Ik vond dit wel een van de meest vreemde antwoorden op een quote in recente tijdquote:
Haha ja hij is inderdaad wat out of contextquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een van de meest vreemde antwoorden op een quote in recente tijd
Ik snapte hemquote:Op dinsdag 1 september 2015 21:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
Haha ja hij is inderdaad wat out of contextVerkeerde bericht gequote maar wel de juiste persoon dus ik dacht 'fuck it'
Zelf geen ervaring mee, maar wat ik mij kan bedenken is dat die de bestanden voor het updaten eerst naar je telefoon geheugen download om vervolgens de apps op je SD met die files te updaten.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:06 schreef Elvi het volgende:
Heeft iemand hier verstand van smartphones want ik geloof dat ik in staat ben om dit rotding doormidden te breken![]()
Ik kan apps die op mijn SD-kaart staan niet updaten omdat er "te weinig ruimte" zou zijn. Ik heb 7,4 GB over op mijn SD-kaart van 8 GB, en op de interne opslag is er 0,97 GB vrij (van 1,86 GB.. Ja raar getal, ik vat het ook niet).
Waarom wil dat stomme ding niks updaten als er gewoon genoeg ruimte is? Ik heb nu al 4 apps gewist en nog steeds niks. Cache gewist, schoongemaakt.. Niks helpt.
Het is overigens een Huawei en ik haat het ding met elke vezel in mn lijf.
Mn sd kaart is de standaard locatie. Daarom snap ik het niet.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Zelf geen ervaring mee, maar wat ik mij kan bedenken is dat die de bestanden voor het updaten eerst naar je telefoon geheugen download om vervolgens de apps op je SD met die files te updaten.
in dat geval is met misschien mogelijk om je SD als standaard download locatie of iets voor alles te maken ?
Geen idee of het zo werkt, dit is even uit mijn hoofd.
Nee bedoelde dat je telefoon als je iets update misschien eerst de data die het download opslaat op je telefoon geheugen voordat die het gebruikt om je apps die op de SD kaart staan te updaten.quote:Op donderdag 3 september 2015 23:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mn sd kaart is de standaard locatie. Daarom snap ik het niet.
Bedoel je dat ik de app eerst van sd naar telefoon moet zetten, dan updaten, en dan weer terug naar sd?
ondanks dat je dus nog ruimte over hebt op je telefoon geheugen weigert die het dus schijnbaar omdat die altijd een X aantal MB vrij wil hebben voor andere dingen.quote:There is a threshold value set for alowing apps to be installed in most of the phones. if your storage increases this threshold value it'll not allow installation of new apps.
Threshold is set so that caching and other data can have storage space.
Je uninstalled alleen de updates die de playstore app zelf heeft gekregen, verder niks,quote:Op donderdag 3 september 2015 23:53 schreef Elvi het volgende:
Ik ga zaterdag denk ik gewoon terug naar de winkel: "leg uit en los het eens op!".
Ik denk dat het aan het werkgeheugen ligt (hoewel ik die naar beneden kreeg naar 400MB van de 1GB). Cache is gewist, apps die ik niet gebruik zijn uitgeschakeld, ik heb (grote) apps gewist van zowel mn interne geheugen als de SD-kaart...
Uninstall Updates durf ik eigenlijk niet... Ik denk dat ik dan van mn ene game die ik erop heb mn voortgang kwijt raak
Ik heb het net gedaan en het heeft niet geholpen helaasquote:Op donderdag 3 september 2015 23:58 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Je uninstalled alleen de updates die de playstore app zelf heeft gekregen, verder niks,
kan je prima doen.
Werk geheugen zal het niet mee te maken hebben, dit heeft alleen als functie om programma's die al draaien draaiende te houden.
Wat stomquote:Op vrijdag 4 september 2015 00:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb het net gedaan en het heeft niet geholpen helaas
Ik heb nu 1 gb vrij door hetzelfde trucje bij google maps te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Wat stom
Nog steeds 0.97 vrij ?
probeer mits mogelijk is meer als 1gb vrij te krijgen , kijken wat die dan doet.
Graag gedaan, dan ligt de threshold van je telefoon op 1gb dus ( wat ik vermoede ), zolang je dat vrij houdt is is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 4 september 2015 00:30 schreef Elvi het volgende:
Ja gelukt!!! Ik heb ook de updates van YouTube gewist en daarna weer van de store en toen lukte eindelijk het updaten! Dank je voor je hulp
#feestvansinterklaas #lam #ruitjesblousequote:Op zondag 6 september 2015 02:43 schreef SpankmasterC het volgende:
#museumnacht #denhaag #afterparty #biginjapan
#brak #bank #eitjesbakkenquote:Op zondag 6 september 2015 09:49 schreef Reintji het volgende:
[..]
#feestvansinterklaas #lam #ruitjesblouse
#gefelicitaart #leukedingen #feestje #SCuitnodigen #gekkenhuismetdegangquote:
kan jij eitjes bakken op de bank? Dat lijkt me wel chill!quote:
Dat is je eigen schuld, jij hebt je verjaardag niet in je profiel staan!quote:Op zondag 6 september 2015 18:25 schreef koei het volgende:
[..]
kan jij eitjes bakken op de bank? Dat lijkt me wel chill!
Gefeliciteerd Elvi! Ik had dit jaar geen enkele felicitatie op facebooken ik heb me ook nog nooit zo niet-jarig gevoeld als dit jaar
(daar zit overigens geen verband tussen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |