Ik keek om wat gelul over Ajax te horen. Dat is tenslotte traditie. Maar buiten het stukje van Sjoerd om heb ik niks gehoord.quote:
Gouden Gids Divisie. Nostalgie.quote:
Wat een apart mokkeltje is dat toch ook.quote:
Nee, dan krijg je antwoorden die je niet kunt bevragen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 22:34 schreef Merkie het volgende:
Moet die interviewer ook geen "vragen" stellen die eigenlijk alleen geen vragen zijn.
Ajax - AC Milan, 1-0 door Kluivert, Finale EC1 (1995)quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 20:04 schreef Slobeend het volgende:
Wat is het beste radiofragment van Jack? Zeg het maar jongens.
http://stemmen.radio1.nl/jackvangelder
Vanavond komen we er ook achter of De Slob een Willem Vissers UI moet dragen.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:38 schreef Ajacied422 het volgende:
http://nos.nl/artikel/205(...)gelder-tijdperk.html
Vanavond de laatste aflevering met Sjek. Emotionele bedoening, dat voorspel ik je.
Goed dat je het nog even post, want ik was het bijna vergeten.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vanavond komen we er ook achter of De Slob een Willem Vissers UI moet dragen.
Dat had ik gehoopt.quote:Op zondag 30 augustus 2015 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goed dat je het nog even post, want ik was het bijna vergeten.
quote:Op 6 september, één week na het vertrek van Van Gelder, is een speciale aflevering van Studio Voetbal te zien die wordt gepresenteerd door Henry Schut.
Huh, grapje?quote:Op zondag 30 augustus 2015 14:41 schreef Zipportal het volgende:
Jack van Gelder
Jan Mulder
Youri Mulder
Co Adriaanse
[..]
wow dafuq is ditquote:Op zondag 30 augustus 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Verdomme ik denk ik zet mn televisie op Nederland 1 totdat SV begint, zie ik daar een bolle vrouw in een jurk staan bleren.
Onze grootste musicalster is, Simone Kleinsma.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind alleen de leuke soulplaatjes geinig.
En Nederlandse vertalingen zijn GENANT
Bestaat Nedermeme nog?quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind alleen de leuke soulplaatjes geinig.
En Nederlandse vertalingen zijn GENANT
Vast wel.quote:
Queen of the Night vind ik wel een gave Houston.quote:
Daardoor begint het niet om 22.15quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Dankzij die taffessingalong begint dit niet om 22:35
FLOP FLOP FLOP
als ze Dolly Parton met dr opblaastetten en rimpelhoofd hadden geregeld wellicht.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
Stiekem zitten jullie nu gewoon mee te zingen.
Bij. Begin dinsdag pas weer.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:33 schreef Cavaliers het volgende:
Mijn ouders gaan over een paar uur op vakantie.
Feestje bij mij thuis derhalve.
Ik ga dit speciaal kijken voor het afscheid van Sjek.quote:Op zondag 30 augustus 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder dat jij in dit topic post.
Kut je hebt me doorquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:33 schreef Karina het volgende:
Stiekem zitten jullie nu gewoon mee te zingen.
Dolly is wel beter jaquote:Op zondag 30 augustus 2015 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als ze Dolly Parton met dr opblaastetten en rimpelhoofd hadden geregeld wellicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |