Ja.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je zien wie wat heeft gestemd?
Jaquote:Op zondag 23 augustus 2015 17:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je zien wie wat heeft gestemd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaBitchinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan alleen crew, en eigenlijk zouden wij dat niet eens moeten kunnenquote:
Dat wist ik niet eens.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan alleen crew, en eigenlijk zouden wij dat niet eens moeten kunnen
quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zelfs ik heb een abo genomen(en er een cadeau gedaan
)
Had je ook maar iets anders verwacht dan?quote:
Gewoon geen reclame meer.quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Als je een abo hebt, welke reclame zie je dan niet meer? Of hangt dat af van welk abo je hebt?
Maar ik las in dat FB topic dat mensen wel nog reclame zien. Of moet je dat dan ergens instellen ofzo?quote:
Geen idee eigenlijk, wil je een proefabo om het even te testen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik las in dat FB topic dat mensen wel nog reclame zien. Of moet je dat dan ergens instellen ofzo?
Je kunt instellen of je wel of geen ads wil zien.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik las in dat FB topic dat mensen wel nog reclame zien. Of moet je dat dan ergens instellen ofzo?
Had ik hem jou cadeau moeten doen dan?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Mooi, die voorspelbaarheid. Is alleen in een relatie wel wat jammer.
Ja, je kunt er voor kiezen om de ads aan te laten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zoals paprikasoep op zaterdagavond?quote:Op zondag 23 augustus 2015 17:54 schreef Njosnavelin het volgende:
Mooi, die voorspelbaarheid. Is alleen in een relatie wel wat jammer.
Ik ga het gewoon proberen dan.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:03 schreef YokiKater het volgende:
Oh, nu zie ik dat je het inderdaad kan instellen in je settings.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zoals paprikasoep op zaterdagavond?
Nou, specularium ofzo was wel een leuke keuze geweest.quote:Op zondag 23 augustus 2015 18:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik hem jou cadeau moeten doen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |