Er moet een andere penis in het spel zijn natuurlijk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien, maar de penis heeft natuurlijk andere voorkeuren als die het voor het zeggen heeft.
Daarom bestaan er ook sites zoals Ashley Madisonquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik geloof dat die helemaal geen recht heeft om zo kritisch te zijn.
Jep, zou een verschrikking zijn als je van je meisje pas kan 'genieten' nadat ze pas alles over haar gezicht heeft gekregen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Liever gewoon een mooie vrouw die al die zooi niet nodig heeft dan een 'beeldschone' vrouw waar je je 's ochtends helemaal de tering van schrikt als ze geen make-up op heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey Gordon.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er moet een andere penis in het spel zijn natuurlijk.
Wie is te gast?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou jij deze Zomergasten doen?
Annejet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LTKDV zit weer vrijwillig SBS te kijken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Boze Turk in een Mercedes bij Wegmisbruikers nu
Ja voor die boze Turken bij Wegmisbruikers altijdquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
LTKDV zit weer vrijwillig SBS te kijken hoor.
Herhaling?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:23 schreef LTVDK het volgende:
Boze Turk in een Mercedes bij Wegmisbruikers nu
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Annejet.nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Getekend voor het leven hè.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nooit meer mezelf kunnen herstellen.
Geen idee, kende het nog niet. Zei dat ie dakloos was.quote:
ken ik ook nog nietquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, kende het nog niet. Zei dat ie dakloos was.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan je nagaan, doe mij al enig tijd voor als Turk, terwijl ik gewoon Jan Peter heet.
Die staan dezelfde avond of anders de volgende dag automatisch op Dumpert.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja voor die boze Turken bij Wegmisbruikers altijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |