-edit-quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
zou iemand die twee edits in MUZ / Muziek over negatieve effecten drugs kunnen verwijderen? ik zat in het verkeerde topic.
Bestaat het bandoverzicht nog? We houden die al jaren niet meer bij.... (maar als je je geroepen voelt edit hem er maar inquote:
Check.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:44 schreef Dagoduck het volgende:
MUZ / Festival Le Guess Who?
Kan 2012 uit de titel? Het is gewoon een algemeen topic nu.
nee het nummer is gewoon 4 topics geleden weg gehaald door degene die vond dat hij meer letters nodig had en de cijfers weg kon latenquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2160 Time to chill
Hoi. Ik heb net een nieuw deel geopend, maar het nummer ontbreekt (vorige deel ontbrak ie ook).
Ik neem aan dat dit een foutje was vanwege de "#" die in de TT van het vorige deel nog stond.
Einde mededeling.
Ah zo! Had helemaal niet door dat dit al 4 topics zo wasquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee het nummer is gewoon 4 topics geleden weg gehaald door degene die vond dat hij meer letters nodig had en de cijfers weg kon laten
Dit is topic 2160
als je op de TT klikt boven of onder het topic krijg je de hele reeksquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ah zo! Had helemaal niet door dat dit al 4 topics zo was
Danku!
Owja, dat vergeet ik steeds weerquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je op de TT klikt boven of onder het topic krijg je de hele reeks
Topicreeks: Wat luister je nu?
graag gedaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 16:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, dat vergeet ik steeds weer
Elke keer weer een nieuwe ontdekking.
Weet ik ook meteen wie het was![]()
Check.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 13:14 schreef JanCees het volgende:
MUZ / Het grote volksmuziek en Nederpop topic #1
Kan deze hernoemd worden naar 'Het grote volksmuziek en nederpop topic #1'
Ik heb de oude met minder posts gesloten. Schijnbaar hebben ze elkaar gekruist. Dank voor de tip.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 09:12 schreef Mark het volgende:
Kan MUZ / Als een raket: De roemruchte Boef Bingo niet gewoon bij MUZ / Hij komt als een storm: BOEF in?
Erm waar? Bij radio49 dan zou ik het in dat topic zettenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik wil Fok!dj worden. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Hier inderdaad: Topicreeks: Radio 49quote:Op zaterdag 25 juni 2016 02:56 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik wil Fok!dj worden. Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen?
Ik heb er een paar uitgegooid, maar het is ook niet heel handig om op zijn woorden in te gaan en daarna "ontopic" te gaan roepen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 00:20 schreef IDkaart het volgende:
MUZ / Geknepen zingen
Tamabralski doet vervelend met wit/zwart zijn. (Alsof dat wat uitmaakt)
Mergen heeft geen zin, aangezien beide topics al over de helft zijn. Ik heb de oudste dichtgedaan, dan kunnen we in de verste verder. Daar zit geen verdere gedachte achter, behalve dat die oudste een grote schop heeft gekregen en de ander gewoon liep.quote:Op maandag 15 augustus 2016 09:29 schreef Loveless85 het volgende:
Er zijn twee #3 Guns N' Roses topics:
Die van Heatwave ( MUZ / Guns N' Roses #3 - Axl rocked weer! Met slash??? ) was eerder, maar lag een tijdje stil en niet zo'n relevante OP meer.
Die van mij was post-reunion, maar dus terwijl er al een 'open' topic wasMUZ / Guns N' Roses #4: It's happening
Misschien die van Heatwave sluiten en van mij omnummeren naar #4? Of mergen oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |