quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Wanne tyfusbende daar, mijn hemel.
wel wa?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:42 schreef Negentiendertig het volgende:
Wanne tyfusbende daar, mijn hemel.
Welkom in het Oostblok.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een aanbetaling van 40k wanneer er nog niks gedaan is...
In welk jaar is deze aflevering gefilmd? Het lijkt wel de jaren 80
Vroeg ik me ook af.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:45 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Een aanbetaling van 40k wanneer er nog niks gedaan is...
In welk jaar is deze aflevering gefilmd? Het lijkt wel de jaren 80
Ze hebben zich aangepast alvast zodat ze niet teveel op doen vallen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:46 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Nou, het gaat mij vooral om de kleding en de spullen van de hoofdrolspelers
Maar de taal leren ho maar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:46 schreef War-horse het volgende:
[..]
Ze hebben zich aangepast alvast zodat ze niet teveel op doen vallen.
Er zijn al euro'squote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als 1994 was geweest, had ik je ook geloofd
Dat spreekt hij ook niet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef War-horse het volgende:
[..]
Ze gingen er wel van uit dat iedere Tsjech wel Duits sprak.
Je hoeft je niet te schamen want het is inderdaad zo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
ik was ook verbaasd dat het 2007 wasquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
HAHA! Sta je dan in de blote reet in de achtertuin te douchen uit een zak. Wat een dieptepunt.
zo wordt het niet neergezetquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Tsjechië is best leuk hoor
Wij hebben een andere definitie van leuk.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:52 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Tsjechië is best leuk hoor
Ik ook. Zeer benieuwd.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
Ben benieuwd hoe dit er anno 2015 uit ziet.
Best leuk he. Praag vond ik niks aan, maar Brno, České Budějovice, en Olomouc vond ik best leuke steden. Zeker voor een oostblokland.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:53 schreef War-horse het volgende:
[..]
Wij hebben een andere definitie van leuk.
Die schapen zijn te lui om te werken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:55 schreef kree het volgende:
Die schapen kunnen hun lol op in dat onkruid veld in ieder geval
Gelukkig wel makke schapen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef OProg het volgende:
Nu bestaat het deel van het gezin dat in Tsjechië zit dus uit vijf schapen.
Of gewoon de hand aan zichzelf. Hij heeft immers al sinds het begin internet.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:56 schreef roos94 het volgende:
Ben vooral benieuwd of zoon nu in 2015 eindelijk iemand aan de haak heeft geslagen
importbruidquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Of gewoon de hand aan zichzelf. Hij heeft immers al sinds het begin internet.
Ga ik straks pas kijken. Wil geen spoilers.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Studiotje het volgende:
Oh dit zijn ze
http://www.navenkove.com/
ziet er best leuk uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef Studiotje het volgende:
Oh dit zijn ze
http://www.navenkove.com/
Hectisch hoor!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
als receptionist bij een garage![]()
![]()
Dat zullen wel vrienden zijn hèquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 21:59 schreef War-horse het volgende:
Daar ga je toch niet naar op vakantie, een bouwput
Dat was een andere.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:01 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij deze aflevering was toch ook nog een flinke storm? Of was dat een andere?
En die slaapkamer met dat tweepersoonsbed ook. Treurnis.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
die met 't stapelbedje? Zekers!
Dat wel.quote:
140kquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Voor hoeveel hebben ze het gekocht?
140k. En 40k voor de aannemert.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:04 schreef vuvuzela het volgende:
Voor hoeveel hebben ze het gekocht?
Die 40k was eerste aanbetaling, ik verwacht eigenlijk dat het uiteindelijke bedrag hoger is.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:05 schreef snellejelle het volgende:
[..]
140k. En 40k voor de aannemert.
Veel te naïef deze mensen.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Stomme eigen schuld.
Je moet ook een plan van aanpak maken
Of een businessplan...zelfs André en Henka deden dat.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:06 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
Stomme eigen schuld.
Je moet ook een plan van aanpak maken
dat zou je denken. Ik zou niet verbaasd zijn als ze gewoon netjes vooraf alles hebben betaald. Moest van Ljoetmiela!quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die 40k was eerste aanbetaling, ik verwacht eigenlijk dat het uiteindelijke bedrag hoger is.
Of Richard Plugge van Lotto-Jumbo.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:07 schreef roos94 het volgende:
Die man lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Dit ja.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef snellejelle het volgende:
Dieper dan dit kun je niet zinken. Gewoon niet. Kansloos.
tsjesus nou zegquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef snellejelle het volgende:
Dieper dan dit kun je niet zinken. Gewoon niet. Kansloos.
Ze zijn gewoon echt zo dom en naïef.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hoog eigen schuld gehalte maar wel sneu inderdaad. Wens ik ze niet toe.
moeders beslistquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:09 schreef Negentiendertig het volgende:
Oeije zoon een lening laten aangaan
johquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind dat ze veel te zwaar op hun zoon leunen.
Jepquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Je kan wel zien dat dit net voor de crisis is.
Yep, eigenlijk zou hij moeten zeggen "Dit moeten jullie zelf oplossen". Maar daarvoor is het gezin helaas veel te close.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:09 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind dat ze veel te zwaar op hun zoon leunen.
neequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij had geen keus inderdaad.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Blijkbaar toch een uitzending uit 1994
quote:
Nu je het zegt zie ik het ook.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:12 schreef kree het volgende:
Was er al gezegd dat die vrouw er ineens een stuk ouder uit ziet?
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef Negentiendertig het volgende:
Toilet poetsen zonder handschoenen aan
Eerder een meiske opgegeten.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou ie ondertussen een meiske gehosseld hebben?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben er wel wat moois van gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:17 schreef snellejelle het volgende:
Knap dat 't ze gelukt is. Had ik niet gedacht.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:16 schreef kree het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een waslijst aan eisen.
Zoon nog steeds op zoek naar een vriendin![]()
niet mogen roken, weinig bier drinken, maar je mag ze wel met je en jij aansprekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrijwilligerswerk![]()
![]()
Dat is een terugkomend iets in Ik Vertrek.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:18 schreef Snowsquall het volgende:
Gingen ze eigenlijk voor de rust naar Tsjechie? want das nie gelukt
Gezellig vrijwillig de kids bezig houden.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet mogen roken, weinig bier drinken, maar je mag ze wel met je en jij aanspreken
Vrijwilligerswerk![]()
Dat laatste is nog een meestequote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:19 schreef snellejelle het volgende:
[..]
niet mogen roken, weinig bier drinken, maar je mag ze wel met je en jij aanspreken
Vrijwilligerswerk![]()
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef War-horse het volgende:
Wat is dat toch met Hollanders en campings?
Duitsers, Fransen, Belgen, etc gaan inderdaad nooit kamperen...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef War-horse het volgende:
Hartje maakte een sprongetje?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
'K gooi er meteen een mailtje tegenaan
when you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef kree het volgende:
[..]
Gezellig vrijwillig de kids bezig houden.
Mjah ok de reis betalen ze wel weer dan
Datquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:21 schreef War-horse het volgende:
[..]
samen in een bouwkeet twee weken moeten wonen? Echt? Waarom?
Tent is nog wel te doenquote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Datof een tent opzetten op een grasveld tussen andere tenten
Was inderdaad wel een leuke.quote:
Ik snap er ook geen reet van ...50 weken per jaar je helemaal kapot werken om vervolgens 2 weken met een rol schijtpapier over een drassig terrein naar het WC-gebouw te lopen. Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef War-horse het volgende:
En dat kijkt SBS6quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van ...50 weken per jaar je helemaal kapot werken om vervolgens 2 weken met een rol schijtpapier over een drassig terrein naar het WC-gebouw te lopen. Moet er niet aan denken.
En dan ook hutje mutje op elkaar...quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik snap er ook geen reet van ...50 weken per jaar je helemaal kapot werken om vervolgens 2 weken met een rol schijtpapier over een drassig terrein naar het WC-gebouw te lopen. Moet er niet aan denken.
Voor mij ook nieuw, gaan ze weer nieuwe uitzenden trouwens?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Was inderdaad wel een leuke.
Ik heb op dat fragment met die buitendouche deze aflevering nooit gezien.
Ik dacht in het najaar.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
Voor mij ook nieuw, gaan ze weer nieuwe uitzenden trouwens?
Is die al niet geweest? Of was dat een gewone herhaling?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef roos94 het volgende:
Komt die aflevering waarbij de man zelfmoord pleegde ook?
Was een gewone herhaling.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is die al niet geweest? Of was dat een gewone herhaling?
Je bedoeld die aflevering waarbij de man en vrouw een motorcamping overnamen? Ze hadden ook een zoon. Die is al geweest. Stoere, dappere vrouw.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:26 schreef roos94 het volgende:
Komt die aflevering waarbij de man zelfmoord pleegde ook?
Dat was niet bij deze serie van "terugkijken" toch?quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:13 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Je bedoeld die aflevering waarbij de man en vrouw een motorcamping overnamen? Ze hadden ook een zoon. Die is al geweest. Stoere, dappere vrouw.
Sowieso is lenen bij familie not done. Dat levert alleen maar gezeik op.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat mijn ouders niet bij mij aankloppen voor geld. Pijnlijke situatie
Kamperen is leuk, campings zijn kut.quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 22:20 schreef War-horse het volgende:
Ik dacht dat dat deze uitzending was:quote:Op zaterdag 22 augustus 2015 23:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat was niet bij deze serie van "terugkijken" toch?
http://www.npo.nl/ik-vertrek/26-04-2007/TROS_1126246quote:Op zondag 23 augustus 2015 10:51 schreef Beursaap het volgende:
Waar kan ik de aflevering zien van een jong stel dat naar Kreta gaat, de taal niet spreekt en een of andere bar openen waar geen hond komt?
ik bedoel igg de originele aflevering, vooral dat fragment waar die gast zegt dat het em goed bevalt daar omdat hij geen ene flikker verstaat van wat er gezegd wordtquote:Op zondag 23 augustus 2015 10:53 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/ik-vertrek/26-04-2007/TROS_1126246
Heb je ook nog weekend? En je bent verplicht om te Whatsappen in de pauze of privetijd? Maak zelf uit wat ik doe in mijn eigen tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Reviews op Zoover zijn wisselend (zou mij niks verbazen als een deel van de eigenaren zelf is), en hebben het er ook in 2015 nog over dat de familie het hoof net het hoofd boven water kan houden.quote:Op zondag 23 augustus 2015 11:46 schreef Mystikvm het volgende:
Onvoorstelbaar trouwens dat ze het nog gered hebben. Zulke domheid en naïviteit wordt dus toch beloond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |