Nederlanders, Turken, vrouwen, zakenmannen, het maakt Badr niet zoveel uit wie hij naar de galemiezen slaat inderdaadquote:Op zondag 23 augustus 2015 01:37 schreef Unreachable_ het volgende:
Badr Hari slaat nederlanders surinamers en Turken naar de galemiezen.....kusje
Oooooh, racistquote:Op zondag 23 augustus 2015 06:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nederlanders, Turken, vrouwen, zakenmannen, het maakt Badr niet zoveel uit wie hij naar de galemiezen slaat inderdaad
Mooi voorbeeld ja, ik snap wel dat je je daarmee wil identificeren....
Badr Hari is niets meer dan een primitieve aap die denkt dat je er in een beschaving mee wegkomt overal geweld voor te gebruiken.
Ik vind dat TS een anti-autochtonentopic moet openen hierover.quote:Op zondag 23 augustus 2015 08:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een anti-allochtonentopic over openen
Ik vind jou een mongool......kusjequote:Op zondag 23 augustus 2015 01:37 schreef Unreachable_ het volgende:
[..]
Nee die ligt voorlopig in het ziekenhuis. Beroeps-procedure...wellicht geven ze hem de kans om de aangifte alsnog te doen als ie is bijgekomen van de tikken,.
anyway succes.....open die anti-allochtonen topics maar...
Badr Hari slaat nederlanders surinamers en Turken naar de galemiezen.....kusje
Neeee,quote:Op zondag 23 augustus 2015 01:00 schreef Unreachable_ het volgende:
Als voorspelt....
Daarom worden wij gehaat: wij slaan jullie de touwtyfus in en dan gaan jullie topics openen over allochtonen. Gokhan saki was er ook bij om Badr te steunen .. Respect voor die Turkse broeder!!!!!!!!!
Open die topics maar....het echte gevecht wordt gevochten in de RING
KUS Marokkaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |