Had ik al gelezen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lees anders dit eens Njos: FB / Abonnementenactie? #6 Help FOK! om FOK! te blijven.
Was dat met haaien?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Heeft iemand hier toevallig die aflevering van 3 op reis gezien waarbij Dennis op een heel klein eiland aan de Atlantische kust (?) zit, een soort visserseiland? Met allemaal oude mensjes, en hij gaat daar dan duiken ofzo. Ik ben op zoek naar de naam van dat eiland.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:04 schreef YokiKater het volgende:
Hahaha, ik zap naar Veronica en daar is Border Security en het eerste wat ik hoorde was; Een vreemde man met een keyboard wekt argwaan bij de douane.. HAHAHAHAHAHAHAHAA
Ja volgens mij wel!quote:
Hm nee die was het niet. Was een Europees eiland, en hij ging wel duiken maar misschien was dat niet met haaien. Het was ook niet zo warm daar.quote:
Texel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee die was het niet. Was een Europees eiland, en hij ging wel duiken maar misschien was dat niet met haaien. Het was ook niet zo warm daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Malta/Cyprus?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hm nee die was het niet. Was een Europees eiland, en hij ging wel duiken maar misschien was dat niet met haaien. Het was ook niet zo warm daar.
Daar is Dennis blijkbaar ook geweest, maar is ook niet wat ik zoek zo te zienquote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Texel.Oja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Dan weet ik het ook even niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is Dennis blijkbaar ook geweest, maar is ook niet wat ik zoek zo te zien
Wat zijn je zoektermen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar is Dennis blijkbaar ook geweest, maar is ook niet wat ik zoek zo te zien
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:41 schreef Triggershot het volgende:
wie heeft mij een abo cadeau gedaan?
Ja Njos zat allemaal jaloers te doen dat ik er eentje aan Yas had gegeven en dat ik het eigenlijk aan Specu had moeten gevenquote:
Kijk eens naar jezelfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |