staan!

Alleen echte vrienden zullen je dan feliciteren :P

Je kunt overigens gewoon eeen willekeurige datum invoeren, levert geheid felicitaties op :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')