Gerdemann? Bliksemtransfer geweest?quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zat nog 1 renner van Lotto Jumbo. Moet Martens of Gerdemann zijn.
Oeps, Gerdemann zag ik net op kop rijden en typte dus schijnbaar zijn naam. Martens of Hofland dus.quote:Op zondag 23 augustus 2015 15:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Gerdemann? Bliksemtransfer geweest?
Iemand die op 27 mei jarig is en toen gestopt isquote:
dus toch de weertquote:Op zondag 23 augustus 2015 15:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Iemand die op 27 mei jarig is en toen gestopt is
Lijkt me eerder Martens dan Hofland, zeker gezien het feit dat die renner zich ook totaal niet probeert te positioneren.quote:
Ja ik dacht ook dat het Hofland in ieder geval niet wasquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Lijkt me eerder Martens dan Hofland, zeker gezien het feit dat die renner zich ook totaal niet probeert te positioneren.
Goed seizoen maakt die gozer door!quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kittel zou al afgestapt zijn was een eerder bericht.
Hij wordt door Greipel verslagen. Dat is op zich geen schande.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kristoff raakt sinds april of wat ook geen knikker meer he?
Nee, maar hij werd én als rapste man van t jaar gesleten en zijn winstratio is danig tanendequote:Op zondag 23 augustus 2015 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij wordt door Greipel verslagen. Dat is op zich geen schande.
Djosgodquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:10 schreef TheArt het volgende:
Die 2e renner van Lotto Jumbo was uiteindelijk Djos.
Bewijst eens te meer dat de rest gewoon 2e of 3e garnituur is.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:10 schreef Marcoss het volgende:
Heb je zoveel sprinters bij MTN, is Janse van Rensburg degene die sprint..
twitter:LottoJumbo_road twitterde op zondag 23-08-2015 om 16:12:45.@sepvanmarcke crashed in the final 2km. @MorenoHofland hit the tarmac with 40km to go. Both seem to be OK. More info soon. #Cyclassics reageer retweet
Waarbij Breschel en Sinkeldam bij de uiteindelijke uitslag nog omgedraaid zijnquote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Vattenfall_Cyclassics_2015
netjes van Boonen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
http://www.procyclingstats.com/race/Vattenfall_Cyclassics_2015
Columbiafan vindt dit leuk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
Jonas Koch wint in l'Avenir na een solo van een kilometer of 125.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |