Mij sollicitatie als CUL mod is in behandelingquote:
Word jij wel blauw?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Maar ik rook niet, oh wachtquote:
Echt? Krijg nou tieten...quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij sollicitatie als CUL mod is in behandeling
Kids uit huis beide rokend en toch in de schuur?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Sorry Shuuf, kans verkekenquote:
Strak op het balkon? Dat is best leukquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wel, in de schuur nu, wat een armoe
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drolquote:Op zondag 23 augustus 2015 19:58 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Het 40+ subforum is sinds 9 april 2015 verdwenen, tot veler ongenoegen . Dit is het laatste restje wat er nog over is in de vorm van een SC die verhuisd is en sinds de late avond 13 mei 2015 zijn we vanuit GC begonnen aan een rondreis langs de andere FoK! sub-fora.
Inmiddels zijn de volgende subfora reeds bezocht:
GC BNW MUZ ESF GC F&F CRE DEF GC CUL
Goed gezien TH een broodje poepquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Getsiequote:
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Lekker smakelijk dat lijkt wel een drol
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbarsquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ziet er gewoon uit alsof het uit een of andere snackbar komt.
Dat bedoelde ik dus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
Ik vind dat wel lekker zo nu en danquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja shit dus.. Ik eet nooit uit snackbars
kroketten lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |