Waarom dan niet gewoon pimp voor een jaar ofzo, als je dan echt een cadeau wilt doen?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Njos zat allemaal jaloers te doen dat ik er eentje aan Yas had gegeven en dat ik het eigenlijk aan Specu had moeten geven. Dus dan krijg je er gewoon eentje
Oh ik heb er ook eenquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Njos zat allemaal jaloers te doen dat ik er eentje aan Yas had gegeven en dat ik het eigenlijk aan Specu had moeten geven. Dus dan krijg je er gewoon eentje
quote:
Ondankbare aap ben je ook.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom dan niet gewoon pimp voor een jaar ofzo, als je dan echt een cadeau wilt doen?
Leuke dame wel, wie is het?quote:
Ja uhuh, kom op man, krijg ik meteen de goedkoopste en dat dan ook voor een maand, lekker dan.quote:
Dat duurde lang.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beren_Saat
quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja uhuh, kom op man, krijg ik meteen de goedkoopste en dat dan ook voor een maand, lekker dan.
Hmm, op die gif ziet ze er een stuk aantrekkelijker uit dan op foto's van d'r.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:47 schreef Triggershot het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Beren_Saat
Geef hem dan maar aan mijquote:Op zondag 23 augustus 2015 20:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja uhuh, kom op man, krijg ik meteen de goedkoopste en dat dan ook voor een maand, lekker dan.
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, op die gif ziet ze er een stuk aantrekkelijker uit dan op foto's van d'r.
Ja, dat is een van mijn vele talenten.quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja niet. Je gaf dus zo snel antwoord dat je mij voor was.
Zo is ze best leuk:quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?
[ afbeelding ]
Ga je nou de FP een handje helpen met je talenten?quote:Op zondag 23 augustus 2015 20:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, dat is een van mijn vele talenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |