agreed.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo is ze best leuk:
[ afbeelding ]
Maar dit is dan weer een plamuur/photoshop foto:
[ afbeelding ]
doe ik toch al?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ga je nou de FP een handje helpen met je talenten?
Ze heeft wel een goede bos haar*, dat is in ieder geval een pluspuntquote:
SPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede bos haar*, dat is in ieder geval een pluspuntDuurste actrice momenteel van heel het Midden OostenSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arabieren zijn dol op haar.![]()
Niet in die zin, maar schrijf herhaaldelijks wat samen met Timmmmquote:Op zondag 23 augustus 2015 21:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Echt? Dit zie ik nu pas.
Zat mobiel.
Supertof van je.
Mooi toch.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet in die zin, maar schrijf herhaaldelijks wat samen met Timmmm
Begrijpelijk wel.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Duurste actrice momenteel van heel het Midden Oosten
Arabieren zijn dol op haar.
Moet constant spelfouten van Timmmm eruit halen.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:09 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mooi toch.![]()
Want ik zie natuurlijk helemaal geen verschil op de pc.
Het maakt veel 'goed'.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel.
Al zullen die Arabieren haar liever met een paar kuub make-up op d'r gezicht zienIk snap dat nooit zo bij veel Turkse/Arabische vrouwen, die fascinatie voor overdreven veel make-up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Krijg je dan geen tagje?quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Moet constant spelfouten van Timmmm eruit halen.
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het maakt veel 'goed'.is dat dezelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik stelde al 'Knuffelturk' voor.quote:
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze heeft wel een goede bos haar*, dat is in ieder geval een pluspuntSPOILER: *Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En goede comments, vriend, goede comments. Je laat je ook niet uit de tent lokken of zo, fucking nice!quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:08 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niet in die zin, maar schrijf herhaaldelijks wat samen met Timmmm
quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het maakt veel 'goed'.Valt op zich best mee. Ze heeft hier alleen veel puistjes vanwege al dat make-up gebruik gok ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dan gaat Specularium meteen in de war raken.quote:
Misschien, maar de penis heeft natuurlijk andere voorkeuren als die het voor het zeggen heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah ze is nog steeds niet lelijk.
Ik geloof dat die helemaal geen recht heeft om zo kritisch te zijn.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien, maar de penis heeft natuurlijk andere voorkeuren als die het voor het zeggen heeft.
Liever gewoon een mooie vrouw die al die zooi niet nodig heeft dan een 'beeldschone' vrouw waar je je 's ochtends helemaal de tering van schrikt als ze geen make-up op heeft.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Misschien, maar de penis heeft natuurlijk andere voorkeuren als die het voor het zeggen heeft.
Slijmturk.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En goede comments, vriend, goede comments. Je laat je ook niet uit de tent lokken of zo, fucking nice!. VoorbeeldTurk
Grazi!quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En goede comments, vriend, goede comments. Je laat je ook niet uit de tent lokken of zo, fucking nice!. VoorbeeldTurk
Klopt, is niet een freakin monster ineens ofzo, maar natuurlijk wel een wereld van verschil, niet te vergeten dat een artiest altijd er op z'n mooist moet uitzien in haar vak. Ik kan er over mee praten, weet er alles van.quote:Op zondag 23 augustus 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt op zich best mee. Ze heeft hier alleen veel puistjes vanwege al dat make-up gebruik gok ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |