Maar die specifieke optie waar je het net over had bestaat dus gewoon niet.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Die is er ook niet. Maar ik heb gewoon nooit ads op mobiel met abo, ook niet als ik ze in instellingen aanzet voor de computwr
kun je zelf instellenquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Yoki, zijn er met abo wel reclames op de FP?
Nee, dat is omdat het op de mobiele lay-out niet doorgevoerd wordt.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar die specifieke optie waar je het net over had bestaat dus gewoon niet.
Nee precies, wat een paardenkut die Fylax.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar die specifieke optie waar je het net over had bestaat dus gewoon niet.
Met zijn iets te dikke moeder.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:50 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee precies, wat een paardenkut die Fylax.
Nope, dus dat is een hele verademing .. anders valt er soms gewoon niet te werken.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:50 schreef Njosnavelin het volgende:
Yoki, zijn er met abo wel reclames op de FP?
Jij bent zelf dik.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met zijn iets te dikke moeder.
Oh beter. Fokker wordt straks boos op je omdat je die ads hebt uitgeschakeld.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, dus dat is een hele verademing .. anders valt er soms gewoon niet te werken.
Zet aan joh, sukkel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nope, dus dat is een hele verademing .. anders valt er soms gewoon niet te werken.
Ik compenseer dat door abo's weg te geven.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh beter. Fokker wordt straks boos op je omdat je die ads hebt uitgeschakeld.
Ja wat, ik heb het toch gekocht?quote:
Ja maar abo levert minder op dan adsquote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb het toch gekocht?
Ga jij nu iedereen hier verplichten om die ads aan te zetten?.
Je had hem toch gekregen van Karina?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja wat, ik heb het toch gekocht?
Ga jij nu iedereen hier verplichten om die ads aan te zetten?.
Wat een toestand.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja maar abo levert minder op dan ads
Lees anders dit eens Njos: FB / Abonnementenactie? #6 Help FOK! om FOK! te blijven.quote:
Nee, dat was zo'n 4-sterren proefabo van een week ofzo ergens in 2013.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je had hem toch gekregen van Karina?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |